[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #102quote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo erg dat ze door de sport in een rolstoel terecht is gekomen maar respect voor wat ze vanuit die rolstoel toch maar allemaal bereikt heeft
Juist.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo erg dat ze door de sport in een rolstoel terecht is gekomen maar respect voor wat ze vanuit die rolstoel toch maar allemaal bereikt heeft
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Moniek heeft dezelfde blik als Carmen Electra (bij wijze van)
nee deze heb ik al gevonden, ik bedoel die typische Arcee-lijstjes, wie het snelst 1000 posts heeft etc... laatste deel wat ik heb gevonden is deel 16quote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #102
ik dacht, je zit nu vast hierquote:Op zondag 19 februari 2006 22:55 schreef TheVulture het volgende:
wel tof dat je meedenkt, verkeerde topic
Mee eens,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Yvonne en Mart hebben vroeger korttijdig een relatie gehad.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
neuktopic anyonequote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
zolang nogquote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft toch twee dagen een broodjeszaak gehad en toen kreeg ze ruzie met d'r compagnon
ik dacht effe dat ie zijn lap erin ging stoppenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeg je nee, dan krijg je er twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |