eejjjjjjjjjo Leoquote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag D.
Wat zijn de plannen nog voor vandaag?
iddquote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef qu63 het volgende:
ik had de vorige eigenlijk ook meteen vol kunnen maken
jaquote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd
en nou mij het vuile werk op laten knappen
dam kan je drinken!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef es70 het volgende:
Toch niet met het openbaar vervoer, maar met de auto van de oppas.
Doe ik toch maar niet, dan word ik meestal een beetje té eerlijkquote:
des te leuker!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe ik toch maar niet, dan word ik meestal een beetje té eerlijk.
WLzquote:Op zondag 19 februari 2006 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet als je niet echt zin hebt om te gaan (of je het gezelschap niet al té aangenaam vindt)
en dat is dan juist leuk!quote:
Hangt opnieuw van het gezelschap afquote:
'T zijn geen vage kennissen maar 't is familie waar we mee uit eten gaan. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn 'uitglijers' tot in de lengte van dagen voor mijn voeten gegooid te krijgenquote:
Tennisquote:
Dames Curlingquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef mhabossink het volgende:
[..]
ga toch olympische spelen kijken![]()
[afbeelding]
en wtf moet je met dat referrer plaatje?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef mhabossink het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn interesseren de OS mij geen zier... Zeker niet de winterspelen. Tijdens de zomerspelen kijk ik nog naar een aantal disciplines maar winterquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef mhabossink het volgende:
[..]
[afbeelding]
morgenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Timmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En vast nog wel middag hoor
Is het dan ook weer middagquote:
soms twijfel ik ook wel eensquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het dan ook weer middag
Raar wel, dat is anders toch niet zo?
Ahuhquote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Timmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En vast nog wel middag hoor
precies, die heeft 't al verdiendquote:Op zondag 19 februari 2006 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahuh
Jammer dat Irene net buiten de prijzen valt, maar ach, ze heeft al goud
Die mag nog 2 keer (toch?), dus moet nu even niet zeuren hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahuh
Jammer dat Irene net buiten de prijzen valt, maar ach, ze heeft al goud
Daarom.. 1500 meter gaat ze ook wel voor een podiumplek.. wordt nog vechten met mariannequote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag nog 2 keer (toch?), dus moet nu even niet zeuren hoor
En anniquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.. 1500 meter gaat ze ook wel voor een podiumplek.. wordt nog vechten met marianne
daar kunnen ze prima samen op, alleen niet op 'tzelfde plankiequote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.. 1500 meter gaat ze ook wel voor een podiumplek.. wordt nog vechten met marianne
Lukt ook nog hoor, gewoon even precies dezelfde tijd schaatsenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kunnen ze prima samen op, alleen niet op 'tzelfde plankie
quote:
Fles!quote:
Hoi Krulquote:
Gaat wel steeds meer om jaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fles!
hoe is het eogenlijk met die bomen voor je huis? alles al kaal enzo?
kan je niet een paar van je buren eraan vast binden ofzo?quote:
Ik ben hem ook tegen gekomenquote:
Hey Jagquote:
Wiequote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ik ga slapen
Morgen een afspraakje met een leuk iemand
D. eejjjjjjjjquote:
Eenquote:
Als het goed is is het netwerk vandaag klaar. Dat heeft die vent beloofd. Dus ik ga straks ff bij hem zeuren.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef classpc het volgende:
Alles goed daar, Jag?
Wanneer krijg je msn?
als er maar wodka isquote:
Goed he?quote:
eerst nuecken, dan pas verliefd worden hequote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Eenantiliaanse die Robielly heet.
Heb je nog "mooie" foto's kunnen maken?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het goed is is het netwerk vandaag klaar. Dat heeft die vent beloofd. Dus ik ga straks ff bij hem zeuren.![]()
Ik zal het haar eens voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eerst nuecken, dan pas verliefd worden he
Neuh, alleen van auto's.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb je nog "mooie" foto's kunnen maken?
Ik kom gewoon tijd tekort.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou
waarschijnlijk ben je uitgeschreven als je alweer 4 maanden terug bent
Dan zeg ik wel dat het door D.Rose van FOK! komtquote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze het niets vindt geef je mij maar de schuld
Die omschrijving klopt wel ongeveer ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh, alleen van auto's.Dus een antilliaanse? Dikke h00terz, groot achterwerk?
Jaja maar ik had dat seizoen nog niet gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik las dat je 24 gekeken had, dus je had ook kunnen typen
slecht excuusquote:Op zondag 19 februari 2006 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja maar ik had dat seizoen nog niet gezien.
Hmm gister m'n eerste Lamborghini, eerder een Aston Martin en een Maserati. Voor alles zo ongeveer, klik.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Die omschrijving klopt wel ongeveer ja.
Wat voor auto's?
Maar jij typt geen lange verhalen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slecht excuus
ik heb nog niets van 24 gezien, en ik maak ook tijd om te typen
daar weet jij niets vanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jij typt geen lange verhalen.
Voor wel erotisch blad schrijf jij verhalen?quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm gister m'n eerste Lamborghini, eerder een Aston Martin en een Maserati. Voor alles zo ongeveer, klik.
ik geef mijn geheimen niet prijsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor wel erotisch blad schrijf jij verhalen?
Vandaar die auto.quote:
Veel verhalen, levert geld op = auto.quote:
ow, dus iedereen met een auto schrijft voor een erotisch blad?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel verhalen, levert geld op = auto.
Ik mag het niet hopen anders zouden we teveel boeken/tijdschriften krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, dus iedereen met een auto schrijft voor een erotisch blad?
ik ben er ook vandoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben weer even naar het international student centre.
tot wat voor weer?quote:
jij bent vrolijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 07:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!!!
Jongenquote:
Dan mag je weer van bil?quote:
Op onze verdieping zitten alleen maar aziaten.quote:
zwedenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op onze verdieping zitten alleen maar aziaten.En die zoeken mekaar allemaal op enzo. Er zit een Koreaanse gozer, gozer uit Myanmar, meisjes uit Thailand, meisje uit Japan, jongen uit Japan en volgens mij is er weer een nieuwe Aziaat bijgekomen. In de appartementen zit in 1 van de 2 ook een ploeg aziaten en in de ander wat kiwi's + zweeds meisje die ook niet buiten komen.
![]()
Gister in Wellesley bij de buren geweest. Kwam ik me daar toch even een blonde godin tegen uit de VS, 20 jaar en single.![]()
![]()
![]()
Maar ja, daar moet je ws dan ook weer een god voor zijn..
![]()
En ik heb al een nummer "geleend" van een superknap Japans meisje.
Ze heet Carin, zal een jaar of 20 zijn maar ik vind d'r nogal arrogant overkomen.quote:
Je moet gewoon zeggen dat je een huis in Indonesië hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op onze verdieping zitten alleen maar aziaten.En die zoeken mekaar allemaal op enzo. Er zit een Koreaanse gozer, gozer uit Myanmar, meisjes uit Thailand, meisje uit Japan, jongen uit Japan en volgens mij is er weer een nieuwe Aziaat bijgekomen. In de appartementen zit in 1 van de 2 ook een ploeg aziaten en in de ander wat kiwi's + zweeds meisje die ook niet buiten komen.
![]()
Gister in Wellesley bij de buren geweest. Kwam ik me daar toch even een blonde godin tegen uit de VS, 20 jaar en single.![]()
![]()
![]()
Maar ja, daar moet je ws dan ook weer een god voor zijn..
![]()
En ik heb al een nummer "geleend" van een superknap Japans meisje.
arrogant of niet, dat voel je toch niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze heet Carin, zal een jaar of 20 zijn maar ik vind d'r nogal arrogant overkomen.Heb er wel een foto van, zal hem binnenkort even uploaden.
Of ik "leen" dat huis op Bali.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je een huis in Indonesië hebt
ik ga wel een weekje weg voor een leuk bedrag hoor
Ik sta bij haar waarschijnlijk op de lijst: "Don't even think about it". Net als de Amerikaan en de Japanees.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
arrogant of niet, dat voel je toch niet?
precies, en dan gewoon zeggen dat je " er nog drie hebt"quote:Op maandag 20 februari 2006 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of ik "leen" dat huis op Bali.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik sta bij haar waarschijnlijk op de lijst: "Don't even think about it". Net als de Amerikaan en de Japanees.Met de Japanees heb ik alwel een paar woorden gewisseld.
Wat is beliegen?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:19 schreef leonieke het volgende:
Meisjes nu al beliegen![]()
Wat een basis om van te beginnen![]()
ik lieg niet als ik zeg dat ik een huis in Indonesië heb hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 08:19 schreef leonieke het volgende:
Meisjes nu al beliegen![]()
Wat een basis om van te beginnen![]()
Die Amerikaan is echt zo'n blonde college-girl die je ook in die films ziet. Superknap, h00terz en een leuke naam.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ach, zolang het geen dodenlijst is
![]()
Maar jouw huis uitlenen aan Jag en hem dan laten zeggen dat het zijn huis isquote:Op maandag 20 februari 2006 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik lieg niet als ik zeg dat ik een huis in Indonesië heb hoor
hoe stereo-tiep zegquote:Op maandag 20 februari 2006 08:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die Amerikaan is echt zo'n blonde college-girl die je ook in die films ziet. Superknap, h00terz en een leuke naam.![]()
Een beetje zoals ik dan, maar dan in het blondquote:Op maandag 20 februari 2006 08:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die Amerikaan is echt zo'n blonde college-girl die je ook in die films ziet. Superknap, h00terz en een leuke naam.![]()
Nee ik kende het woord niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat geen normaal woord?of ben je me nu gewoon aan het pesten?
![]()
Leugens vertellen
da's geen liegen, da's gewoon halve feiten vertellenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar jouw huis uitlenen aan Jag en hem dan laten zeggen dat het zijn huis is![]()
En wij willen gewoon een huis in België hoor![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik dan, maar dan in het blond![]()
Kijk eens een paar posts boven jouquote:Op maandag 20 februari 2006 08:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik kende het woord niet.Maar hoe bedoel je dat dan?
![]()
teruglezen zo laat in de avond doen ze daar ook al nietquote:Op maandag 20 februari 2006 08:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven jou![]()
Heb jij h00terz?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik dan, maar dan in het blond![]()
Ohja.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven jou![]()
check!quote:Op maandag 20 februari 2006 08:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja.Op die manier.
Ja das best wel slecht.
![]()
indah, adreswijziging nog doorgekregen?
Ja erg he? Maar wel retelekker.quote:
Jij niet of ik niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
check!
alleen geen reply meer gestuurd![]()
aach, kijken mag ook vast wel van zo'n preutse Amerikaansequote:Op maandag 20 februari 2006 08:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja erg he? Maar wel retelekker.Ik heb gister met een nederlander en 8 andere mensen van Wellesley (incl de blondine) The Girl Next Door gekeken op een plasmascherm van 1 meter breed.
Nee maar echt van die jongens waar je nog over na kan praten.quote:
ik niet, ik zag de wijziging, heb 'm gemarkeerd met een ster... en dat was het.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij niet of ik niet?Ik heb mijn gmail al een tijdje niet meer gecheckt.
![]()
"ooh hee, die van Nieke"quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee maar echt van die jongens waar je nog over na kan praten.
Geef eens een letter kerel.. Dan weet ik ook of er nog over gepraat wordt of nietquote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee maar echt van die jongens waar je nog over na kan praten.
Zoiets.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"ooh hee, die van Nieke"
zo dus?
Jawel maar ik moet toch echt eens een strategie gaan verzinnen hoe ik d'r beter kan leren kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aach, kijken mag ook vast wel van zo'n preutse Amerikaanse
Daar voldoe ik ruimschoots aanquote:
niet, ze heeft vast zo'n football player als vriendje... net als in de filmquote:Op maandag 20 februari 2006 08:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet toch echt eens een strategie gaan verzinnen hoe ik d'r beter kan leren kennen.![]()
ja hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 20 februari 2006 08:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar voldoe ik ruimschoots aan
WoohooEr wordt dus echt nog over mij gepraat als ik ergens vertrek
![]()
![]()
Ze was single hoorde ik van mijn insider.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet, ze heeft vast zo'n football player als vriendje... net als in de film
Ruimschoots?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar voldoe ik ruimschoots aan![]()
WoohooEr wordt dus echt nog over mij gepraat als ik ergens vertrek
![]()
![]()
ja, maar da's alleen om je te verleiden... net als in de filmquote:Op maandag 20 februari 2006 08:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze was single hoorde ik van mijn insider.![]()
GCSC meetquote:Op maandag 20 februari 2006 08:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ruimschoots?Dat belooft was voor de GCSC meet.
![]()
Net als in The Girl Next Door.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar da's alleen om je te verleiden... net als in de film
Oh sorry, ik bedoelde natuurlijk "De Lounge" meet.quote:
die was maagdquote:Op maandag 20 februari 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net als in The Girl Next Door.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net als in The Girl Next Door.![]()
Welke "De Lounge" meetquote:Op maandag 20 februari 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde natuurlijk "De Lounge" meet.![]()
Die jongen ja.quote:
Die Muts wilde organiseren, zweefvliegen enzo.quote:
Elisha Cuthbertquote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die jongen ja.Hij had wel de mazzel dat ie met Elisha Cuthbert van speeksel mocht wisselen.
![]()
o ja, rond deze tijd zouden we dat doen.. toch maar eens vragen hoe het ermee staat..quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die Muts wilde organiseren, zweefvliegen enzo.![]()
Dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 08:42 schreef leonieke het volgende:
meet?
Alsof ik naar Nederland ga komen om mijn h00terz te showen![]()
En ruimschoots? Een maatje meer noem ik dan ook ruimschoots
Ah een D'tje dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:42 schreef leonieke het volgende:
meet?
Alsof ik naar Nederland ga komen om mijn h00terz te showen![]()
En ruimschoots? Een maatje meer noem ik dan ook ruimschoots
Rond deze tijd? In mei toch ergens?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, rond deze tijd zouden we dat doen.. toch maar eens vragen hoe het ermee staat..
Deejjjjjjj!quote:Op maandag 20 februari 2006 08:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah een D'tje dus.
Deejjjjjj'tje.
Die heb ik als achtergrond. Godver wat is dat een geil wijf zeg.quote:
ooh.. da's nog net op tijd danquote:Op maandag 20 februari 2006 08:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rond deze tijd? In mei toch ergens?
jah, da's een echte Amerikaanse naam, blond, blauwe ogen.. nog twee ogen..quote:Op maandag 20 februari 2006 08:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik als achtergrond. Godver wat is dat een geil wijf zeg.Niet normaal.
Die Amerikaanse heet Megan, ook al zo'n coole naam.
![]()
Of kan je die daar gewoon goedkoop bij een Indo'tje halen?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. da's nog net op tijd dan
Ik 'krijg' misschien een verblijfsvergunning
En jij durft daar 'tje' achter te zetten... Duidelijk dat je er ook niet elke dag moet mee rondlopenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah een D'tje dus.
Deejjjjjj'tje.
Is het zo zwaar dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jij durft daar 'tje' achter te zetten... Duidelijk dat je er ook niet elke dag moet mee rondlopen![]()
Geillllll.......quote:Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, da's een echte Amerikaanse naam, blond, blauwe ogen.. nog twee ogen..
Waarom denk je dat ik ze constant aanraak?quote:Op maandag 20 februari 2006 08:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is het zo zwaar dan?Anders hou je ze omhoog.
Dat zou ook geen gezicht zijn denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze constant aanraak?![]()
Nah, het valt allemaal wel mee, maar ik zou niet te vaak zonder bh moeten rondlopen.
Maar nu ik zo sportief aan het worden ben moet ik wel opletten dat ik niet opeens met een B rondloop![]()
nee nee.. een echte tijdelijke vergunning, hoef ik het land niet uit na 6 mnd...quote:Op maandag 20 februari 2006 08:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of kan je die daar gewoon goedkoop bij een Indo'tje halen?![]()
of jijquote:Op maandag 20 februari 2006 08:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is het zo zwaar dan?Anders hou je ze omhoog.
Oeh das wel lachen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee nee.. een echte tijdelijke vergunning, hoef ik het land niet uit na 6 mnd...
dat zal wel niet van de ene op de andere minuut gaanquote:Op maandag 20 februari 2006 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze constant aanraak?![]()
Nah, het valt allemaal wel mee, maar ik zou niet te vaak zonder bh moeten rondlopen.
Maar nu ik zo sportief aan het worden ben moet ik wel opletten dat ik niet opeens met een B rondloop![]()
neuk ze doei danquote:Op maandag 20 februari 2006 08:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh das wel lachen.
Ik ben ff naar boven, ben er later wel weer.
Nee da's waar, maar ik heb wel de indruk dat ze iets aan het krimpen zijn. In plaats dat mijn buikje of benen afslanken... neeee hoor... het enige waar ik trots op ben.. verschwundenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal wel niet van de ene op de andere minuut gaan![]()
Doeiquote:Op maandag 20 februari 2006 08:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh das wel lachen.
Ik ben ff naar boven, ben er later wel weer.
moah, valt toch wel mee nu hoor..quote:Op maandag 20 februari 2006 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een drukte ineens hier. Dat ga ik niet bijhouden hoor
tja, da's wel het risico van sporten natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 08:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee da's waar, maar ik heb wel de indruk dat ze iets aan het krimpen zijn. In plaats dat mijn buikje of benen afslanken... neeee hoor... het enige waar ik trots op ben.. verschwunden![]()
![]()
Ben weer aan het werk na een week, en mijn postbak ligt nogal vol zeg maarquote:Op maandag 20 februari 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, valt toch wel mee nu hoor..
hehe.. da's vervelendquote:Op maandag 20 februari 2006 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer aan het werk na een week, en mijn postbak ligt nogal vol zeg maar
Tjah, werk gaat voor natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben weer aan het werk na een week, en mijn postbak ligt nogal vol zeg maar
Jij spreekt hierbij nog van een tempoquote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dit tempo kan ik dan wel weer net bijhouden
Idd vakantiequote:
Op maandag heb ik normaalgezien een vrije dag (klassenraden en vergaderingen uitgezonderd). Dus ik ben nu wel thuis, maar eigenlijk ook aan het werk (lesvoorbereiding voor vrijdag maken). Als die lesvoorbereiding af is, moet ik enkel nog diskettes in orde brengen en dan zitten mijn voorbereidingen voor de rest van de week erop!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Idd vakantie
Jij aan het werk, of ben je nu nog thuis?
Ja leuk, maak van jezelf zo'n 'tieten op tafel, haar op zolder' meisjequote:Op maandag 20 februari 2006 08:35 schreef leonieke het volgende:
Alleen moet ik ze misschien iets meer tentoonstellen![]()
hoe zien die eruit dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja leuk, maak van jezelf zo'n 'tieten op tafel, haar op zolder' meisje.
hoiquote:Goedemorgen.
ja, ik moest even werkenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef classpc het volgende:
Wat een stilte hier.
Bwa, sommige dingen mogen best wel eens gezien worden, zolang het maar deftig blijft. Ik durf soms wel met een décolleté rondlopen, maar die is nooit te diep. Zolang het deftig genoeg is voor mijn ouders/grootouders vind ik het wel kunnenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja leuk, maak van jezelf zo'n 'tieten op tafel, haar op zolder' meisje.
Goedemorgen.
Haar zo hoog mogelijk en borsten op de tepels na ontbloot zo'n beetje... Meestal hebben die dames ook een redelijke plak plamuur op het gezicht gesmeerd (lach nou niet, je pleisterwerk scheurtquote:
Ik heb nog geen vakantiegevoel, maandag is mijn vaste vrije dag...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, sommige dingen mogen best wel eens gezien worden, zolang het maar deftig blijft. Ik durf soms wel met een décolleté rondlopen, maar die is nooit te diep. Zolang het deftig genoeg is voor mijn ouders/grootouders vind ik het wel kunnen
Helleuw trouwens
Aan het genieten van de vakantie?
Lol dat zijn gewoon sletjesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Haar zo hoog mogelijk en borsten op de tepels na ontbloot zo'n beetje... Meestal hebben die dames ook een redelijke plak plamuur op het gezicht gesmeerd (lach nou niet, je pleisterwerk scheurt).
Geniet er maar van hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft laatste weekje vrij
Volgende week beginnen
Hier niet hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet er maar van hoor![]()
volgende week is de vrijheid weg![]()
Zo te lezen heb jij een andere baan als hij heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Zo, telefoon gekregen waar ik op zat te wachten. Dus ik kan nu in bad
Tuurlijk geniet ik er van, maar vind 't ook lekker om weer aan de slag te gaan...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet er maar van hoor![]()
volgende week is de vrijheid weg![]()
Een -je-bent-aangenomen-telefoontje?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
Zo, telefoon gekregen waar ik op zat te wachten. Dus ik kan nu in bad
Das ook lekker. Had het na een week ziek thuiszitten al weer gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk geniet ik er van, maar vind 't ook lekker om weer aan de slag te gaan...
Nopez, om een afspraak te maken om een huis te gaan bekijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een -je-bent-aangenomen-telefoontje?
En badderze!
zoiets dacht ik al gelezen te hebbenquote:
Lekker he, zo'n extra vrije dagquote:maar op maandag heb ik normaalgezien een vrije dag en dan gaat alles net iets trageren volgende week heb ik krokusvakantie
klopt, dan moet je vaak aanvraag doen voor vrije dag enzo..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook lekker. Had het na een week ziek thuiszitten al weer gezien.
Al is echt een paar weken achtereen vrij zo nu en dan heel lekker hoor, alleen kan dat veel minder makkelijk als je eenmaal werkt.
Das de reden dat de meeste mensen werken hoor. Er zijn er maar heel weinig die zonder werk niet in geldnood komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
klopt, dan moet je vaak aanvraag doen voor vrije dag enzo..
Maarja, 't geldis ook op, en moet dus echt werken anders kom ik (ben ik eigenlijk al) in geldnood
Tof, groter huisje dan dat je nu hebt?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, om een afspraak te maken om een huis te gaan bekijkenVoor zover ik weet ben ik niet op zoek naar een andere job
Yups, aangezien we zelfs nog geen tuinhuis hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tof, groter huisje dan dat je nu hebt?
Zo'n vrije dag is idd wel leuk. Maar vorig jaar had ik dat niet en het viel ook goed mee. Dan heb je meestal gewoon 5 minder drukke dagen. Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al gelezen te hebben
[..]
Lekker he, zo'n extra vrije dag
En een week vakantie. Het zou niet moeten mogen zomaar
*jalours is op dat uitslapen. En een 3tal cursussen schrijven moet te doen zijn toch in een week?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n vrije dag is idd wel leuk. Maar vorig jaar had ik dat niet en het viel ook goed mee. Dan heb je meestal gewoon 5 minder drukke dagen. Het heeft zijn voor- en nadelen.
En die week vakantie zal wel deugd doen. Ik moet nog een 3-tal cursussen schrijven dus ik zal wel werk genoeg hebben. Maar toch... elke dag uitslapen![]()
Yups is wel te doen hoor in een week (alleen zijn dat de 'grote' dingen die moeten gebeuren. Ik moet ook nog van 160 lln punten uitrekenen, ingeven en commentaar schrijven, lesvoorbereidingen maken, oefeningen controleren, ...) maar weet je, alst nie gedaan is, dan ist ook nie gedaan en dan werk ik wel wat harder tijdens de week.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*jalours is op dat uitslapen. En een 3tal cursussen schrijven moet te doen zijn toch in een week?
Het ligt er maar aan wat je lekkerder vind dan. Ik werk nu 4 * 9 uur en dat bevalt wel heel goed.
woooww 6 slaapkamersquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, aangezien we zelfs nog geen tuinhuis hebben![]()
klik
We vinden het wel jammer dat er geen enkele foto van de binnenkant tussenstaat want zo heb je echt totaal geen idee hoe het eruit ziet. Veel kans dus dat het sterk zal tegenvallen, maar we willen het toch even gezien hebben.
leuk meissiequote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef classpc het volgende:
Om 1 uur met haar afgesproken, komt ze niet opdagen
En ik kom ook nog helemaal naar een winkelcentrum dat juist bij haar in de buurt is. Ik ben precies op tijd, maar zij komt gewoon niet opdagen.
En als ik haar dan later op msn spreek erover, kan het haar ook gewoon geen zak schelen
Ik had ook het onderwijs in moeten gaanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups is wel te doen hoor in een week (alleen zijn dat de 'grote' dingen die moeten gebeuren. Ik moet ook nog van 160 lln punten uitrekenen, ingeven en commentaar schrijven, lesvoorbereidingen maken, oefeningen controleren, ...) maar weet je, alst nie gedaan is, dan ist ook nie gedaan en dan werk ik wel wat harder tijdens de week.
Als die cursussen af zijn, moet ik namelijk geen nieuwe meer maken tot het einde van het schooljaar![]()
hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Er zijn er maar heel weinig die zonder werk niet in geldnood komen.
das behoorlijk kutquote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef classpc het volgende:
En ik kom ook nog helemaal naar een winkelcentrum dat juist bij haar in de buurt is. Ik ben precies op tijd, maar zij komt gewoon niet opdagen.
En als ik haar dan later op msn spreek erover, kan het haar ook gewoon geen zak schelen
jupquote:
Dat hou je niet lang vol en dan moet er ook niets mis gaan hoorquote:
Veranderquote:Op maandag 20 februari 2006 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had ook het onderwijs in moeten gaan
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef classpc het volgende:
als het maar niet in je vrije week isquote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verander![]()
Want het is altijd leuk als je net een mail krijgt waarin staat dat je op 1 week 3 avonden vergadering hebt![]()
succesquote:Op maandag 20 februari 2006 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
even de supermarkt onveilig maken, tot straks!
Nee, dat geluk heeft Phillequote:Op maandag 20 februari 2006 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
als het maar niet in je vrije week is
das kut (voor jullie beidenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, dat geluk heeft Phille![]()
Geen vergaderingen, maar wel 4 dagen lesgeven tijdens de lesvrije week![]()
Niets mis mee toch, 3 vergaderingen, das samen een uur of 12quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verander![]()
Want het is altijd leuk als je net een mail krijgt waarin staat dat je op 1 week 3 avonden vergadering hebt![]()
Minder voor mij natuurlijk want ik kan wel uitslapenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
das kut (voor jullie beiden) Ik heb gewoon tijdens collegeweken standaard 2 vrije dagen (doordeweeks) en de 3e neem ik er regelmatig bij...
Zoiets ongeveer inderdaad, elke leerling bespreken. Ik heb gewoon pech dat ik met 1 klassenraad de pech heb de eerste klas en de voorlaatste te hebben. Dus voor de rest zit je daar zo wat met je vingers te draaienquote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, 3 vergaderingen, das samen een uur of 12
Dat heb je goed gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En weer terug
Supermarkt is nog heel
Amateur, doe het dan ineens goed johquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En weer terug
Supermarkt is nog heel
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amateur, doe het dan ineens goed joh
op de derde dag heb ik alleen maar Recht, wel een leuk vak, maar ik trek het idd niet altijd... en de stoelen zitten ook vreselijk rot, dus dat speelt ook wel mee denk ikquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Minder voor mij natuurlijk want ik kan wel uitslapenmaar idd, wordt wat moeilijk om iets te doen want het zijn lessen waar hij veel voorbereiding aan heeft, dus tweekend valt ook wa in het water... Maar daar helpt het weer tegenwoordig ook enorm mee
Wel leuk om 2 vrije dagen te hebben per week. En die derde, die neem je ook maar omdat het anders niet gaat, dus ik zou me daar niet te schuldig om voelen hoor!
Die 2 collegevrije dagen worden goed besteed altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef MutZ het volgende:
das kut (voor jullie beiden) Ik heb gewoon tijdens collegeweken standaard 2 vrije dagen (doordeweeks) en de 3e neem ik er regelmatig bij...
niet gaan slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe blijf ik nog een uur wakker, iemand een goed idee??
Ging dat maar zo makkelijkquote:
niet gaan slapen is best makkelijk, ik heb meer moeite met wel gaan slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk
En hoiii
Als ik nu een bed zie val ik al in slaap vrees ikquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet gaan slapen is best makkelijk, ik heb meer moeite met wel gaan slapen
En dan op vakantie tochquote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, thuis.. nog 4 dagen werken
ja, en dan gewoon asociaal 4 weken op vakantiequote:Op maandag 20 februari 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan op vakantie toch
Lekker wel hoor
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nu een bed zie val ik al in slaap vrees ik
Niets asociaals aan hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en dan gewoon asociaal 4 weken op vakantie![]()
Ben thuis, dus zal niet lang duren,quote:
Nog even, kan je je eigenafwasmachine kopen of hurenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
Gegeten en nu ff afwassen..
't zuigt soms, op kamers wonen
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog even, kan je je eigenafwasmachine kopen of huren
En tot die tijd gewoon wegwerp borden en bestek gebruiken
Goedenavond Lquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
Terug van fitness, eten en bad
Zo heerlijk, samen een zalig warm bad en dan rustig napraten over de dag en wegdromen over ons eigen bad laterquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goedenavond L
bad, da's wel lekker, ik ga het overwegen
Samen?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heerlijk, samen een zalig warm bad en dan rustig napraten over de dag en wegdromen over ons eigen bad later![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Samen?
Maar je bent toch net geweest?
en waarom ben ik dan het proefkonijn?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ben ik altijd al, dit is weer eens iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |