abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59794718
Als je een multiple-choise overhoring hebt, dan is dit de ultime manier op met elkaar te kunnen 'samenwerken' ondanks verschillende versies:

Bij elke vraag heb je meestal 3 antwoorden, ze verschillen best altijd van lengte, dus spreek gewoon af, hand bovenaan de tafel is langste antwoord, in het midden de net iets kortere en hand onderaan de tafel is het kortste antwoord. Gegarandeerd succes, maar maak niet teveel heisia als jullie beide een ander antwoord hebben

Veel geluk
pi_59841833
bij luistertoetsen voeten naar voren voor het langste antwoord, in het midden voor middelste en naar achteren voor het korste antwoord, de hele klas deed zo'n beetje mee en de leraar had echt niets door, terwijl die gast altijd zit uit te kijken naar spiekerds
Verder gewoon samenvattingen achterin, vooral bij latijn woordenboek is het makkelijk oude vertalingen achterin te gooien
Beneath the gold, bitter steel
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:31:47 #203
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_59850020
mijn buurman gaf mij vaak de laatste 10 minuten zijn blaadje, zodat ik alles kon overschrijven
pi_59872524
Dmv spieken over (nog 1 cijfertje afwachten)

Proefwerken net gehad, waarbij ik Aardrijkskunde en Wiskunde achter elkaar had.
Wiskunde rekenmachine nodig, Ak allemaal meerkeuze. Op die Casio gewoon nr en letter invoeren.

Vooral bij oudere mensen kan je ook gewoon heel zachtjes praten, hebben ze niet door.

Foto's maken van een tabel die je moet kennen (op mobiel dan)
In concepten/standaardberichten een korte samenvatting neerzetten.

Telefoon nr met daarin jaartal+naam met link naar gebeurtenis op je hand.
Zoals dit jaar met Gs: 0182 (regio nr) 14273 met daarachter Jorn. (Yom Kipoer in 1973)

Verder herken ook ik het blaadje van buurman pakken, en overschrijven
pi_59901549
Bij Grieks had ik laatst een 1 voor een so, moest herkansen (geen zin in). Iemand verkoopt spiekbriefjes voor een twix ofzo. Had er een gekocht, mocht op de gang zitten, ik gewoon spiekbriefje op tafel alles overgeschreven, een 10, dat mens merkt ook nog echt niks.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:17:25 #206
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_59904959
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:01 schreef Renderclippur het volgende:
Als je een multiple-choise overhoring hebt, dan is dit de ultime manier op met elkaar te kunnen 'samenwerken' ondanks verschillende versies:

Bij elke vraag heb je meestal 3 antwoorden, ze verschillen best altijd van lengte, dus spreek gewoon af, hand bovenaan de tafel is langste antwoord, in het midden de net iets kortere en hand onderaan de tafel is het kortste antwoord. Gegarandeerd succes, maar maak niet teveel heisia als jullie beide een ander antwoord hebben

Veel geluk
Werkt vooral goed als je verschillende versies hebt
Kan je beter gewoon alleen B invullen dan heb je nog meer goed.

Blijft wel lief trouwens, mensen die met hun mobiel aan het spieken zijn Zal dat ff tegenvallen op je eindexamen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_59905517
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Werkt vooral goed als je verschillende versies hebt
Kan je beter gewoon alleen B invullen dan heb je nog meer goed.

Blijft wel lief trouwens, mensen die met hun mobiel aan het spieken zijn Zal dat ff tegenvallen op je eindexamen
Als je het even goed leest, dan weet je wat er bedoelt word en dan is het inderdaad de ideale manier om te spieken met verschillende versies...
pi_59942477
Met het eindexamen Wiskunde nogal moeite met de formules te onthouden.
Nu had mijn Casio een aluminium frontje dat over de knopjes zat, die kon je er zo vanaf wippen en tussen de knopjes had ik mijn formules met een passer ingekrast.

Werkte goed
pi_59958542
Ik moest een keer Frans SO inhalen, alleen in een lokaal gezet, leraar had les. Op een gegeven moment ben ik gewoon het lokaal uitgelopen, naar maat gegaan en antwoorden even gevraagd. Resulteerde in een 9 (verdomde le/la).

Of gewoon naast een kast zitten, je boek er op leggen (het is altijd zo'n rommel daar, valt niet op) en dan maar spieken .

Maar geniaalste blijft toch dit jaar, Engels brief, redelijk wat procent voor je examencijfer. 1 klas had de brief het 1e uur, de andere 3 het 5e. Wat volgt is dat iedereen die brief krijgt. Het gemiddelde is nog nooit zo hoog geweest. 8,7

Natuurlijk blijf je de GR trucjes houden, net als de vingers bij multiple choice.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:10:35 #210
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_59965239
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:11 schreef MaxellTop het volgende:

[..]

Als je het even goed leest, dan weet je wat er bedoelt word en dan is het inderdaad de ideale manier om te spieken met verschillende versies...
Bij verschillende versies heb je als het goed is ook een verschillende volgorde van vragen (afgezien van een luistertoets) dus dan werkt dit systeem nog van geen kant
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:12:45 #211
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_59971634
Langste zin kortste zin middelste zin.
pi_59992242
- Lettertype 3 gebruiken
- Heel verslag in je ipod zetten bij wiskunde bijvoorbeeld en dan vragen of je je ipod als rekenmachine mag gebruiken.
- Als de leraar niet oplet snel bij je buurvrouw / buurman kijken
- Meerkeuze vragen naar de lengte van de zin kijken.
- Als je na een So je blaadjes moet doorgeven naar voren snel even afkijken en nog ff wat veranderen.
- Op je tafel schrijven en je blaadje er over leggen.

Werkt allemaal perfect
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:33:35 #213
176555 Tiggerqman
gedoodverfde favoriet :)
pi_59999145
ehm.. k ken iemand van wie op de cito-toets de antwoorden aangewezen kreeg van zn moeder (lerares)

Edit: als ik een vraag niet wist, altijd de langste zin aankruisen.. zijn er 2 evenlang? dan B aankruisen! En ja hoor.. volgend jaar afstuderen
pi_60000246
Allereerst moet je altijd even uitzoeken/bekijken wat voor toets je krijgt. Ik heb vaak gehad dat we een proeftoets kregen, waarvan de antwoorden gewoon op internet stonden. En ja, armen volschrijven, blaadje van school meenemen en daar samenvatting oid opschrijven en die dan onder je toetsblaadje leggen, bij dove leraren overleggen, blaadje ergens leggen waar leraar hem niet kan zien en ga zo maar door.
pi_60001387
- Lettertype 4
- Blaadjes wisselen
- Onopvallen na rechts kijken (wat niet altijd werkte )
- Bij van die bollentjes toetsen gewoon kijken waar bolletje bij je buurvrouw stond

Toetsen op pc was helemaal easy

Had je zon notepad bestandje waar dat programma je punt en de tijd die je over de toets had gedaan opsloeg.

Dus wij gewoon dat bestand openen en punt aanpassen
  zondag 13 juli 2008 @ 01:18:52 #216
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60069041
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Lettertype 3 deed wonderen.
zo heb ik mij door menig proefwerk geslagen.werkte perfect.

Verder schreef ik altijd de buitenkant van mijn rekenmachine helemaal vol met potlood (zag je niet)
pi_60069721
Waarom zie ik nergens iets staan over dingen op je hand schrijven d.m.v. afkortingen?
  maandag 14 juli 2008 @ 07:54:06 #218
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_60089443
- Etui vol stukjes papier. Dan propje met vraag naar buurvrouw gooien en propje met antwoord terug.
- Stukken papier in je gelpen rollen
- Zogenaamd ziek zijn bij idioomtoets en dan moeten overmaken in een afgesloten stukje gang achter een archiefkast, mét etui, mét hele blad met alle antwoorden op alfabetische volgorde erin gepropt.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_60626337
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Bij verschillende versies heb je als het goed is ook een verschillende volgorde van vragen (afgezien van een luistertoets) dus dan werkt dit systeem nog van geen kant
Zie hem zijn fout goed proberen te praten, werkt gewoon wel, hele jaar door gedaan met een vriend die slecht in Engels is en hij heeft nog nooit zulke goede punten gehad. Nog nooit gehad dat de vragen in verschillende volgorde staan.
pi_60626508
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:33 schreef Tiggerqman het volgende:
ehm.. k ken iemand van wie op de cito-toets de antwoorden aangewezen kreeg van zn moeder (lerares)

Edit: als ik een vraag niet wist, altijd de langste zin aankruisen.. zijn er 2 evenlang? dan B aankruisen! En ja hoor.. volgend jaar afstuderen
triest
pi_60626537
quote:
Op maandag 14 juli 2008 07:54 schreef Elfy het volgende:
- Etui vol stukjes papier. Dan propje met vraag naar buurvrouw gooien en propje met antwoord terug.
- Stukken papier in je gelpen rollen
- Zogenaamd ziek zijn bij idioomtoets en dan moeten overmaken in een afgesloten stukje gang achter een archiefkast, mét etui, mét hele blad met alle antwoorden op alfabetische volgorde erin gepropt.
wat een smiecht
pi_60629431
mm yeahh werkboek onder mn blaadje leggen zodat het lekkerder schrijft > daarop antwoorden
but yeah, but no, but..
pi_60720576
Samenvatting ofzo inspreken en op je mp3speler opladen, haren los, oortje in en mp3speler onder je trui. Nog nooit uitgevoerd, maar het lukt mij ook altijd om stiekem muziek te luisteren tijdens proefwerken.
pi_60838028
Bij luistertoetsen waren er meestal alleen a/b/c/d antwoorden mogelijk. Ik zat naast een jongen die heel goed duits kon (moeder was duits). Dus bij elke vraag ging hij met de pen klikken:
1 keer klikken voor a
2 keer klikken voor b
etc...

Bij gewone schriftelijke toetsen (vooral Duits ) klein spiekbriefje onder mn rokje of de binnenkant van mn mouw
Noot noot.
pi_60838904
als je een puntige kaak hebt prik je der zo een briefje aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')