Een XXL ster makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alleen hoe krijg je haar op een rexona-ster?
Wil der niet aan denkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ieuwl, je zou er maar op gaan slapen ofzo, dan krijg je gelijk nachtmerries![]()
Nee neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Ik neig toch weer naar Floortje.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Heb je koorts?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Wat ie denkt he, niet wat ie hooptquote:
Neeeeequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Maakt niet uit. Koorts is koorts en het beïnvloedt hemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ie denkt he, niet wat ie hoopt.
Dit keer welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
Met pijn in het hart hoor.
Maar mijn favoriet won nooit.
Ik baal ook nog steeds dat Herman er zo vroeg uit lagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
Met pijn in het hart hoor.
Maar mijn favoriet won nooit.
Bron: Telegraaf.quote:Maud is voor Floortje
AMSTERDAM - Idolsfinale nummero drie zaterdagavond. De grote vraag luidt natuurlijk: Wie gaat er winnen? Floortje of Raffaëla? Maud Mulder, de nummer twee van Idols in 2004, weet het wel."Ik ga voor Floortje, omdat zij een constante factor is." Runner-up van Idols 1 Jim houdt in het midden wie er gaat winnen.
Wordt het Floortje of Raffaëla
Foto: Ab Blauw
Toch is de echte favoriet van Maud, die zondag meedoet aan het Songfestival, er al in eerder stadium uitgestemd. "Ik dacht dat Angelique zou winnen, omdat ze zo'n aparte stem en uitstraling heeft", verklaart de blonde zangeres tegenover Veronica Magazine. "Nu denk ik toch dat het Floortje wordt. Ik heb haar met de workshops gezien en ik heb haar een nummer van Anita Meijer horen zingen. Dat was wel oké. De anderen veranderen iets te veel, terwijl zij een constante factor is", aldus Maud.
Op de finaledag, je ververste ze elk uur geloof ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
Vorige keer had ik nog allemaal van die leuke polls.
Ach ja Maud... naja, wel goed dat ze voor Floortje is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf.
En bij Stenders zit ze te vertellen dat Raffaëla absoluut winnen moet?.
Wel een aardige meid idd. Ze was nog even te zien op nederland 2, kwam wel spontaan over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maud en Floortje zijn praktische hetzelfde. Alleen vond ik Maud net wat toffer denk ik.
Maud was beter, spetterender, leuker, liever, knapper en Idolleriger.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maud en Floortje zijn praktische hetzelfde. Alleen vond ik Maud net wat toffer denk ik.
Als je der vergelijkt met Floor welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maud was beter, spetterender, leuker, liever, knapper en Idolleriger.
Net even de meest recente polls gezien, het gaat zo te zien echt heel spannend worden! Raffa is behoorlijk aan het inlopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef Scootmobiel het volgende:
Polls van enkele Idols-sites:
http://www.idolsonline.nl/?ppage=home
Wie wint de finale IDOLS 3?
Stemmen: 833
Datum: 05-03-2006
Floortje 54 %
Raffaëla 46 %
http://idols3online.web-log.nl/
Wie moet Idols 2006 winnen?
Raffaëla [52%]
Floortje [48%]
Stemmen: 325
http://www.idols3nederland.web-log.nl/
Wie moet er volgens jou idols 2006 winnen?
Raffaela [59%]
Floortje [41%]
Stemmen: 188
Wie nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:33 schreef Scootmobiel het volgende:
Maar ik hoop natuurlijk nog steeds dat Raf gaat winnen!![]()
![]()
Minderheid?quote:
De spanning zal ENORM zijn! en ik moet nog maar zien of Floortje daar goed mee om kan gaan. Het lijkt mij een vrij rustige meid, terwijl Raffa volgens mij iemand is die beter met spanning kan omgaan. We zullen het vanavond weten! Qua stemgeluid is Floortje absoluut de beste, en haar performance vind ik ook steeds beter worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:33 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, het is nu echt bijna fifty-fifty...
De huidige stand van zaken op deze zelfde drie sites:
Floortje 51 %
Raffaëla 49 %
Stemmen: 1481
Floortje [50.2%]
Raffaëla [49.8%]
Stemmen: 652
Raffaela [55.6%]
Floortje [44.4%]
Stemmen: 270
Ik verwacht dat ze vanavond in de finale óók allebei ongeveer hetzelfde aantal stemmen krijgen, met een minieme voorsprong voor Floortje...
Maar ik hoop natuurlijk nog steeds dat Raf gaat winnen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:09 schreef BVO het volgende:
Mark, hoe was de stemming afgelopen week eigenlijk?.
Floortje en Raffaëla dicht bijelkaar of was het vrij duidelijk??
Niet dat ik een antwoord er op verwacht, maar wie weet.
Niet dat 'ie iets anders zou zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Laat ik het zo zeggen...het gaat spannend worden vanavond!!
Ja, zometeen in de Backstage weer straksquote:
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef bergkampf het volgende:
RIGHT HERE RIGHT NOW, Raffaela was super goed. Ik denk dat zij gaat winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |