quote:
Als dat gebeurt, kijk ik geen Idols meerquote:Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Let maar op! Ik ga zo enorm gelijk krijgen.
Daar wordt ook niet om gevraagd hoor in de OPquote:Op zondag 19 februari 2006 12:26 schreef WithMe het volgende:
Ik ga geen 'krukken' voorspellen.
Maar iedereen doet het.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar wordt ook niet om gevraagd hoor in de OP.
Die krijgen dan ook geen puntenquote:
nee tom, je hoopt gelijk te krijgen, dat is heel wat andersquote:Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Let maar op! Ik ga zo enorm gelijk krijgen.
Vorige week: Serge had nog nooit op de kruk gezeten en BAM! Meteen exit.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee tom, je hoopt gelijk te krijgen, dat is heel wat anders
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:26 schreef WithMe het volgende:
Floortje heeft al eens op de kruk gezeten.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorige week: Serge had nog nooit op de kruk gezeten en BAM! Meteen exit.(door slechte performance)
Gister: Harm had nog nooit op de kruk gezeten en BAM! Meteen exit. (omdat ie niet te verstaan was met en zonder tekst)
Volgende week: Flora heeft nog nooit op de kruk gezeten en BAM! Meteen exit.weer een ronde verder (door wederom een goed optreden, zoals gewoonlijk.
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:24 schreef WithMe het volgende:
Precies. En daarnaast heb ik het gevoel dat Ellen het kunstje van nóg een keer een populaire kandidaat overleven wel weer kan gaan lukken.
Daarom gaat ze er zaterdag ook nog niet uitquote:Op maandag 20 februari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen is geknipt voor Big Band, lijkt me zo.
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef MartiniRosso het volgende:
waarom zijn er zoveel mensen negatief over angelique?
De stemmen zijn dit keer wel heel verdeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:25 schreef BVO het volgende:
Schop.
Eindelijk wordt Raf weer af en toe als winnares genoemd.
wijzigingquote:gevarenzone: Angelique - Ellen
finale: Raffaela - Floortje
Je moet ook aangeven wie je denkt dat er vertrekt, en wie je denkt dat er wint...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Syytön het volgende:
Gevarenzone: Ellen en Raffaela
Finale: Floortje vs Angelique
Oh sorry, ik had de OP wel gelezen maar ik zag overal dit soort posts dus vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook aangeven wie je denkt dat er vertrekt, en wie je denkt dat er wint...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Niet echt iets verassend aan de stats, hoop echt dat we gelijk hebben![]()
Die zit in de zaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:33 schreef BVO het volgende:
Inso
Iedereen maakt 2 namen dikgedruktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had de OP wel gelezen maar ik zag overal dit soort posts dus vandaar![]()
Winaar: Angelique
Vertrekt: Ellen
Voorspellen welk jurylid wie als afvaller aanmerkt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef BVO het volgende:
Hm, nog even verzinnen wat we voor volgende week gaan doen.
Finale voorspellen is onzin, omdat die al blijkt uit je afvaller.
Krukken zullen er ookl niet komen, dus hou je alleen de afvaller over. Maar das ook zo weinig. Nou ja, zie het nog wel.
Ellen + Raffa hadden er heel veel, Angelique stond regelmatig lager dan 8e (bij mij zelf bijv.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had Ellen als afvalster, Raffaëla op de kruk, en Angelique op 8 staan.
Leve mijn prono![]()
.
Je bent een briljant voorspeller.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef zeeuwse het volgende:
Mijn prono:
Gevarenzone: Angelique, Rafaella
Finale: Ellen-Anita Meijer Floortje
Best gezoingen nummer per deelnemer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef BVO het volgende:
Sowieso afvalster en winnares, maar verder...?.
De uitslagen van de workshops zijn ook nooit verrassend. De uitslagen van de liveshows welquote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer, mijn nummer 1 positie krijg ik sowieso niet meer terugTijdens de workshops en het begin van de finales voorspelde ik wel goed, nu ben ik echt zwaar matig
quote:
Oh, die had ik gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |