abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35297137
Ga dan gewoon blowen.
daar heb je nog iets aan
pi_35297413
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.
Verder hou ik enorm van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt, je afzondert en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!

Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
*stil*

*mooi*

pi_35297989
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'
pi_35299179
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'
Nee, dat was jij die dat vroeg !
pi_35299401
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, dat was jij die dat vroeg !
pi_35299456
Toch maar even de feiten erbij:
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoor

Kijk maar eens naar Jean Claude van Damme !!!

Trouwens ik weet zeer zeker waar ik over praat, ik wil anabolen
Leesbaar in Het centrale bodybuilding topic deel 18, pagina 5
pi_35299761
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'
Dit topic is toch niet serieus bedoeld, dat lijkt me duidelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door Mork_Van_Ork op 20-02-2006 20:06:08 ]
Dus...
pi_35299819
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Dit topic is toch niet serieus bedoelt, dat lijkt me duidelijk
Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.
pi_35300236
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.
Die van jou zijn lekker zeg, zij ik dan dat ik die anabolen voor mezelf wilde om te gebruiken?, nee nou dan.

Trouwens dit is heel serieus, en dit gaat over sigaretten en niet over anabolen

Kunnen we nu weer serieus verder
pi_35300457
ls je wilt gaan roken koop je een pakje en gaan. Daar ga je echt geen topic over openen.
Trouwens, dan had je al lang van vrienden sigaretten geprobeerd en was dit topic gelijk al overbodig geweest. Het ligt er gewoon te dik bovenop in al je posts. Maar goed, kan me verder weinig boeien ook.
Dus...
pi_35300973
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ls je wilt gaan roken koop je een pakje en gaan. Daar ga je echt geen topic over openen.
Trouwens, dan had je al lang van vrienden sigaretten geprobeerd en was dit topic gelijk al overbodig geweest. Het ligt er gewoon te dik bovenop in al je posts. Maar goed, kan me verder weinig boeien ook.
Nee, want ik durfde het toen nog niet.

Me relatie met me vrienden is een heel ingewikkeld verhaal
  maandag 20 februari 2006 @ 20:29:00 #112
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35301484
Ik ben het er wel mee eens dat beginnen met roken je doet met vrienden en niet alleen.
Zyggie.
pi_35302066
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef Zyggie het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat beginnen met roken je doet met vrienden en niet alleen.
Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom het mijn vrienden zijn maarja het zij zo !
  maandag 20 februari 2006 @ 20:48:11 #114
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35302453
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom het mijn vrienden zijn maarja het zij zo !
Volgende stap na roken is trouwens blowen. Al mentaal voorbereid?
Zyggie.
pi_35302536
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Volgende stap na roken is trouwens blowen. Al mentaal voorbereid?
Nee, niet echt

Maar blowen lijkt mij toch minder lekker, te sterk bedoel ik eigenlijk.

Maar van blowen weet ik al helemaal niet veel
pi_35303053
Blowen is veel lekkerder en zinvoller dan roken. Je ervaart dingen intenser en dieper en je wordt er onwijs relaxt van. Het stimuleert je creativiteit en inspiratie. Blowen maakt van velen wel een motivatieloos, vergeetachtig en lui iemand van. Dus met mate moet je het gebruiken.

Maar eigenlijk kun je het niet vergelijken. Nicotine is een upper, en cannabis is een downer.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35303706
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef teknomist het volgende:
Blowen is veel lekkerder en zinvoller dan roken. Je ervaart dingen intenser en dieper en je wordt er onwijs relaxt van. Het stimuleert je creativiteit en inspiratie. Blowen maakt van velen wel een motivatieloos, vergeetachtig en lui iemand van. Dus met mate moet je het gebruiken.

Maar eigenlijk kun je het niet vergelijken. Nicotine is een upper, en cannabis is een downer.
Ik weet heel niet hoe dat blowen werkt
pi_35303929
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Je pakt wat vloei, shag en wiet, draait een shaggie en stopt em in je mond.
pi_35303948
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35304029
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.
Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werk
pi_35304139
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werk
Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.
pi_35304515
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.
Okey, dan hou ik het bij simpele sigaretten roken, goed
  maandag 20 februari 2006 @ 21:29:00 #123
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35304580
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!
Zyggie.
pi_35304621
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!
If you wanna run cool, you've got to run on heavy fuel!
pi_35304677
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Lichamelijker ongezonder dan heroine maar goed. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')