HEt is een uitvinding van god....quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
*bekijkt profiel..
Aha, 15 jaar
idd! zo passen ze precies in zo'n speler! geniaal!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Brembo het volgende:
En natuurlijk de CD/DVD formaat, 12 cm geniaal!
blijft appart hequote:Op zondag 19 februari 2006 17:07 schreef Flurry het volgende:
[..]
idd! zo passen ze precies in zo'n speler! geniaal!![]()
afrika?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
Waar zouden we zonder zijn?
Dan vind ik het ontwerp van de moderne zweef-toilietten toch stukken beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
Waar zouden we zonder zijn?
Ik vind het iig altijd net iets te veel om in 1 keer op te drinkenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Litso het volgende:
Het 'standaard' formaat 0,33 cl blikje.
Daar zat ik me laatst nog over te verwonderen. Ligt goed in de hand, goede hoeveelheid drinken erin, makkelijk in tassen of zelfs in je zakken mee te nemen, echt top gewoon.
Het viel me wel weer mee dat Coca Cola niet de uitvinder ervan is
... hoe werkt dat dan? gaan je vingers daar niet enorm van stinken?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef doctor.starbucks het volgende:
[afbeelding]
een knoflookrasp op formaat van een bankpasjewerkt perfect
Wat moet je daar meequote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef doctor.starbucks het volgende:
[afbeelding]
een knoflookrasp op formaat van een bankpasjewerkt perfect
Misschien weet ie dat niet, er was hier laatst een topic van iemand die niet wist wat ie met knoflook moestquote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Wat moet je daar meeKnoflook hoort in een pers.
Idd, net zoiets als plakband!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:04 schreef Skazminko het volgende:
Klitteband... Wat zou de wereld zijn zonder klitteband.
Ik heb betere glazen thuis dan die jij hebt op de afbeelding, dus dit is geen geniaal ongewijzigd ontwerp.quote:
Dat vindt ik van alle kurketrekkes nou echt de meest waardelozequote:Op zondag 19 februari 2006 15:50 schreef Ringo het volgende:
Zo zijn bijvoorbeeldde twee-armige kurketrekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |