voetbal afschaffen, meteen klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Buitenspel afschaffen, meteen klaar
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
voetbal afschaffen, meteen klaar
Die naïevelingen houdt je altijd..quote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Buitenspel afschaffen, meteen klaar
Naief omdat? Waarom zou het niet werken het buitenspel afschaffen?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die naïevelingen houdt je altijd..![]()
Waarom?? je kan binnen enkele seconden alles precies bekijken en belissen zonder fouten. Dat wordt trouwens al gedaan alleen nadat de scheid zijn beslissing heeft genomen.. dus kortom je hebt er niks aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef Nawien het volgende:
Ik denk he.. dat die problemen dan JUIST gaan beginnen![]()
Idd, zitten die kindjes in Afrika helemaal voor nix die dingen in elkaar te naaienquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Milad het volgende:
[..]
Waarom?? je kan binnen enkele seconden alles precies bekijken en belissen zonder fouten. Dat wordt trouwens al gedaan alleen nadat de scheid zijn beslissing heeft genomen.. dus kortom je hebt er niks aan.
een mooi voorbeeld is de nieuwe bal met een chip erin, een fantastisch idee en het werkt prima, ze weten precies wanneer de bal over lijn is geweest.. maar wat doen ze ermee??
NIKSSS
ze testen het met wk junioren en het werkt prima maar besluiten om hem niet te gebruiken voor het WK..![]()
Waarom hebben we al die technologien als we er geen gebruik van (willen) maken?
Ik doe een gok:quote:
Beste maatregel die z kunnen nemenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die naïevelingen houdt je altijd..![]()
Ja, die gaan dan ook niet een andere reden zoeken om herrie te schoppenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:56 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ben je gelijk van al het voetbalvandalisme af
Daar snap ik ook niks van, die conservatieve houding van de FIFA/UEFA. Echt gruwelijk irritant. Net zoals het in bescherming nemen van de scheidsrechters, ook al zijn de fouten nog zo duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Milad het volgende:
[..]
Waarom?? je kan binnen enkele seconden alles precies bekijken en belissen zonder fouten. Dat wordt trouwens al gedaan alleen nadat de scheid zijn beslissing heeft genomen.. dus kortom je hebt er niks aan.
een mooi voorbeeld is de nieuwe bal met een chip erin, een fantastisch idee en het werkt prima, ze weten precies wanneer de bal over lijn is geweest.. maar wat doen ze ermee??
NIKSSS
ze testen het met wk junioren en het werkt prima maar besluiten om hem niet te gebruiken voor het WK..![]()
Waarom hebben we al die technologien als we er geen gebruik van (willen) maken?
Dan krijg je straks hockeyvandalismequote:Op zondag 19 februari 2006 00:56 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ben je gelijk van al het voetbalvandalisme af
Zijn er wel hokkie supporters? Bestaan die mensen wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan krijg je straks hockeyvandalisme![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef navvy het volgende:
Ach, het blijft de charme van 't spelletje, en 99 van de 100 is een beetje overdreven.
Jij hebt graag basketbaluitslagen bij het voetbal?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef Milad het volgende:
Daarom zeg ik: schaf de grensrechters af, wissel ze in voor een schöne plasma-tv en klaar!!! Nooit meer onrecht voor de aanvallende partij, nooit meer prachtig mooie doelpunten die ons, voetballiefhebbers, onthouden worden. Nooit meer ergernis!!!![]()
Dat Idols, dipsaus, bier, dikke aars, 163 kilo en geen zin om te bewegen klopt niet. De rest welquote:Op zondag 19 februari 2006 01:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik doe een gok:
Jij zit op de bank met een zak chips, een schaal dipsaus en een krat bier naar idols te kijken terwijl je bankstel kreunt en kraakt onder je dikke aars. Je weegt ca. 163kg en je bent niet van plan van je luie reet af te komen en wat aan je gezondheid te doen??
Zomaar een wilde gok. Meer niet
wat ik hiermee wil zeggen is niet dat er teweinig doelpunten worden gemaakt, maar dat er een paar mensen zijn die weten dat alles beter kan terwijl ze er niks aan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:58 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij hebt graag basketbaluitslagen bij het voetbal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |