quote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En nou wil je ons zeker wijs maken dat ze jou af en toe mist![]()
![]()
Ja daaromquote:Op zondag 19 februari 2006 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is maar goed die pleister..... ze lezen nog steeds mee![]()
Scheelt wel, ik rijd op gasquote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! moet ik nog een dure fles kopen ook, anders kost het meer aan benzine dan het oplerverd aan rum.![]()
Geef je hem voor hij weer terug rijdt eerst ff een glaasje. Als ze hem dan aanhouden kan die zeggen dat hij milieuvriendelijk rijdt..... op alcoholquote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! moet ik nog een dure fles kopen ook, anders kost het meer aan benzine dan het oplerverd aan rum.![]()
Na zijn sollicitatie is hij niet meer gezien hier, althans niet door mij, is dus meteen aan de slag gegaan en veel overuren aan het makenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej gefeli dan TL![]()
![]()
Zie hem trouwens nooit meer hier...
Euuhh, ja dat wel natuurlijk, net zoals naaien en punnikken, zou het voor geen goud willen missen.quote:
Truste FB tot strakkiesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie een lekker slapen toewensen![]()
Vergeet je nog macramè en punnikenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Euuhh, ja dat wel natuurlijk, net zoals naaien en punnikken, zou het voor geen goud willen missen.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geef je hem voor hij weer terug rijdt eerst ff een glaasje. Als ze hem dan aanhouden kan die zeggen dat hij milieuvriendelijk rijdt..... op alcohol![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Dikke aangeschoten (die zijn het lekkerste) kusssss van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb hem hier ook niet meer gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Na zijn sollicitatie is hij niet meer gezien hier, althans niet door mij, is dus meteen aan de slag gegaan en veel overuren aan het maken![]()
Maar Feli TL als je het leest![]()
![]()
Welterusten FB, goede nacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Truste beertje.... je had een kleine fles wijn denk ik, want ik zie nog geen exclusief beriaansquote:
Hij was nog wel online vannacht, alleen niet hierquote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook niet meer gezien.![]()
Mocht die meelurken dan toch maar gefeliciteerd![]()
Maar het liefst borduur ik door op een bekend thema, langzaam maar doordacht en bewust van elke steek.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet je nog macramè en punniken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |