je spelt zelf als een Turkquote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Oke ik moest vandaag op mijn broertje passen , Mijn ouders waren uit kwamen om 1 uur thuis en we hadden alle drie wel zin in een brooodje shoarma. Dus wij een broodje bestellen.
Bij een pizzaria aan de andere kant van de stad omdat die in de buurtal dicht was. Het is nu 2:09 en nog niets binnen.Stome pauper turk ,
Hij zei komt goed! nou een uur later of misschien zelfs helemaal niet noem ik nou niet bepaalt goed![]()
ju zpeld selv alz un Turcquote:
Dat duurt toch geen uurquote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Neuralnet het volgende:
Hij moet nog even masturberen voor je saus. Een ogenblikje geduld aub.
www.ertussenuit.com pizzaria en dan je woonplaatsquote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
jezus krijg ineens zo een zin in een broodje shoarmaaaaaaaaaaaa
aarghhhhh
had ik dit topic maar nooit gelezen!
ik moet pinnen doen ze niet aan de deurquote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
www.ertussenuit.com pizzaria en dan je woonplaats
ik zou die ambassade shoarmazaak in de fik stekenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
klote zaak neemt niet meer op
hier niet, hier rukken ze alleen maar aan je pik..quote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Deventer
Die Turken hier in het oosten zuigen trouwens hevig...
Dan was die band toch ook lek gegaan?quote:
Waar de opbrengtst heen gaat boeit mij geen fuck ik wil gewoon etenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef star_gazer het volgende:
Inderdaad, bestel een pizza. Daarvan gaat de opbrengst tenminste niet naar Al-Qaeda
Gedemoraliseerd tuigquote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar de opbrengtst heen gaat boeit mij geen fuck ik wil gewoon eten
Zegt een pauper die eigenlijk gewoon in een Belgisch dörpke woont.quote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef DeeCruise het volgende:
Tijd om naar een echte stad te verhuizen knul....Hier bezorgen ze shoarma in t weekend tot 05:00, zoals t hoort..
Om 9.40 uur!?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:40 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD door het lezen van dit topic heb ik nu zin in pizza
Anders ik welquote:Op zondag 19 februari 2006 09:40 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD door het lezen van dit topic heb ik nu zin in pizza
Oh ja, die is geweldig iddquote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Moest bij verhaal van TS onbedoeld aan stukje van Najib Amhali (ook zo'n ongeloofijke kutmarokkaan he) denken:
HE HASSAN! BROODJE! JAA BROOODJE! BEN JE DOOF OFZO!
Geniaal.
Dat was prachtig!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Moest bij verhaal van TS onbedoeld aan stukje van Najib Amhali (ook zo'n ongeloofijke kutmarokkaan he) denken:
Geniaal.
Spreekt de ultieme relnicht van fok...Maar om even in te haken op je post: kun je nagaan dat ze ZELFS in een belgisch dorpje tot 05:00 bezorgen..Hence the reason dat ik verhuisd ben....quote:Op zondag 19 februari 2006 10:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zegt een pauper die eigenlijk gewoon in een Belgisch dörpke woont.
Schitterende reden om te verhuizen, pauper.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spreekt de ultieme relnicht van fok...Maar om even in te haken op je post: kun je nagaan dat ze ZELFS in een belgisch dorpje tot 05:00 bezorgen..Hence the reason dat ik verhuisd ben....
Aan je avatar te zien maak je daar ook gretig gebruik vanquote:Op zondag 19 februari 2006 06:33 schreef DeeCruise het volgende:
Tijd om naar een echte stad te verhuizen knul....Hier bezorgen ze shoarma in t weekend tot 05:00, zoals t hoort..
Bezorgen ze geen sigaretten?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spreekt de ultieme relnicht van fok...Maar om even in te haken op je post: kun je nagaan dat ze ZELFS in een belgisch dorpje tot 05:00 bezorgen..Hence the reason dat ik verhuisd ben....
Waarom niet ? als mensen op dat moment nou honger krijgen ?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:04 schreef amaranta het volgende:
als ik een shoarma tent zou hebben zou ik ook niet om 1 uur drie broodjes gaan bezorgen
pauper
je noemt iemand wel pauper maar zelf was je maar wat al te blij met een par duizend van de belastingquote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Schitterende reden om te verhuizen, pauper.
Eet smakkelijkquote:
www.thuisbezorgd.nl is veel beter!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
www.ertussenuit.com pizzaria en dan je woonplaats
Canisfire + broertje + ouders =3?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Oke ik moest vandaag op mijn broertje passen , Mijn ouders waren uit kwamen om 1 uur thuis en we hadden alle drie wel zin in een brooodje shoarma. Dus wij een broodje bestellen.
Bij een pizzaria aan de andere kant van de stad omdat die in de buurtal dicht was. Het is nu 2:09 en nog niets binnen.Stomme pauper turk ,
Hij zei komt goed! nou een uur later of misschien zelfs helemaal niet noem ik nou niet bepaalt goed![]()
Jij bent echt dom hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
Canisfire + broertje + ouders =3?
Die is idd echt goed!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef PhatRabbit het volgende:
Geniaal.
Helaas niet...wel ervan geleerd...altijd backup in huis tegenwoordig...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Bezorgen ze geen sigaretten?![]()
Godver, Kl*te dorp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |