De modjes liggen vast in hun bedje of zijn hun promillage op orde aan het brengen. Vandaar dat dit topic morgen wordt beloond met een prachtig slot.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Oldbie het volgende:
Blind zijn is ook een vak: Mart Smeets
Jij bent vast prof??
voor het slotje komt wil ik graag nog even melden dat ik Mart geweldig vindquote:Op zondag 19 februari 2006 01:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De modjes liggen vast in hun bedje of zijn hun promillage op orde aan het brengen. Vandaar dat dit topic morgen wordt beloond met een prachtig slot.
Smeets, of?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
voor het slotje komt wil ik graag nog even melden dat ik Mart geweldig vind![]()
Ik heb ook een jaar geleden een KLB-Mart-topic geopend. Niet zeiken.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Oldbie het volgende:
Jij bent vast prof??
ja smeets, jou mag ik niet geloof ikquote:
Dat weet je niet zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja smeets, jou mag ik niet geloof ik![]()
nee maar ik heb wel een sterk vermoedenquote:
Interessant.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel een sterk vermoeden
Hij verdient twee topics.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Oldbie het volgende:
Jij bent vast prof??
niet dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De modjes liggen vast in hun bedje of zijn hun promillage op orde aan het brengen. Vandaar dat dit topic morgen wordt beloond met een prachtig slot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |