Ik bedoel natuurlijk: Wat is koekwauzenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een smiley in de vorm van een blozend hartje. In ieder geval op mijn monitor wel.
Ik heb werkelijk waar geen enkel ideequote:Op zondag 19 februari 2006 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: Wat is koekwauzen![]()
Verdommequote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee.
Brabantquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Een koekwaus is een raar persoon.
Brabants.
Zie je Joey, je moet tolken gewoon overlaten aan de inboorlingen. Die zijn daar aanzienlijk beter inquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Brabants.
Niks mis met Brabant!quote:
Noem eens een pluspunt aan Brabant?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant!
Tenminste, als je regelmatig ook de rivieren overgaat...
Kei gaafquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Brabants.
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem eens een pluspunt aan Brabant?
Ik.quote:
hehe, Joey maakt er een aantekening vanquote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je Joey, je moet tolken gewoon overlaten aan de inboorlingen. Die zijn daar aanzienlijk beter in.
Jij komt ook over de rivieren heen, dan is het te makkelijk om jou als niet-Brabantse te beschouwen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jou![]()
+
Brabantse mannen zijn 0,0 concurrentie![]()
Uh...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:48 schreef Litpho het volgende:
Jij komt ook over de rivieren heen, dan is het te makkelijk om jou als niet-Brabantse te beschouwen.
Doe nog eens een pluspunt?.
De enige Brabantse die ik probeerde te versieren ging er vandoor met iemand anders.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft niet te babbelen met vrouwen, vrouwen babbelen daar met jou![]()
+
Brabantse mannen zijn 0,0 concurrentie![]()
Ok, je hebt gelijk, maar dan moet ik wel naar Brabant toe...quote:
Kortom... Dikke wijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Copycat het volgende:
Bourgondische lifestyle waar nog tijd vrij wordt gemaakt voor gezeligheid.
Stel niet van die onmogelijke vragen!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem eens een pluspunt aan Brabant?
Lees nou eens beter. Je moet ze niet versieren, ze versieren jou wel. En dan zeggen ze dat mannen foute openingszinnen hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige Brabantse die ik probeerde te versieren ging er vandoor met iemand anders.
Goed puntquote:
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ze in mijn contreien verre van Bourgondisch zijn, maar zolang ik maar een paar vrienden om me heen heb met de juiste instelling interesseert het me eerlijk gezegd bar weinig dat de rest van de omgeving zwarte kousen zit te passen terwijl ik mijn roes uitslaapquote:Uh...
Ben jij eigenlijk wel echt een Brabantse? Of ben je daar ooit terechtgekomen en heb je toen de fout gemaakt om er te blijven?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uh...
Moonah!![]()
Uh...
De openingszinnen van mannen zijn te verstaan, dan komen ze al gauw fouter overquote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou eens beter. Je moet ze niet versieren, ze versieren jou wel. En dan zeggen ze dat mannen foute openingszinnen hebben.
Deze had een eigen mening.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou eens beter. Je moet ze niet versieren, ze versieren jou wel. En dan zeggen ze dat mannen foute openingszinnen hebben.
Die zwartekousenlui zijn echt verbazingwekkend, ik had laatst een gesprek met zo'n figuur waarin hij beweerde dat er wetenschappelijk bewijs voor het "genezen" van homoseksualiteit zou bestaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef Litpho het volgende:
de rest van de omgeving zwarte kousen zit te passen
True.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef Litpho het volgende:
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ze in mijn contreien verre van Bourgondisch zijn, maar zolang ik maar een paar vrienden om me heen heb met de juiste instelling interesseert het me eerlijk gezegd bar weinig dat de rest van de omgeving zwarte kousen zit te passen terwijl ik mijn roes uitslaap.
Nu woon ik gelukkig op een stukje wat ooit door de Nieuwe Revu in een artikel beschreven werd als "de Zeedijk van de Veluwe"quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
Die zwartekousenlui zijn echt verbazingwekkend
Toch zijn die verschillen er wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef Copycat het volgende:
True.
Ik vind het ook altijd zo'n onzin om in het al piepkleine Nederland onderscheid te maken aan de hand geografie.
Ik ben een geboren en getogen Brabantse die na tien jaar in Amsterdam te hebben gewoond en voor de liefde weer terug is gekeerd. Dat was de foutquote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ben jij eigenlijk wel echt een Brabantse? Of ben je daar ooit terechtgekomen en heb je toen de fout gemaakt om er te blijven?
En waarom noemden ze dat zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu woon ik gelukkig op een stukje wat ooit door de Nieuwe Revu in een artikel beschreven werd als "de Zeedijk van de Veluwe".
Ja, maar niet zo groot als 'men' het wil doen blijken.quote:
Toendertijd zaten in de twee omringende straten drie koffieshops op een totale afstand van 150 meter.quote:
Dat is waar, dat beeld van die bourgondische Brabo's en Limbo's is sterk overdreven. Net zoals de verhalen dat de mentaliteit in de Randstad veel harder zou zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo groot als 'men' het wil doen blijken.
En bestaat er een verband tussen de aanwezigheid van die coffeeshops en jouw aanwezigheid aldaar?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toendertijd zaten in de twee omringende straten drie koffieshops op een totale afstand van 150 meter.
Sinds ik anders in de Randstad woon (en niet meer in Brabant, waar ik geboren en getogen ben) heb ik de buren anders nog nooit op dequote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, dat beeld van die bourgondische Brabo's en Limbo's is sterk overdreven. Net zoals de verhalen dat de mentaliteit in de Randstad veel harder zou zijn.
Er bestaat een verband tussen de aanwezigheid van die coffeeshops, de huur van de woonruimte in die straat en mijn budget als 19-jarigequote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En bestaat er een verband tussen de aanwezigheid van die coffeeshops en jouw aanwezigheid aldaar?![]()
Zwaar weekend?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Pfff...
Ik heb vooral een hekel aan het wassen van beddegoed. En dan met name aan het opmaken van het bed daarna. Het kost me soms wel iets van een kwartier om de dekbedovertrek goed om het dekbed heen te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef webspider het volgende:
Ah mehn, de was doen zuigt.
Laat staan dat het 5x op een dag moet
Ik ben 1.96 .. ik ga eens staan, en wapper wat met laken en dekbed .. klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kost me soms wel iets van een kwartier om de dekbedovertrek goed om het dekbed heen te krijgen.![]()
Toch werkt dat op de één of andere manier niet zoals ik het zou willen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben 1.96 .. ik ga eens staan, en wapper wat met laken en dekbed .. klaar![]()
Afgelopen weekendquote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De openingszinnen van mannen zijn te verstaan, dan komen ze al gauw fouter over.
Als je een vrouw was geweest had ik je mijn diensten aangebodenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch werkt dat op de één of andere manier niet zoals ik het zou willen.![]()
Pure discriminatie.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik je mijn diensten aangeboden![]()
En dan natuurlijk nog de:quote:
Oeh... Geen reclame voor de vrouwen onder ons...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Afgelopen weekend
Weet je dat jij hele mooie blauwe ogen hebtDuhuhhh ik leef al 25 jaar met mezelf
Hoe oud ben jeKom op zeg, dat is wel heel triest
Ja we zijn je aant keuren en je bent goed gekeurd.Fijn voor jullie
We zijn op zoek naar de beste openingszin, wat denk jijDeze niet iig
![]()
Sta je op de bus te wachten, stond nl met handen in de zakken...
En dan heb je nog wijven die gewoon je trui omhoog trekken om te kijken naar je kont omdat je broek laag hangt![]()
Je ligt nu te internetten onder je zonnebank?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef Mokster het volgende:
Nu onder de zonnebank aan het uitpuffen...
Yep! Lekker warmquote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je ligt nu te internetten onder je zonnebank?![]()
Sowieso moeten ze niet komen sloeberen voor drank drugs, sigaretten of geld.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef webspider het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog de:
Heb je een sigaret voor meAls je een beetje op had gelet, had je gezien dat ik niet rook
Natuurtalentquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee wat voor openingszinnen ik gebruik eigenlijk.
Gesprekken gaan gewoon vanzelf!
Ik heb sterk het gevoel dat dit een hint is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt beter een vent zoeken om je warm te houden.
Mijn hints zijn duidelijker.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het gevoel dat dit een hint is.![]()
Noga wiedes: Als je met de auto bent, kun je niet zuipenquote:
Vandaag even geen tijd voor...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt beter een vent zoeken om je warm te houden.
Ik drink nietquote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Noga wiedes: Als je met de auto bent, kun je niet zuipen![]()
Vrouwen die om geld vragen ..
En dan vooral geld voor sigaretten![]()
Je hebt nog een uurtje of 48 te levenquote:
What's your age again?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef JoeyT het volgende:
Hoe oud ben jeKom op zeg, dat is wel heel triest
Ja, maar jij hebt dan nog het probleem dat ze je op zo'n moment zelden in de ogen kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
Overigens gebruiken mannen die van die ogen ook altijd weer...
"Ja, het is natuurlijk wel heel suf om te zeggen maarreh... jeez wat heb jij mooie ogen!" Yeah yeah...
Dit jaar 1 keer. Met oud en nieuw.quote:
Damn! En ik maar denken dat ik echt mooie ogen heb...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan nog het probleem dat ze je op zo'n moment zelden in de ogen kijken.
Die heb je ook. Denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! En ik maar denken dat ik echt mooie ogen heb...
Die gebruik jij ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... Geen reclame voor de vrouwen onder ons...
Overigens heb ik geen idee wat voor openingszinnen ik gebruik eigenlijk.
Gesprekken gaan gewoon vanzelf!
Overigens gebruiken mannen die van die ogen ook altijd weer...
"Ja, het is natuurlijk wel heel suf om te zeggen maarreh... jeez wat heb jij mooie ogen!" Yeah yeah...
Ik wel ietsie vaker dan dat...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit jaar 1 keer. Met oud en nieuw.
Over t algemeen 2 keer per jaar.
Iig te jong voor die 2 ouwe wijven die t vroegenquote:
Wat ik van je ogen gezien heb is er niets mis mee hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! En ik maar denken dat ik echt mooie ogen heb...
Hehe, ja ik heb er vrij weinig mee... In mn tienerjaren teveel gedaan. Als ik dat nu doe dan moet ik een week bijkomenquote:
Je was natuurlijk zo verschrikkelijk onder de indruk van mijn inpak-skills dat je niet zo goed hebt opgelet...quote:
Je oefent niet genoeg bedoel jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik dat nu doe dan moet ik een week bijkomen![]()
ik word oud![]()
Maar als jíj al oud wordt...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe, ja ik heb er vrij weinig mee... In mn tienerjaren teveel gedaan. Als ik dat nu doe dan moet ik een week bijkomen![]()
ik word oud![]()
Nee, mn tel staat uit.quote:
Dan ben ik al bijna bejaardquote:
Ik heb mij laten inpakken door jouw skills, ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je was natuurlijk zo verschrikkelijk onder de indruk van mijn inpak-skills dat je niet zo goed hebt opgelet...
Komt vast wel weer goed!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, mn tel staat uit.
Ben boos![]()
Damn wat haat ik relaties![]()
Jongens worden mooier met de jaren dus laat mij ff in de waan dat ik oud benquote:
Als ik dan mag faken dat ik nog jong ben...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jongens worden mooier met de jaren dus laat mij ff in de waan dat ik oud ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |