quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat het meer een stille hint is dat de TT niet helemaal meer klopt...
Dat is toch heel iets anders.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel dicht trouwens: [POLL] Floortje of Raffa, wie moet er winnen? is actueler.
Sven, dr staat al weken een nieuwe avatar op je te wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel dicht trouwens: [POLL] Floortje of Raffa, wie moet er winnen? is actueler.
Leg eens uit dan, ik zie het verschil niet?quote:
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sven, dr staat al weken een nieuwe avatar op je te wachten
Dat is de poll op het forum, dit topic gaat over de verschillende polls in de media.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!
Bij deze dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!
In die ander gaat het erom wie je hoopt en waarom enzo, in deze gaat het erom wie je denkt dat het wordt, met wat polls van her en der van het internet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, ik zie het verschil niet?
quote:
Was dat die met de vleesetende planten?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat die met de vleesetende planten?
Me2! Ik begin toch wel het idee te krijgen dat veel mensen zich storen aan de persoon Floortje. Al met al hoop ik toch dat zij Idols gaat winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ineens zoooo het gevoel dat Raffaëla gaat winnen. Maar ik kan het zondag pas zien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |