Er is geen echt begin aan deze serie, het enige wat we te zien krijgen is het beginfilmpje die de tekenfilm een beetje introduceert.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zowat alles gezien behalve de laatste aflevering
Ook bij transformers nooit de laatste aflevering gezien
Couragequote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Cartoon Netwerk. Met Coward, The Cowardly Dog. En Dexter. En Johnny Bravo. En Ed Edd 'n Eddy.
Geen idee. Ik snapte eigenlijk nooit iets van het verhaal. Ik vond de gevechten en de robots gaaf, dat was de enige reden waarom ik keekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat er met Zordon is gebeurd? Opeens was ie weg.
Wat een leuke site. Weer even herrinderingen ophalenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Bron: http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment.htm
Mail Talpa!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef eetmeschoen het volgende:
[..]
McDonaldisering![]()
Zou knightrider nog een keer herhaald worden ?
Jazeker weet ik dat.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat er met Zordon is gebeurd? Opeens was ie weg.
Kijk zometeen op Talpa, een stukje van Dr snuggles! Bij de 80s and 90s quiz!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat een leuke site. Weer even herrinderingen ophalen
Dr. Snuggles![]()
Jaaaa ik ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef saban het volgende:
OMGPower rangers, was ik zo verliefd op
Dukes of the hazard, I LOVE IT
Of haha ja, cow and chicken
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef OneStupidDog het volgende:
De TV van tegenwoordig stinkt!
Vroeger had men nog geniale TV in de vorm van programma's als Rembo&Rembo, Knight rider, A-team, Power Rangers, Dukes of Hazzard, Married with Children, Cow&Chicken etc.
In plaats van deze programma's weer opnieuw op de buis komen, zenden ze pulp uit als Idols en Big Brother en zo. Allemaal hypocriete, neppe en humorloze TV
Waar blijft die tijd!
G*dverd*mme!![]()
Helemaal mee eens.. Er zijn gewoon teveel zenders met teveel tv uren die gevuld moeten worden, tussen de reclame blokken door. Daarom moeten tv programma's vooral heel erg makkelijk en goedkoop zijn te realiseren. Vandaar de vele soap series, talk-shows, reality troep... zie ook dit artikel uit Vara TV magazine 4-2006, "Zelfbezwangering"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef OneStupidDog het volgende:
Vroeger had men nog geniale TV in de vorm van programma's als Rembo&Rembo, Knight rider, A-team, Power Rangers, Dukes of Hazzard, Married with Children, Cow&Chicken etc.
In plaats van deze programma's weer opnieuw op de buis komen, zenden ze pulp uit als Idols en Big Brother en zo. Allemaal hypocriete, neppe en humorloze TV
Waar blijft die tijd!
G*dverd*mme!![]()
Dan toch de onderste....... met DVD-speler en je hebt altijd persoonlijk goede tv!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:26 schreef switchboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hard to make a pick. mooi beeld en bagger. Iets minder beeld een iets meer niveau
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jazeker weet ik dat.
In de laatste aflevering van de serie 'Power Rangers in space' genaamd 'Countdown to destruction', hebben de bad guys (een of andere Astronoma, Dark Specter, Rita, Lord Zedd en Goldar, waarvan de laatste 3 alleen die aflevering terug keerde) bijna gewonnen.
En Zordon die al die tijd gevangen werd gehouden is nu eindelijk gevonden door de Red Ranger, Zordon draagt hem op om die glazen zuil waarin hij zit te vernietigen.
Dit wordt gedaan en zo komt 'Zordons Enegry Wave' vrij die een aantal slechteriken dood en andere juist goed maakt, zo worden Rita en Lord Zedd weer mensen.
Dit betekent helaas wel het einde van Zordon, die zichzelf op offerde om tijdelijk een eind aan al het kwaad in het universum te maken.![]()
Bron
Als je gelijk hebt, heb je gelijk... Goed, zo nu en dan word een bepaalde show nog herhaald (op ongoddelijke tijden) maar sinds de introductie van real life tv is het niveau uber-drastisch afgenomen. Spijtig, maar wie weet komen de tijden van weleer ooit nog wel eens terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef OneStupidDog het volgende:
Waar blijft die tijd!
G*dverd*mme!![]()
Gelijk heb je... Het lijkt ook alsof de "nieuwe" generatie een graadje dommer is geworden door de shit die men tegenwoordig op tv uitzend. Ikzelf kijk bijna geen tv meer, zo nu en dan nog eens een komedie serie of filmpje maar daar blijft het echt wel bij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef OneStupidDog het volgende:
Waar blijft die tijd!
G*dverd*mme!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef OneStupidDog het volgende:
En waarom zenden ze verdomme geen Futurama meer uit !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |