quote:
beter dan dat je broertje naast je zit te fokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef Aurelianus het volgende:
Herkenbaar. Sterker nog, mijn broertje zit nu naast me te WoW'en, al enkele uren.
quote:
Booooom Headshot!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Zelfs al speel je het hele WoW spel niet Dat liedje + serie
![]()
![]()
its a serie liek a pro gamer rite! (omfg wat typen die pro gamers raar)
je kort het zelf al af tot WoW dus je word ook al besmet.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef super-muffin het volgende:
Hij speelt al vanaf vanochtend half 11, en zit nu nog
Hij doet niets anders.
Hij praat nergens anders over.
Als hij naar een vriendje gaat, speelt hij daar WoW/
Komt een vriendje hier, spelen ze WOw. Mogen ze hier niet spelen, gaan ze praten over Wow.
Bij mij ging het na 3 maanden vervelenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:29 schreef KreKkeR het volgende:
Hmm ik krijg ook wel weer zin in Wow. Ging bij mij alleen na 1 maand vervelen eigenlijk.
Was in eerste instantie erg onder de indruk van de 'grote wereld'. Alleen het spel is verder erg saai helaas.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij mij ging het na 3 maanden vervelend.
Heb het nu al 2 maanden niet gespeeld.
Is dat relevant danquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef N.icka het volgende:
Hoe oud is dat broertje?
Als ze het uberhaupt al weten.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef N.icka het volgende:
Lijkt me raar dat je als ouders dat goed vindten
Ik ken mensen waarbij dat toch een beetje anders is...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef N.icka het volgende:
Nou het lijkt me toch wel dat je dat als ouders opvalt , als je zoon van smorgens half 11 tot snachts 3 uur achter zn pc zit![]()
Och, de ouders van tegenwoordigquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef N.icka het volgende:
Nou het lijkt me toch wel dat je dat als ouders opvalt , als je zoon van smorgens half 11 tot snachts 3 uur achter zn pc zit![]()
Mn ouders waren de hele dag weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef N.icka het volgende:
16quote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef N.icka het volgende:
Hoe oud is dat broertje?
Vinden ze ook niet, maar ze waren de hele dag weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef N.icka het volgende:
Lijkt me raar dat je als ouders dat goed vindt
Hij speelt al vanaf begin Juni. En toen vond ik het al veel, maar het word nu echt absurt.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef McGilles het volgende:
WoW.....
Heb het ook gespeeld maar gelukkig was ik er September vorig jaar achter gekomen dat het een saai apenspel is... Laat em spelen dan is ie des te sneller erop uitgekeken!
Mijn hoogtepunt (of misschien wel dieptepunt, whehequote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef CasB het volgende:
Ik had dat vroeger ook met Counter-strike...hele dagen counterstriken...goede oude tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |