A7 zou zo niet eens op de markt mogen..de neus is veel te laag .. er zijn nieuwe regels voor voetgangersveiligheid en het is zeker dat deze hier niet aan voldoet.. zal wel een verphotoshopte jappanner oid zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Catch22- het volgende:
Die fotoshops komen niet van audi zelf geloof ik (iig de A7 sowieso niet)
de rest zijn gewoon studiemodellen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef wunderbaum het volgende:
Audi heeft een beetje last van het Opel syndroom. We plakken overal dezelfde lelijke achterlichten en koplampen op zodat al die wagens precies op elkaar lijken.
Ik vind het echt helemaal niks die audi's
Het mag dan moeilijk zijn om alle typenummers uit elkaar te houden, gelukkig is tellen nog moeilijkerquote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik las net in de krant dat audi met 3 nieuwe modellen gaat komen, te weten de A5, A7, Q5 en Q3.
Das waar. Gewoon allemaal dezelfde auto met een ander formaatquote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef wunderbaum het volgende:
Audi heeft een beetje last van het Opel syndroom. We plakken overal dezelfde lelijke achterlichten en koplampen op zodat al die wagens precies op elkaar lijken.
Ik vind het echt helemaal niks die audi's
kerel, verdiep je even voordat je zo loopt te blaaten...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je die meetelt vergeet dan niet dat Audi de RS4, S4, RS6, S6, RS8 en S8 heeft. Ik volg het niet echt meer.
Liever een duidelijk type nummer dan zo'n vage naam (doelt op sangyong en al die andere aziatische meukquote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Je word bij Audi wel overspoeld door typenummers zo
A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8
Q3, Q5, Q7
TT
Imho iets te veel. Doe mij maar lekker zoals BMW dat doet: 1-3-5-7 serie.
ze zijn er net mee begonnen, dus die kans ik kansloos.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef JosvG het volgende:
ik vind toch dat Audi de Q-lijn moet laten vallen.
LIESquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:25 schreef paullo het volgende:
Toevallig gisteren nog een stukje gereden in de Q7. Wel een bakbeest.
Was volgens mij een van de eerste in Nederland. Was van de importeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |