Haar dochter en nog iemand ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
Bonnie vertelt aan Ferri dat er twee gasten waren waarvoor zij de rekening van het eten van vanavond betaald. [afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eigelijk moet iemand nu een Dido actie gaan uitvoeren... en vannacht alle drank wegspoelen... wat zal Viool gaan flippen dan![]()
![]()
Heb jij wol, kom ik ook mee en neem ik de naalden wel mee, gezellie samen hakenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Enkele minuten rijden ten zuiden van Rotterdam en je bent welkom om de fles te komen haken.![]()
Ik hoop het.... mis haar best wel als ze er niet isquote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer... maar ze zal vast morgen weer van de partij zijn
Daar helemaal? Vanuit het beschaafde Amstelveen naar het zuiden van Rotterdam rijden? Maar goed, voor drank doet een alco allesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Enkele minuten rijden ten zuiden van Rotterdam en je bent welkom om de fles te komen halen.![]()
Is helemaal nie, dat zei Anneliesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
Bonnie vertelt aan Ferri dat er twee gasten waren waarvoor zij de rekening van het eten van vanavond betaald. [afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri is helemaal tevreden over hoe Annelies het doet.
Ferri: kan je niet nog een week blijven?
streams verstopt en dan geluid geeft wel eens verwarringquote:
Heeeeeeeeeeeeeej gefeli dan TLquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
TL is trouwens jarig vandaag zag ik net![]()
Whehehe..! Je hebt de edit gemist.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb jij wol, kom ik ook mee en neem ik de naalden wel mee, gezellie samen haken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
TL is trouwens jarig vandaag zag ik net![]()
Stond in zn profiel op VOLquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej gefeli dan TL![]()
![]()
Zie hem trouwens nooit meer hier...
Net als Flugel dan... en zelfs Bluezz heb ik al poosje niet meer gezien...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stond in zn profiel op VOL
En nee...hij is er weinig (nouja, zit gewoon in de crewfora denk ik)
En nou wil je ons zeker wijs maken dat ze jou af en toe mistquote:
Whehehe..! moet ik nog een dure fles kopen ook, anders kost het meer aan benzine dan het oplerverd aan rum.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar helemaal? Vanuit het beschaafde Amstelveen naar het zuiden van Rotterdam rijden? Maar goed, voor drank doet een alco alles![]()
Denk dat ook meespeelt dat ze een beetje uitgekeken zijn op HBB, maar crewfora is meestal de hoofdreden, eerst postte TL en flugel veel meer tot ze mod werden, dan zie je ze nauwelijks meer (meestal dan)quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net als Flugel dan... en zelfs Bluezz heb ik al poosje niet meer gezien...
Is maar goed die pleister..... ze lezen nog steeds meequote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Valt me mee dat de streams er nog in zitten trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |