Ik bedoel natuurlijk: Wat is koekwauzenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een smiley in de vorm van een blozend hartje. In ieder geval op mijn monitor wel.
Ik heb werkelijk waar geen enkel ideequote:Op zondag 19 februari 2006 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: Wat is koekwauzen![]()
Verdommequote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee.
Brabantquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Een koekwaus is een raar persoon.
Brabants.
Zie je Joey, je moet tolken gewoon overlaten aan de inboorlingen. Die zijn daar aanzienlijk beter inquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Brabants.
Niks mis met Brabant!quote:
Noem eens een pluspunt aan Brabant?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant!
Tenminste, als je regelmatig ook de rivieren overgaat...
Kei gaafquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Brabants.
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem eens een pluspunt aan Brabant?
Ik.quote:
hehe, Joey maakt er een aantekening vanquote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je Joey, je moet tolken gewoon overlaten aan de inboorlingen. Die zijn daar aanzienlijk beter in.
Jij komt ook over de rivieren heen, dan is het te makkelijk om jou als niet-Brabantse te beschouwen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jou![]()
+
Brabantse mannen zijn 0,0 concurrentie![]()
Uh...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:48 schreef Litpho het volgende:
Jij komt ook over de rivieren heen, dan is het te makkelijk om jou als niet-Brabantse te beschouwen.
Doe nog eens een pluspunt?.
De enige Brabantse die ik probeerde te versieren ging er vandoor met iemand anders.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jou![]()
+
Brabantse mannen zijn 0,0 concurrentie![]()
Ok, je hebt gelijk, maar dan moet ik wel naar Brabant toe...quote:
Kortom... Dikke wijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Copycat het volgende:
Bourgondische lifestyle waar nog tijd vrij wordt gemaakt voor gezeligheid.
Stel niet van die onmogelijke vragen!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem eens een pluspunt aan Brabant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |