Tis wel een hele omschakeling qua persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok op ellen of Raff. * -Hans- hoopt dat ze op Floortje gaan stemmen!
Zeg dat wel! Als ze slim zijn dan stemmen ze op Floortje.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis wel een hele omschakeling qua persoonlijkheid.
Harm, want hij vergat telkens zijn songtekst.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:04 schreef P8 het volgende:
wie is er gister nou uitgegaan dan?
Hans toch.. Alle slimme mensen stemmen allang op Floortje.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Als ze slim zijn dan stemmen ze op Floortje.![]()
alle slimme mensen stemmen nietquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hans toch.. Alle slimme mensen stemmen allang op Floortje..
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een Raf vs Ellen in de finale en Ellen die wint.
Je hebt een punt.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef P8 het volgende:
[..]
alle slimme mensen stemmen niet![]()
jammer van harm, ik vond hem nog het tofste
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
De intelligentste kant van het stemmende publiek stemt allang op Floortje!
Zo klopt ie beter.
Ben het weer eens met je eensquote:Op zondag 19 februari 2006 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Floortje of Raffaela. Ellen moet 4e worden, en Angelique derde. Zo niet, dan neem ik Idols niet meer serieus.![]()
Ik denk ook niet dat ze dat nog gaan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de percentages van de stemmen, die worden nu nooit meer genoemd.
Daarom. Ik denk dat de percentages van Ellen en Harm heel dicht bij elkaar lagen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze dat wel weer zouden doen zou de spanning er wel een beetje af zijn denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |