Bedankt voor de tipquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bemerk hier enige frustratie........![]()
@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!![]()
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
iddquote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
gauloises is voor de stoere mensen .quote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Sander170 het volgende:
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
Conclusie, dan zijn er maar weinig stoere mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
gauloises is voor de stoere mensen .
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:24 schreef Zyggie het volgende:
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.
Zoals TS.![]()
![]()
roken is absoluut niet stoer!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???
Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.
Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.
Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !
Mensen laat u horen ???![]()
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
Nog meer als Marlboro en Camel ???quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.![]()
Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuzemerk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nog meer als Marlboro en Camel ???
En wat vind je dan van Pall & Mall ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuze merk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
Kriebelkeelquote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Pall & Mall ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |