Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef WithMe het volgende:
Kan iemand achter de schermen niet zorgen voor een poll op de Frontpage?
Ja, dus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef Woelli het volgende:
Maar het is natuurlijk gericht op de mensen die op die sites komen![]()
De poll van kindertent.com is niet klein en daar gaan de dames nog steeds gelijk op ...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:54 schreef WithMe het volgende:
Die polls zijn toch wel érg klein hoor...
Klopt, maar ik zou eigenlijk wel een poll willen zien in een wat meer volwassen doelgroep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Riparius het volgende:
[..]
De poll van kindertent.com is niet klein en daar gaan de dames nog steeds gelijk op ...
Op AD.nl staat wel een poll waarin Floortje aan de leiding gaat, maar das "Wie gaat Idols winnen". Bij vrijwel alle polls met die vraagstelling staat Floortje bovenaan met een % of 60, wanneer de vraag is wie je hoopt dat er wint is het meestal gelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou eigenlijk wel een poll willen zien in een wat meer volwassen doelgroep.
Diezelfde kinderen die zo 'massaal' voor Serge stemden bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef BVO het volgende:
En toch, je kan wel veel volwassenen achter je hebben, als je soms leest of hoort hoeveel die kinderen wel niet stemmen... das niet meer normaal zo veel.
Dat deden ze helemaal nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Diezelfde kinderen die zo 'massaal' voor Serge stemden bedoel je?
Heb ik dat ooit gesuggereerd dan?quote:
Verschil is dat Serge helemaal niet zo populair was, en Floortje en Raffaëla dat wél zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef WithMe het volgende:
Ik bedoel dat kinderen niet altijd zo massaal stemmen op hun favoriet, ook al lijkt diegene enorm populair te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |