ben eindelijk maar eens aan deel 2 begonnen:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef Airelle het volgende:
Welk boek lees je op het moment bab?
Hij was ook beter dan het origineelquote:Op zondag 19 februari 2006 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuker dan het origineel.
VAN RIA VISSER JA, EN DUS IS HET GEEN GEZWETS MAAR EEN HALKF UUR GENIETENquote:Op zondag 19 februari 2006 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan zal je waarchijnlijk eerst nog een half uur dat gezwets aan moeten horen.
Sfeerverhogendquote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij de OWS vind ik 't wel sfeerverhogend, zeg maar....
en ik lach me rot om de discussies tussen Mart en Ria
wat een fantastisch plan om haar van commentator tot analyticus te maken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij de Tour niet vaak meer becommentarieert, dat deed hij zó leuk. Die Herbert Dijkstra is maar een saaie gast.
Ik moest in de Black nóg vaker naar de wcquote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]! Had dat even gezegd! Dan waren we ook nog even gebleven
:R : r: r:r :R : (: (; 9:
![]()
Het is nu (iig tijdelijk) wegquote:Aaaah Ik vind het echt naar voor je
De volgende keer als je daar naar de AH gaat even de bedrijfsleider die op Dizer lijkt checken hèquote:Op zondag 19 februari 2006 15:47 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ja, ik ben weer nu pas wakker
[..]
Ik moest in de Black nóg vaker naar de wc
[..]
Het is nu (iig tijdelijk) weg
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De volgende keer als je daar naar de AH gaat even de bedrijfsleider die op Dizer lijkt checken hè![]()
![]()
Oh, en niet vergeten vanavond Mister Romance te kijken en morgen GTST weer eens te kijken vanwege het incest spektakel![]()
quote:
Hoe laat komt Mister Romance?? Ik ga nog naar het GTST-caféquote:
19.30 uur Net 5quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe laat komt Mister Romance?? Ik ga nog naar het GTST-café
Hmmm, dan mis ik het denk ikquote:
Ja maar dat was omdat alle rel-potentie reeds in de Irisch pub zatquote:Op zondag 19 februari 2006 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, dan mis ik het denk ik
Ik heb er gisteren gewoon rel-loos gezeten hoor
Juistquote:Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat alle rel-potentie reeds in de Irisch pub zat![]()
Ah tofquote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben eindelijk maar eens aan deel 2 begonnen:
[afbeelding]
Maar ik wil echt van al die dvd's afquote:Op zondag 19 februari 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
Airelle: ik zou die laatste zin nog even weglaten
Yes, in het nederlands welliswaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij heb 'm ook gelezen toch??
kan me herinneren dat ik deel 1 ooit getipt hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |