Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Kaat38 het volgende:
Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Waarom ben je hier dan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Hij denkt vast niet dat je Babs kent. Maar je toon en de woorden die kiest, komen zo bekend voor. En Babs, alleen de naam doet bij slachtoffers en betrokkene al de nekharen overeind staan. Niet vanwege het verleden, Daar heeft ze geen betrokkenheid mee, maar wel de invloed welke ze heeft op gert en de negatieve invloed ze heeft op de vader met trekking tot de erkenning van de dochtersquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
Waarom ben je hier danquote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Het gaat mij niet persoonlijk om dit , het gaat om het hele gebeuren.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef feiten het volgende:
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort
Is het zó moeilijk om dit topic dan gewoon niet aan te klikken?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef nebelung het volgende:
Zijn jullie nou zo dom?
Dit heeft NIETS met HBB te maken.
(dat ik dat nog uit leggen moet)
Ja verdorie, maai je me het gras voor de voeten... Ik wilde net de boel op slot gooien om eens bij te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.
Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Dus dít topic blijft dicht, maar er mag een nieuwe geopend worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!![]()
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |