Plaats jij die verordening ff?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
als iemand nou eens daadwerkelijk begint met rellen![]()
Ik bedoelde inderdaad een verordening vanuit de wetgevende macht,quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef ikke_ook het volgende:
Op grond van wat voor iets wil je dat doen?Je zult toch met een of andere wet bij de rechter aan moeten komen om dit te kunnen doen...
En dan krijg je dus dat een extreem rechts persoon zich als een moslim verkleed en een aanslag pleegt...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Nu kun je zeggen: ja maar he! Die moslims in nederland hebben er niets mee te maken,
maar ja, de ongelovigen die sterven in een eventuele aanslag konder er ook niets aan doen.
Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
Rottige terroristen ookquote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
Jakarta 2x, Bali (werken veel Moslims van Java)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...
moet je 't wel op vrijdagmiddag doen, dan heb je het hoogste aantal onschuldigenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef nightfall het volgende:
dan steek ik een moskee in de hens,... incl bijbehorende moslims.
wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef DeDooieVent het volgende:
ik stel voor om de ouders van minderjarige rel-jongeren kei hard aan te pakken, ongeacht afkomst, overtuiging en kleur.
Na de eerste waarschuwing moet er een mogelijkheid zijn om zowel de randgroepjongere als de bevoegde voogden een korte tijd vast te zetten. Wanneer er na deze repressaille geen verbetering in de zaak komt verlengen we de gevangenisstraf.
naast de gevangenisstraf moeten de voogden ook opdraaien voor de kosten van de opsluiting, ik dnek dat het heel snel stil is op straat
overigens mag dit ook gelden voor minderjarige hooligans, minderjarige dierenactivisten en meer van dat tuig
Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.
waar ik mee wil zeggen dat vader dan misschien uit schaamte zijn zoonlief wat vaker inpandig houdt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?
Oh ok, dan begreep ik het idd verkeerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar ik mee wil zeggen dat vader dan misschien uit schaamte zijn zoonlief wat vaker inpandig houdt.
het stond er ook niet duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef MrBean het volgende:
[..]
Oh ok, dan begreep ik het idd verkeerd.
Ik denk dat je hiermee alleen maar meer ammunitie geeft aan potentiele terroristen. "Zie je nu wel dat het moslimhaters zijn?!"quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik zat gisteren eens te denken, naar aanleiding van onder andere die spotprentrellen natuurlijk.
Kunnen we geen waarschuwing uit laten gaan naar de terroristen (lekker algemeen, maar ja je moet wat) dat, indien ze een aanslag tegen de ongelovigen in Nederland plegen, alles wat moslim is uit Nederland weg moet. Het is niet zo dat ik vind dat alle moslims weg moeten, sterker nog, ik heb geen last van ze. Ik vraag me alleen af wat het resultaat van zo'n 'verordering' zou zijn.
Om ons te verlagen naar het niveau van terroristen is niemand gebaat.quote:Nu kun je zeggen: ja maar he! Die moslims in nederland hebben er niets mee te maken,
maar ja, de ongelovigen die sterven in een eventuele aanslag konder er ook niets aan doen.
Misschien moeten we dan maar, in plaats van godsdienstvrijheid, godsdienst verbiedenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee alleen maar meer ammunitie geeft aan potentiele terroristen. "Zie je nu wel dat het moslimhaters zijn?!"
Nu zijn veel acties al heel snel aanleiding voor dergelijke extremistisch gespuis voor eventuele aanslagen of recrutering, dus dat vind ik niet een interresant gezichtspunt. Ik kijk liever vanuit onze normen en waarden, onze wetgeving, en je hoeft niet lang na te denken om in te zien dat een dergelijk voorstel totaal niet te rijmen is met onze rechtstaat. Daarom is dit een slecht en contraproductief voorstel.
[..]
Kwaad met kwaad bestrijden is in dit geval misschien de laatste oplossing, want naar (onze) rede zullen ze niet luisteren.quote:Om ons te verlagen naar het niveau van terroristen is niemand gebaat.
Wat is er mis met vrijheid?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan maar, in plaats van godsdienstvrijheid, godsdienst verbieden![]()
Dat een dergelijk voorstel niet te rijmen is met onze rechtsstaat, komt omdat onze rechtstaat geevolueerd is om een maatschappij waarin iedereen de vrijheid had om te doen en laten wat hij wilt.
Kwaad met kwaad bestrijden is eigenlijk alleen op toepassing voor daders, niet op nog meer onschuldigen...quote:[..]
Kwaad met kwaad bestrijden is in dit geval misschien de laatste oplossing, want naar (onze) rede zullen ze niet luisteren.
bij wijze van grap natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 14:33 schreef MrBean het volgende:
Godsdienst verbieden. Geniaal idee M.e.g.a.t.r.o.n.
Niets, ik probeer alleen te zeggen dat binnen zo'n maatschappij eigenlijk geen aanknopingspunt bied om terroristen tegen te gaan, en dat daarom iets onconventioneels misschien een goede oplossing is.quote:
Point taken, hoewel je de moslim natuurlijk als dader kan zien. Zoals onze cartoonist heeft bewezen is de Islam wel degelijk de munitie voor terrorisme etc.quote:Kwaad met kwaad bestrijden is eigenlijk alleen op toepassing voor daders, niet op nog meer onschuldigen...
nog meer bureaucratie, net wat we nodig hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef DeDooieVent het volgende:
ja en danverbieden we ook de gedachte dat einstein ongelijk heeft en dat de evolutie theorie niet kan kloppen, sterker nog ik vind dat iedereen eerste en formulier moet invullen met een voorstel tot een gedachte, deze moet dan gekeurd worden door een onafhankelijke commissie, her-goedgekeurd worden door een supervisor en dan in drievoud worden geretourneerd.
en dan alles in de fik stekenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
Iedereen doodmaken.
en voor de zekerheid blazen we daarna heel den aardbol in gruizelsquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
en dan alles nuken
kijk met jou kan ik praten, ik stel voor dat we gewoon de zon preventief laten imploderen, we hebben hier toch nooit zon en daar in marokko wel, dat zal ze lerenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
ja en dan pakken we mars ook gelijk aan, want je weet maar nooit of er nog wezens leven.
puik plan.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten, ik stel voor dat we gewoon de zon preventief laten imploderen, we hebben hier toch nooit zon en daar in marokko wel, dat zal ze leren
fuck ja, die van de zuidpool. kutje, dan richt ik mijn nuke daar wel op.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Chriz2k het volgende:
Jamaar, dan komen de nazi's terug in hun UFO's en nemen de boel weer over!
so what? ik spreek vloeiend duits, heb geen last van mijn rechterarm en kan prima op mars muziek marcherenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Chriz2k het volgende:
Jamaar, dan komen de nazi's terug in hun UFO's en nemen de boel weer over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |