abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 09:33:15 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35247227
Ik open dit topic..en ik heb een beetje hoofdpijn..is het omdat ik nog niks heb gegeten? Is het te vroeg om ook maar helder te zijn? Wie weet. Wel lekker opgestaan..het is gewoon goed om te weten dat het nog weekend is..maar voor hoe lang? Wie weet..

Sommige mensen kruipen s'avonds tegen de andere aan en knuffelen elkaar. Deze praten dan over de zon de maan en de sterren..en zijn verliefd op elkaar; wat een mooie gedachte.

Ik neem tegen de hoofdpijn een asperientje.., maar in hoeverre kun je dit gevoel blokeren..ik bedoel..bestaat er geen pil voor verliefdheid..? Als je hoofdpijn kan stoppen, wat een geheel chemisch proces in de hersenen is dan kun je toch ook gewoon verliefd raken of paranormaal in dit geval door het slikken van een pilletje..?? Deze gedachte brengt me op het idee..dat chocolade eten om je gelukkig te voelen wel eens een hele grote oplossing kan zijn voor het welzijn van vele mensen.

Maar dat brengt me ook op de vraag hoe gevoelig bepaalde mensen wel niet kunnen zijn voor pillen..neem zelfs gevoeligheid over het algemeen..wie heeft het koud en een ander bijv. niet?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 19 februari 2006 @ 10:26:47 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35247719
Ik weet niet over pillen, ik heb anti-depressiva maar ik denk dat ik boven het middel sta. Ik neem medicijnen maar mijn gedachte is sterker dan het medicijn zelf. Ik ben de medicatie overstegen. Ik ga ook nog eens stoppen ermee. Ouders over gesproken en die vinden het ook goed volgens mij. Maar dat is voor de toekomst. Tis ook mijn eigen keuze maar ik wil dat de omgeving er meer achter staat. Ik heb altijd nodig dat mensen vertrouwen hebben als ik wat zeg of wil doen

Als ik hoofdpijn heb dan leg ik mijn hand op mijn hoofd. Kan raar klinken maar het helpt wel. Als ik maagkrampen heb werkt dat ook. Ik hoef maar de hand erop te leggen en de pijn trekt weg. Maar dat is dus als ik dat bij mezelf doe, ik doe dat niet bij anderen.

Over het koud en warm ervaren. Dat heeft ook met je lichaams-temperatuur te maken. Of niet? Of ook met gevoeligheid? Ik heb tijden gehad dat ik om de 10 minuten een trui aan moest trekken en vervolgens weer uit moest doen. Ene keer warm, andere keer koud. En dat gebeurt dan altijd als ik niet goed geslapen heb.

Slaap ik goed en voel ik me beter. Dan loop ik de hele dag met 1 trui of hemd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35247943
Een pijnstiller is een symptoombestrijder, dat wil zeggen dat de hoofdpijn er nog steeds is, maar je hem niet voelt. Omdat de pijnstiller de zenuwen lichtjes verdoofd en de pijnsignalen dus niet gevoelt worden.
We are all made of stars
  zondag 19 februari 2006 @ 11:34:24 #4
114838 PhiNiks
love is the key
pi_35248730
dromenvanger, ik denk niet dat je boven je anti-deperessiva bent uitgestegen, maar gewend bent aan het gevoel dat ze geven. Als je depressie terugkomt wanneer je stopt, dan merk je wellicht wat ik bedoel. maar succes, want zonder medicatie is natuurlijk altijd beter, vooral voor je lichaam.
"I exist, therefore I realize..."
pi_35249125
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef _Acid_ het volgende:
Een pijnstiller is een symptoombestrijder, dat wil zeggen dat de hoofdpijn er nog steeds is, maar je hem niet voelt. Omdat de pijnstiller de zenuwen lichtjes verdoofd en de pijnsignalen dus niet gevoelt worden.
Precies, dat is ook de reden waarom ik niet bij iedere kik van mijn kinderen met een zetpil klaarsta.
(wat sommige andere moeders bijna als mishandeling bestempelen )
Daarmee verander je namelijk niets aan datgene wat daadwerkelijk in het lichaam gebeurd.. het symptoom bestrijd je.. en daarbij komt in dit voorbeel dus dat je niet meer kan inschatten hoe ernstig het eigenlijk is wat in het lichaam gebeurd.. je "maatstaf" heb je immers bewerkt.

Vrolijkheidsstofjes zoals die in chocolade zouden zitten, of stoffen die de aanmaak van vrolijkheisstofjes zouden bevorderen... tsja.. je zal dan best vrolijk zijn, maar is het niet zo dat de vrolijkheid dan weer weg zou vallen zodra je stopt met het eten van chocolade ?
Om vrolijk te blíjven zal je lichaam zelf weer op eigen kracht die stofjes aanmaak moeten stimuleren.

Met lsd zou je best een hallucinatie op kunnen wekken..
je hebt dan het symptoom "zien wat de meeste anderen op dat moment niet zien" opgewekt.
Maar is dat wel hetzelfde als het daadwerkelijk zien van dingen van de "andere kant" ?
Hoe zou je iets kunstmatigs opgewekts nou nog moeten evalueren...
het is imo hetzelfde als het bstreden hebben van het symptoom pijn.
Je kan alleen niet meer evalueren of de pijn ook daadwerkleijk weg is, dus datgene wat de pijn veroorzaakt, of dat je alleen voorkomt dat je de pijn ook ervaart.

En in het laatstgenoemde voorbeeld kan je dus dezelfde redenatie de andere kant op maken denk ik.

Hoe zou jij het zelf zien ?
Waar denk je dat je het zoeken moet.. het opwekken van ontvankelijkheid voor dingen waar we meestal voor gesloten lijken ?
Waar denk jij dat het hem in zit ?
Waar zou de pil iets in moeten veranderen ?
Heb jij een idee over waar het centrum zit van ontvankelijkheid ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 12:07:46 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35249424
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef PhiNiks het volgende:
dromenvanger, ik denk niet dat je boven je anti-deperessiva bent uitgestegen, maar gewend bent aan het gevoel dat ze geven. Als je depressie terugkomt wanneer je stopt, dan merk je wellicht wat ik bedoel. maar succes, want zonder medicatie is natuurlijk altijd beter, vooral voor je lichaam.
Danke voor het succes wensen

Ik ga zeker stoppen nog. De anti-depressiva was trouwens niet vrolijk makend maar verdovend. De problemen werden minder zwaar opgevat en de gedachtes werden minder zwaar. En daardoor kon ik de positieve gedachtes wel gaan opbouwen zoals het hoorde.

Ik ben nu al ongeveer een aantal maanden gewoon "vrolijk". Ik bedoel, ik heb zin in de dag. En ik heb gebouwd richting het gevoel dat het leven zin heeft. Heb ik over een aantal maanden nog steeds zin in het leven, en neemt die zin nog meer toe dan waag ik een poging ( niet teveel want dat is niet goed, teveel zin in het leven werkt vermoeiend)

Enige dat niet okey is bij het stoppen dat zijn de afkick verschijnselen. Het middel is niet verslavend in de zin van, je moet altijd nemen omdat je anders depressief wordt. Het is verslavend in de zin van, de hersens moeten wennen wanneer het middel niet meer wordt ingenomen.

Dan krijg ik dus duizelingen en lijk ik weg te vallen zodra ik het hoofd draai. Bij iedere beweging lijk ik een fractie van een seconde flauw te vallen. Vorige keer duurde dat een aantal maanden. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.

Bij iedere beweging kan overdreven klinken maar zo ervaarde ik het toen. Dat de hersens dus gevoelig zijn ervoor.

Maar ik ga het proberen dus. Is het zo dat ik een chronisch gebrek heb aan serotinine dan zal ik dus moeten blijven innemen en dat zal me ook niets uitmaken in principe. Ik heb geen bijwerkingen. En dan zie ik het gewoon in dat mijn hersens te weinig stofjes aanmaken. Of misschien schijnt de zon te weinig of wat dan ook.

Dat sommigen zo zwaar reageren om anti depressiva vind ik ook overdreven. Als het erop aankomt dan is het gewoon een stof-aanmaker. Net zoals je vitamines nodig hebt.

En gezien het feit dat hersens gewoon chemisch van aard zijn ook een beetje, is het logisch dat er bepaalde zaken wel eens fout kunnen gaan. Maar dan denk ik ook weer aan de kracht van de gedachte.

Ik twijfel dus nu of het de hersens zijn die een goed gevoel geven, of dat het de gedachtes zijn. Of een combinatie. Maar dan moet ik het zelf goed proberen aan te voelen ook, hoe dat precies in zijn werking gaat hier.

En het lichaam inderdaad, de lever wordt belast volgens mij. Het middel smaakt soms bitter. Ik heb een driehoekje dat ik inneem dus. En dat blijft soms in de keel steken, en dan proef ik gewoon een paracetamol smaakje.

Tis eigenlijk een soort xtc Om je terug te zetten in de juiste stemming ? Dus dan vraag ik me vanzelf af of het misschien toch niet alleen verdovend werkt of wat dan ook.

Ik zal eens navragen nog, of opzoeken wat nu de precieze werking is van het middel.

Toch denk ik dat ik zelf mijn huidige stemming heb gemaakt. Door de gedachtes aan te makken. De anti depressiva heeft een aantal gedachtes gestopt als het ware. Zijn er 1000 slechte gedachtes en is het onmogelijk om door te breken erin. Dan moeten er een aantal gestopt worden als het ware. Zodat je het wel kunt oplossen.

Mijn stemming is dus vaak hoog Ik denk soms dat ik drugs genomen heb, maar dat is niet waar. Ik voel me gewoon mens eigen nu. Ik voel me goed. En voel ik me goed, dan denk ik aan drugs. Maar het is gewoon een goed gevoel. En een rustig gevoel.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:13:24 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35249550
Heel verhaal

Maar het is moeilijk uit te leggen allemaal. Ik probeer het altijd duidelijk weer te geven en kort en krachtig maar soms lukt dat niet.

In ieder geval ga ik nu ff afleiding zoeken richting wat anders. Teveel bezig zijn ermee dat is niet goed.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 12:18:27 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35249691
Xtc pilletjes bijvoorbeeld kunnen je verliefd maken.
Kunnen je ook een paranormale ervaring /gevoel geven.
En nog véél meer gevoelens.

Of er iets is wat precies het tegenovergestelde gevoel geeft weet ik niet.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 19 februari 2006 @ 12:56:13 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35250861
Volgens mij zijn alle drugs gemaakt om een goed gevoel op te wekken. Ieder mens zal zich goed willen voelen als je het mij vraagt. Of bestaan er mensen die zich slecht willen voelen? Dat lijkt me dus echt raar.

Tijdens een depressie kun je wel gewend raken aan het slechte gevoel, en kun je het jezelf aangenaam maken binnen de depressie. Dat je probeert te genieten ervan. Omdat het vechten tegen de depressie niet altijd even goed lukt, dan moet je het je alsnog aangenaam proberen te maken in de depressie. Een depressie is zoals ik zei of zeg, een hele andere wereld. Je leeft in een andere wereld. Je bent niet van deze wereld op dat moment.

Ik bedoel dus ook, in een zware depressie valt er niet te vechten tegen de depressie. Je kunt met zwaarden en geweren en kanonnen bezig zijn, de depressie verdwijnt niet. Dus dan leef je in een andere wereld. En om dan het leiden zachter te maken, probeer je het gevoel te nemen zoals het is. Dus probeer je zelfs te genieten ervan soms.

En daarna vanzelf weer doorgaan met vechten. Blijven genieten van een slecht gevoel kan niet en zou ook niet mogen. Tijdens de depressie is het ook van belang om gedachtes te laten gaan en gedachtes te laten bezinken. Bezinking is bij een depressie belangrijk. Of misschien zelfs filteren.

Ik ben helemaal verlicht bijna nu. Ik voel me soms nog niet helemaal zoals het hoort maar het gaat de juiste kant op. Ik pak de gedachtes aan dus. Het middel werkt niet meer nu, de anti depressiva heeft zijn werk gedaan en nu neem ik het werk over

Heel verhaal over depressie maar het ging over xtc en het tegenovergestelde. En dat is dus depressie. Na het gebruik van xtc krijg je trouwens wel een dip meestal. Omdat het slecht is. Je maakt je hersens kapot. xtc wreet aan je. Maar dat is met alle drugs zo.

De beste drug is een natuurlijke drug. Een gezonde geest ook wel.
pi_35255664
xtc wordt niet voor niets de love drugs genoemd
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 19 februari 2006 @ 15:46:49 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35255976
Yep

En dan heb je nog mdma.

Wat is het verschil tussen xtc en mdma?
pi_35257480
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Yep

En dan heb je nog mdma.

Wat is het verschil tussen xtc en mdma?
niks
mdma is de werkzame stof. xtc is straattaal voor mdma, in feite.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 19 februari 2006 @ 16:51:25 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35258139
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

niks
mdma is de werkzame stof. xtc is straattaal voor mdma, in feite.
Maar je hebt toch verschillende kwaliteit van die pilletjes of niet?

De een is troep en de ander is goed

Heb ooit gehoord over pure mdma. Is dat het pure spul zonder rotzooi erin

Ik heb het dus niet nodig Soms denk ik dat mijn hersens vol mdma zitten zomaar

Heb dus een keer pure mdma gehad in poedervorm, en dit gevoel vergelijk ik daarmee.

En dan is het hier een kwestie geweest van mijn eigen stemming verhogen dus.

Pure mdma heb ik dus over gehoord zei ik, omdat ik dat eerst niet wilde schrijven hier dat ik het een keer gebruikt heb. Maar wat boeit het ook. 1 keer geprobeerd dus. En het voelde toen als een openbaring aan. Ik zat in de 7e hemel. Zeker vergeleken met het slechte gevoel dat ik vaak in me had.

Ik heb er dus niet over gehoord, ik heb het dus een keer stiekem geprobeerd Wilde alleen niet meteen toevoegen dat dat zo was

Maar om ff verder te gaan. Ik ontwikkel mijn eigen "wonder-pil". Door gewoon mijn hersens een bepaalde richting op te drukken. Stemming verhogen is niet moeilijk als je weet hoe dat moet. En het gaat vanzelf als je ermee bezig bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-02-2006 16:58:23 ]
pi_35259932
je hebt verschillende pillen ja...er kan in principe van alles inzitten. de hoeveelheid mdma is dus ook altijd anders
puur mdma is hetzelfde als puur lood, pure alcohol, puur water, etc puur is puur maar als je het niet laat testen weet je nooit zeker of het puur is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')