Helemaal mee eensch, rotdingenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Gallorini het volgende:
Het zijn wel kutflessen trouwens.
Geef mij die ouwe maar![]()
Zit er wel op, neem maar van mij aan, klote dingen vandaag nog van de flessenband gehaaldquote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef MissHobje het volgende:
Staat nergens op dat er statiegeld op zou zitten,...
latente kleuterquote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
-> KLB please
Wat een KUTFLESSEN namelijk.
Ben je aan het inschenken, -knijp-, plens, alles eruit.
Hoeveel danquote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef IFASS het volgende:
[..]
Zit er wel op, neem maar van mij aan, klote dingen vandaag nog van de flessenband gehaald
(jah, je moet wat om je geld te verdienen)
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Zo knijp ik liever jouw keel dicht.
Wel, er staat op "statiegeldfles".quote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef MissHobje het volgende:
Staat nergens op dat er statiegeld op zou zitten,...
25 cent zover ik weetquote:
Nee hoor, per 1 januari 2006 is het niet meer bij wet verplicht herbruikbare flessen te gebruiken. Coca cola vond de geschaafde herbruikte flessen niet bijdragen aan een 'fris' imago voor hun frisdranken dus ze hebben besloten alleen nog maar nieuwe flessen uit te geven.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef IFASS het volgende:
(reden van vervanging was overigens oa dat de oude flessen tot zo'n 23keer herbruikt werden wat tot gevolg had dat er haarscheurtjes konden ontstaan zodat alle koolzuur eruit verdween --> kutcola; Deze flessen worden maar eenmalig gebruikt en daarna weer versnippert en opnieuw gemaakt.)
dát is dan wel weer een stuk makkelijker gewordenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef IFASS het volgende:
[..]
klote dingen vandaag nog van de flessenband gehaald
Hoerige klote flessen iddquote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
-> KLB please
Wat een KUTFLESSEN namelijk.
Ben je aan het inschenken, -knijp-, plens, alles eruit.
Nee, ik vind het wat wateriger, vooral als je aan de tweede helft van de fles begint... en hij staat hier echt niet heel lang open.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef bankstel97 het volgende:
Ben ik nou de enige die merkt dat de smaak ook anders is?
Dacht dat het aan mij lag, maar ik vind er geen smaak meer aanzitten.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef bankstel97 het volgende:
Dat heb ik ook idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag, maar ik vind er geen smaak meer aanzitten.
Volgens mij was die 4pack zelfs nog steeds duurderquote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef gateway het volgende:
ik wet het niet, heb sinds de nieuwe flessen nog geen Coca cola gehad. Vindt het wel absurt dat als je een losse fles koopt (wat veel ouderen doen voor de kinderen en kleinkinderen als die komen) dat je dan zoveel betaald!
ik geloof dat zo'n 4pack dan net weer op de oude prijs zit (alhoewel ik het haast niet kan geloven)
4pack is inderdaad duurder. En het is zelfs maar tijdelijk; dan wordt het nog duurderquote:Op maandag 6 maart 2006 09:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij was die 4pack zelfs nog steeds duurder
Zoiets heet statiegeldtoerisme, en bestaat al een tijdje hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef Lotte. het volgende:
Die 4pack is idd duurder.
De cola schuimt veeeel meerDe nieuwe flessen komen de smaak van de cola ook niet bepaald ten goede.
Btw nog wel een leuke tip van Giel op de radio: koop je cola in het buiteland (=geen statiegeld) en lever de flessen in Nederland weer in (=winst). Ik ga er geen moeite voor doen, maar toch leuk.
Lijkt me sterk dat het al een tijd bestaat, aangezien we eerst unieke flessen hadden in Nederland.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zoiets heet statiegeldtoerisme, en bestaat al een tijdje hoor!
Het gaat natuurlijk niet alleen om de Coca Cola flessen bij statiegeldtoerisme!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het al een tijd bestaat, aangezien we eerst unieke flessen hadden in Nederland.
Om welke dan wel?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de Coca Cola flessen bij statiegeldtoerisme!
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef borisz het volgende:
die flessen zijn klote![]()
ik heb een coca cola boycot ingesteld
Dat lijkt me heel erg sterk, ze hebben 1 keer geprobeert Coca Cola een ander smaakje te geven, en dat heeft ze bijna de kop gekost, zo'n stunt halen ze echt niet nog eens uit, ze kijken wel link uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef bankstel97 het volgende:
Nooit wat van gemerkt, dus het is gewoon een domme kutsmoes van Coca Colaquote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef IFASS het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch, rotdingen![]()
(reden van vervanging was overigens oa dat de oude flessen tot zo'n 23keer herbruikt werden wat tot gevolg had dat er haarscheurtjes konden ontstaan zodat alle koolzuur eruit verdween --> kutcola; Deze flessen worden maar eenmalig gebruikt en daarna weer versnippert en opnieuw gemaakt.)
Aldus een parttime edah medewerker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |