Nee, wel meerdere dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi![]()
Begrijpend lezen is ook vak op zichquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, wel meerdere dagen
Jaren zul je bedoelen !
Ik denk dat jij het niet begrijpt !quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook vak op zich.
Dit vind ik nou een leuke reactie, maar wat rook jij voor merk sigaretten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruugengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zieleige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ja, 1 keertje.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
Zelf roken is anders dan de geur los.
Heb je wel eens een peuk gehad?
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken.
Ik vind die andere dingen persoonlijk nog wel mee vallen in vergelijking met deze.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Sander170 het volgende:
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !
Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.
quote:veel plezier met de kanker.
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
ik rook als een schoorsteen
Welke merk ???quote:Op zondag 19 februari 2006 00:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
[qupte]
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
[..]
Je vind jezelf wel erg grappig he?quote:[..]
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
Hoor je mij dan klagen over de reactiesquote:Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
[..]
Je vind jezelf wel erg grappig he?
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
Je vind jezelf wel erg grappig he?
Nou dan ga ik maar een ander merk rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen![]()
[afbeelding]
Ik bemerk hier enige frustratie........quote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |