Anni en Marianne samen zou helemaal leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal toch leuk zijn als Anni Friessinger een keertje bij Mart zal komen![]()
Dat is echt achterlijk dat ze zelfs nu nog buitenlands voetbal uitzenden.quote:
nou niet overdrijven hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat is echt achterlijk dat ze zelfs nu nog buitenlands voetbal uitzenden.![]()
Bart Veldkamp bedoel je? Whahaha, zou wel machtig mooi zijn zeg, eventje een medaille pakken bij z'n laatste optredenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:37 schreef Hankster het volgende:
zeker![]()
en Bart komende vrijdag met z'n bronzen medaille samen met Gerard Kempkers oid, zal ook leuke televisie kunnen worden![]()
Dat zou leuker zijn. samen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef gsb het volgende:
[..]
Anni en Marianne samen zou helemaal leuk zijn.
dat lijkt me helemaal topquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef gsb het volgende:
[..]
Anni en Marianne samen zou helemaal leuk zijn.
Bart op het podium of Bart achteraan in de lijst levert allebei leuke televisie opquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef gsb het volgende:
[..]
Bart Veldkamp bedoel je? Whahaha, zou wel machtig mooi zijn zeg, eventje een medaille pakken bij z'n laatste optreden. Kans schat ik alleen niet zo hoog in
.
Dat laatste geeft nog wel mooiere beelden op hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Bart op het podium of Bart achteraan in de lijst levert allebei leuke televisie op![]()
Jaja, wat dag je, hahaha, yeps helemaal !quote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef MiLalaa het volgende:
He Haaibaaike heb je alles nog kunnen zien vandaag van de wedstrijd?
ik wil timmertje toch ook wel ff zienquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondanks Smeets toch maar kijken zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |