abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 19 februari 2006 @ 11:49:52 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35249047
Vroeger nam ik echt van alles op, keek veel films of programma's en keek het als ik thuiswas of soms een tweede keer. Nu heb ik geen vhsrecorder meer en ik mis het geen moment om programma's op te nemen. Er is nu zoveel, alles wordt herhaald en ik het is vaak wel online terug te zien of te downloaden.

En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
pi_35249345
Een dvdrecorder / mediacenter zou wel leuk zijn hier in huis.
Vroeger nam ik eigenlijk nooit films of andere dingen op, ik kreeg ze meestal van familie en vrienden.
pi_35249438
Ik heb nog wel een VHS-recorder maar maak er nauwelijks gebruik van. Precies om dezelfde reden, het is altijd wel ergens een keer terug te vinden.

.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Redactie Frontpage zondag 19 februari 2006 @ 12:09:42 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35249462
Daarbij, vroeger was tv nog wel eens vernieuwend, nu zijn de meerste programma´s copy-paste van elkaar, waar moetje nog voor thuisblijven?
pi_35249478
Juist als je bijna nooit tv kijkt is een videorecorder handig, die ene keer dat je iets dan we wilt zien is de kans immers groot dat je het mist/vergeet/niet thuis bent.

En ik maar denken dat dit topic over hdd-recorders ging...

<enter signature>
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 12:12:09 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_35249516
Ik heb precies hetzelfde als de topicopener. Er is ook gewoon ZO veel te zien...het maakt me tegenwoordig niet meer zoveel uit als ik eens wat mis.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_35249523
Televisie op zich is gewoon minder geworden.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 19 februari 2006 @ 12:19:24 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_35249715
Er zijn bepaalde dingen die ik gewoon wil zien. En die neem ik dus op als ik ze niet direct kan bekijken. En ja, op video...
  zondag 19 februari 2006 @ 12:22:23 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35249803
Nam vroeger best veel op, maar had nooit tijd om 't te kijken, dus mis 't ding totaal niet... misschien ooit 's een HD recorder aanschaffen om goedkoop films te verzamelen en af en toe een docu te zien, maar verder geen behoefte aan...
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_35249830
Ik heb een DVD recorder, maar ik gebruik dat ding amper, wat sunchaser zegt, alles wordt zo vaak herhaald en is bijna allemaal terug te zien op internet... goeie zaak opzich
pi_35250041
De wat?
MOKUM XXX RATED
pi_35250046
Ik zweer erbij, heb er vier in de huiskamer. Ik neem vrijwel alles op, zodat ik bij het kijken door de reclames heen kan spoelen.
pi_35250552
Ik mis hem niet, maar dat kan zjin omdat ik er nog eentje heb. Niet aan te sluiten want er klopt iets niet mee maar goed.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_35250599
Ik heb een DVD recorder. Die dingen kosten tegenwoordig ook niets meer.
pi_35250669
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb een DVD recorder. Die dingen kosten tegenwoordig ook niets meer.
Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 februari 2006 @ 12:50:35 #16
862 Arcee
Look closer
pi_35250691
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger nam ik echt van alles op, keek veel films of programma's en keek het als ik thuiswas of soms een tweede keer. Nu heb ik geen vhsrecorder meer en ik mis het geen moment om programma's op te nemen. Er is nu zoveel, alles wordt herhaald en ik het is vaak wel online terug te zien of te downloaden.

En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_35250698
Ik nam bijna nooit op, had het ding alleen voor films uit de videotheek.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:51:47 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_35250723
Ik heb er nog een vcr om de "leuke" familiefilmpjes van vroeger zo af en toe eens te bekijken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35250767
ik gebruik die van mij nu trouwens als tv tuner voor bij de beamer
  zondag 19 februari 2006 @ 12:53:22 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35250787
hd recorder.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35250807
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:49 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).
Oh, dat hoeft van mij allemaal niet hoor. Gewoon op een schijfje opnemen is voor mij voldoende.

Dat ding van mij kostte ¤ 129,-.

Doet het prima .
pi_35250834
Ik heb net nieuwe video banden gekocht bij een goedkope zaak... alleen nog niet gebruikt
Komt ook niks leuks op tv.
pi_35250836
Ik mis het ook niet meer.
Ik koop toch alles wel op DVD wat ik wil zien
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35250851
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er nog een vcr om de "leuke" familiefilmpjes van vroeger zo af en toe eens te bekijken
Wel wachten tot iedereen de kamer uit is he.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:05:43 #25
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_35251160
heb een HD recorder...en gebruik hem echt wel veel.Wat ik eerst op de video opneem doen we nu op de hd recorder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')