quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
als je een puntige kaak hebt prik je der zo een briefje aan
Ik heb nog nooit zo makkelijk een 10 gehad.quote:http://www.blabla.nl/vragen/?vraag=8&punten=140
Haha, geniaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:20 schreef kaakaa het volgende:
Wat was het leuke van die website, alles werkte met javascript. Alle punten werden via de adresbalk doorgegeven.
Er stond dus in de adresbalk:
[..]
Ik heb nog nooit zo makkelijk een 10 gehad.
Wij deden het een beetje op dezelfde manier, alleen verkleinde het met het kopieerapparaat wat in de hal stond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:55 schreef 8wen het volgende:
uitgeprint in lettertype 4, in de pauzes mooi uitscheuren en dan gewoon tussen je toetsblaadjes stoppen.
quote:
quote:geslacht: Vrouw
Komt omdat TS toen nog niet wist hoe hij moest spieken...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef matjuhhh007 het volgende:
de titel heeft trouwens een vage grammatica:'Hoe doe jij altijd spieken' ...:P lijkt wel een mocro
What the fuck?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:30 schreef TBully het volgende:
Mijn leraar wiskunde van vorig jaar kende helaas de GR van onder tot boven. Hij ging gewoon zoeken in bestanden, en als hij die met een wachtwoord moest openen, wist hij dat je iets te verbergen had. Een vriend van mij dacht toen slim te zijn door een bestand "Liefdesbrief" te noemen... Helaas voor hem, was dit voor de leraar te verdacht, dus kreeg hij een 1...
Hij is daarom ook erg gestoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
What the fuck?
Mijn wiskundedocent heeft juist altijd gezegd dat het volledig toegestaan is om informatie in je GR op te slaan, zelfs bij examens. En dat is ook zo.
Voor zover ik weet mogen ze die GR helemaal niet doorzoeken en ze mogen zeker het geheugen niet wissen o.i.d... Dus met info in je GR zit je bij een vak als wiskunde, economie of M&O altijd goed. (bij eco en M&O sowieso, omdat die docenten meestal toch geen reet van de GR snappen)
Hmm, de nieuwe serie TI's krijgen allemaal ledjes die oplichten zodra je het geheugen aanspreekt, zodat de docent kan zien dat je aan het spieken bent. Het wachtten is op die gastjes die handig zijn met een soldeerbout en voor een paar euro dat ledje voor iedereen omzeilen. Of tot een of andere computerfreak de firmware in dat ding hacked dat je het met een instructie aan of uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
What the fuck?
Mijn wiskundedocent heeft juist altijd gezegd dat het volledig toegestaan is om informatie in je GR op te slaan, zelfs bij examens. En dat is ook zo.
Voor zover ik weet mogen ze die GR helemaal niet doorzoeken en ze mogen zeker het geheugen niet wissen o.i.d... Dus met info in je GR zit je bij een vak als wiskunde, economie of M&O altijd goed. (bij eco en M&O sowieso, omdat die docenten meestal toch geen reet van de GR snappen)
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:28 schreef zquing het volgende:
Mensen die moeten spieken om toetsen te halen
Dat LEDje valt idd makkelijk te omzeilen.. Gewoon doorknippen of doorlussen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Hmm, de nieuwe serie TI's krijgen allemaal ledjes die oplichten zodra je het geheugen aanspreekt, zodat de docent kan zien dat je aan het spieken bent. Het wachtten is op die gastjes die handig zijn met een soldeerbout en voor een paar euro dat ledje voor iedereen omzeilen. Of tot een of andere computerfreak de firmware in dat ding hacked dat je het met een instructie aan of uit kunt zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |