Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).quote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb een DVD recorder. Die dingen kosten tegenwoordig ook niets meer.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger nam ik echt van alles op, keek veel films of programma's en keek het als ik thuiswas of soms een tweede keer. Nu heb ik geen vhsrecorder meer en ik mis het geen moment om programma's op te nemen. Er is nu zoveel, alles wordt herhaald en ik het is vaak wel online terug te zien of te downloaden.
En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
Oh, dat hoeft van mij allemaal niet hoor. Gewoon op een schijfje opnemen is voor mij voldoende.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:49 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).
Wel wachten tot iedereen de kamer uit is he.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er nog een vcr om de "leuke" familiefilmpjes van vroeger zo af en toe eens te bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |