Plaats jij die verordening ff?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
als iemand nou eens daadwerkelijk begint met rellen![]()
Ik bedoelde inderdaad een verordening vanuit de wetgevende macht,quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef ikke_ook het volgende:
Op grond van wat voor iets wil je dat doen?Je zult toch met een of andere wet bij de rechter aan moeten komen om dit te kunnen doen...
En dan krijg je dus dat een extreem rechts persoon zich als een moslim verkleed en een aanslag pleegt...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Nu kun je zeggen: ja maar he! Die moslims in nederland hebben er niets mee te maken,
maar ja, de ongelovigen die sterven in een eventuele aanslag konder er ook niets aan doen.
Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
Rottige terroristen ookquote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
Jakarta 2x, Bali (werken veel Moslims van Java)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...
moet je 't wel op vrijdagmiddag doen, dan heb je het hoogste aantal onschuldigenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef nightfall het volgende:
dan steek ik een moskee in de hens,... incl bijbehorende moslims.
wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef DeDooieVent het volgende:
ik stel voor om de ouders van minderjarige rel-jongeren kei hard aan te pakken, ongeacht afkomst, overtuiging en kleur.
Na de eerste waarschuwing moet er een mogelijkheid zijn om zowel de randgroepjongere als de bevoegde voogden een korte tijd vast te zetten. Wanneer er na deze repressaille geen verbetering in de zaak komt verlengen we de gevangenisstraf.
naast de gevangenisstraf moeten de voogden ook opdraaien voor de kosten van de opsluiting, ik dnek dat het heel snel stil is op straat
overigens mag dit ook gelden voor minderjarige hooligans, minderjarige dierenactivisten en meer van dat tuig
Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.
waar ik mee wil zeggen dat vader dan misschien uit schaamte zijn zoonlief wat vaker inpandig houdt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |