heb jij dit : "van horen zeggen"?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef garfield_online het volgende:
Het beste:
auto's verrijden (van/in de boot).
37¤/uur
P.S. je hoeft geen rijbewijs te hebben, het is op "privé" terrein. (je moet wel kunnen rijden natuurlijk) + je moet bij een haven wonen
Andere:
ligt helemaal aan hoe oud je bent...
37 euro!?!? Welke ontiegelijke idioot betaalt zoveel voor dat werk?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef garfield_online het volgende:
Het beste:
37¤/uur
P.S. je hoeft geen rijbewijs te hebben, het is op "privé" terrein. (je moet wel kunnen rijden natuurlijk) + je moet bij een haven wonen
Andere:
je zult de schade die je evt aan auto rijdt ook wel zelf moeten betalenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:13 schreef Woffel het volgende:
[..]
37 euro!?!? Welke ontiegelijke idioot betaalt zoveel voor dat werk?
nou inderdaad voor dat uurloon zal het eerder auto's JATTEN uit de haven zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef Naatje het volgende:
hihihi ja dat baantje lijkt me niks hoor het klinkt best wel illegaal
klopt..quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef danosa het volgende:
Je kan het ook proberen bij fabrieken. Sommige productiewerk betaald beter dan de baantjes die jij nu op noemt.
Dan zou je met een 40-urige werkweek op een maandsalaris zitten van bijna 6000 euro en een jaarsalaris van meer dan 75.000 euro.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef garfield_online het volgende:
Het beste:
37¤/uur
Andere:
en dan hoef je nog niet eens een rijbewijs te hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan zou je met een 40-urige werkweek op een maandsalaris zitten van bijna 6000 euro en een jaarsalaris van meer dan 75.000 euro.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zelfs in de relatief goedbetaalde functies verdient men meestal niet eens zoveel. Denk dan dat menig manager zijn baan zou omruilen.
Heb je een bedrijf waar dat kan?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef garfield_online het volgende:
Het beste:
37¤/uur
Andere:
noujah dat van het rijbewijs kan ik me nog wel iets bij voorstellen dat dat niet hoeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en dan hoef je nog niet eens een rijbewijs te hebben![]()
prachtig dat soort sprookjes![]()
daar ging het me vooral om. een slordige 75000 met een beetje auto's verplaatsenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Devilnl het volgende:
[..]
noujah dat van het rijbewijs kan ik me nog wel iets bij voorstellen dat dat niet hoeft.
Maar zoveel verdienen?¿![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |