quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:02 schreef Natalie het volgende:[..]
Als dat is wat je gelooft, dan zal het iig uitkomen voor je. Of je volgend jaar dood gaat of over 50 jaar. Je zal dan in ieder geval zelf geloven dat je afgerond hebt, wat je afgerond moest hebben. Wát het ook is geweest.
Tuurlijk vind ik het apart dat die Maya-kalender juist dán eindigt. De Maya's waren hun tijd ver vooruit qua beschaving, en dan is 't niet vreemd dat men er iets achter gaat zoeken. Zelf geloof ik er niet zo in dat bijv. het einde van de Aarde op die manier voorspeld kan worden.
Als het leven volgend jaar is afgerond dan ga ik volgend jaar dood. Maar ik wil nog Chinees leren en Japans en andere talen, dus ik heb nog een hele rit voor de boeg. Ik wil nog een wereldreis maken en een eigen bedrijf beginnen als het ff kan.
Ik geloof dus in het karma van mezelf. En ga ik daarvan uit, en voelt het sterk aan. Dan kan ik gewoon niet uitgaan van een dood ontstaan door omstandigheden waar ik geen invloed op heb.
Ik geloof het dus helemaal niet. Ook een komeet geloof ik niet in. Het universum is niet zo gemaakt. De aarde bestaat naar mijn idee niet, om getroffen te worden door een komeet. Het enige recht tot een komeet-inslag zou mogen zijn wanneer de hele mensheid faalt is mijn idee.
Zolang er nog maar 10 procent van de mensen zijn die recht hebben tot leven, zal er leven zijn.
Ik heb dus gewoon een bepaalde instelling in het leven gekregen en wijk zelden tot nooit af hierin.
Omdat de Maya's ook mensen waren, kunnen ze het alsnog fout hebben. Ik bedoel dus ook, ik ga niet zomaar uit van een alwetende beschaving.
En 2012 hoeft niet te staan voor het einde. 2012 is wel een mooie datum. Op de een of andere manier is het getal 12 best mooi.
Van 2 naar 0 van 0 naar 1 en van 1 naar 2
![]()
Ik heb dus wat met getallen-combinaties
![]()
Hoe getallen elkaar opvolgen in een reeks.
![]()
Ik heb ook zin om getallen-combinaties te schrijven soms, en daartussen letters zetten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-02-2006 17:21:26 ]