abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35252104
Ik zat gisteren eens te denken, naar aanleiding van onder andere die spotprentrellen natuurlijk.

Kunnen we geen waarschuwing uit laten gaan naar de terroristen (lekker algemeen, maar ja je moet wat) dat, indien ze een aanslag tegen de ongelovigen in Nederland plegen, alles wat moslim is uit Nederland weg moet. Het is niet zo dat ik vind dat alle moslims weg moeten, sterker nog, ik heb geen last van ze. Ik vraag me alleen af wat het resultaat van zo'n 'verordering' zou zijn.

Nu kun je zeggen: ja maar he! Die moslims in nederland hebben er niets mee te maken,
maar ja, de ongelovigen die sterven in een eventuele aanslag konder er ook niets aan doen.
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 19 februari 2006 @ 13:32:23 #2
90457 IFASS
_mijn_ ondertitel
pi_35252145
Dat worden nog eensch rellen
Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef boskov het volgende:
moet ik een topic over je openen? :
pi_35252192
Rellluuhh..
  zondag 19 februari 2006 @ 13:34:46 #4
90457 IFASS
_mijn_ ondertitel
pi_35252230
Reltopique
pi_35252270
als iemand nou eens daadwerkelijk begint met rellen
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 19 februari 2006 @ 13:37:17 #6
90457 IFASS
_mijn_ ondertitel
pi_35252307
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
als iemand nou eens daadwerkelijk begint met rellen
Plaats jij die verordening ff?
pi_35252328
Alles wat moslim is uit Nederland krijgen gaat toch nooit lukken...........does
pi_35252409
Op grond van wat voor iets wil je dat doen?Je zult toch met een of andere wet bij de rechter aan moeten komen om dit te kunnen doen...
En dan krijg je dus dat een extreem rechts persoon zich als een moslim verkleed en een aanslag pleegt...
pi_35252460
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef ikke_ook het volgende:
Op grond van wat voor iets wil je dat doen?Je zult toch met een of andere wet bij de rechter aan moeten komen om dit te kunnen doen...
En dan krijg je dus dat een extreem rechts persoon zich als een moslim verkleed en een aanslag pleegt...
Ik bedoelde inderdaad een verordening vanuit de wetgevende macht,
maar dat laatste is inderdaad wel een heikel punt
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_35252507
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Nu kun je zeggen: ja maar he! Die moslims in nederland hebben er niets mee te maken,
maar ja, de ongelovigen die sterven in een eventuele aanslag konder er ook niets aan doen.
Gefeliciteerd!
Je hebt nu precies de mentaliteit die in Israel heerst.
pi_35252523
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
pi_35252532
hoewel een extreem rechts persoon misschien toch niet bereid is dat offer te maken, want dan heeft hij er zelf geen lol van.

ik snap ook dat er (nog) niet een wet is die de mogelijkheid bied, maar je moet toch wat om je te wapenen tegen terroristen.
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_35252621
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
De gedachte dat het terroristen wat kan schelen wat er met moslims hier gebeurt is nogal naief... Voor extremisten zijn de alhier levende moslims geen echte moslims.
Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...
pi_35252636
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
Rottige terroristen ook
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_35252641
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef MrBean het volgende:

[..]

Precies. Kijk naar Istanbul, Ryaad ...
Jakarta 2x, Bali (werken veel Moslims van Java)
en natuurlijk iedere dag een paar keer Irak
pi_35252977
dan steek ik een moskee in de hens,... incl bijbehorende moslims.
pi_35253036
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef nightfall het volgende:
dan steek ik een moskee in de hens,... incl bijbehorende moslims.
moet je 't wel op vrijdagmiddag doen, dan heb je het hoogste aantal onschuldigen
  zondag 19 februari 2006 @ 14:01:51 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35253104
zo heb ik ook wel eens gedacht dat het wel aardig zou zijn om een mufti, die geld zet op het afgesneden hoofd van een westerse hond, zelf eens met een som op zijn hoofd te laten lopen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35253120
of gewoon zelf z'n strot doorsnijden om te laten zien dat er met westerse honden niet te spotten valt.
pi_35253127
ik stel voor om de ouders van minderjarige rel-jongeren kei hard aan te pakken, ongeacht afkomst, overtuiging en kleur.

Na de eerste waarschuwing moet er een mogelijkheid zijn om zowel de randgroepjongere als de bevoegde voogden een korte tijd vast te zetten. Wanneer er na deze repressaille geen verbetering in de zaak komt verlengen we de gevangenisstraf.

naast de gevangenisstraf moeten de voogden ook opdraaien voor de kosten van de opsluiting, ik dnek dat het heel snel stil is op straat

overigens mag dit ook gelden voor minderjarige hooligans, minderjarige dierenactivisten en meer van dat tuig
  zondag 19 februari 2006 @ 14:04:33 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35253172
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef DeDooieVent het volgende:
ik stel voor om de ouders van minderjarige rel-jongeren kei hard aan te pakken, ongeacht afkomst, overtuiging en kleur.

Na de eerste waarschuwing moet er een mogelijkheid zijn om zowel de randgroepjongere als de bevoegde voogden een korte tijd vast te zetten. Wanneer er na deze repressaille geen verbetering in de zaak komt verlengen we de gevangenisstraf.

naast de gevangenisstraf moeten de voogden ook opdraaien voor de kosten van de opsluiting, ik dnek dat het heel snel stil is op straat

overigens mag dit ook gelden voor minderjarige hooligans, minderjarige dierenactivisten en meer van dat tuig
wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.
pi_35253231
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ook werkt zijn publicaties van raddaraaiers. schaamte werkt soms als een rode lap op een stier.
Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?
pi_35253241
publicaties in het dorp van herkomst in geval van marokaans rel jeugd werkt nog veel beter, je schamen voor hollanders is 1 maar je schamen voor de dorpsoudste, het met de nek aangekeken worden door de dorpelingen waar ze hun zomervakantiedoorbrengen is een ramp, een smet op de familie

pak ze waar ze gevoelig zijn
  zondag 19 februari 2006 @ 14:07:10 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35253252
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:06 schreef MrBean het volgende:

[..]

Een rode lap op een stier? Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of begrijp ik je verkeerd?
waar ik mee wil zeggen dat vader dan misschien uit schaamte zijn zoonlief wat vaker inpandig houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')