Who fucking cares. Frans is voor homo's.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Metal_Mart het volgende:
Ach. Ik denk dat hij nog altijd beter Engels spreekt dan dat jij Frans spreekt.
Ze proberen het ook niet. Zeg dan gewoon 'met beide benen op de grond' ofzo, i.p.v. 'down to urs'.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef Itadakimasu het volgende:
Draai de wereld eens om: zijn er zoveel Engelsen die goed Nederlands praten?
quote:'This house is the nose of the salmon' - Ed de Goey, WK 1994.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Who fucking cares. Frans is voor homo's.
Mart met zijn basketball-gedoe enzo, zijn 'speciale' band met Lance enzo, dan, mag je toch wel verwachten dat hij een beetje Engels kan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef For_Her_Only het volgende:
Dat heet oud-Hollandse charme. Niets mis mee.
Gebrekkig Engels doet me wel altijd denken aan:
[..]
denk niet dat dit een eerlijke vergelijking is, engels is namelijk een internationale taal en nederlands is dat nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef Itadakimasu het volgende:
Draai de wereld eens om: zijn er zoveel Engelsen die goed Nederlands praten?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Who fucking cares. Frans is voor homo's.
Dat kan hij toch ook? Alleen is zijn uitspraak niet optimaal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mart met zijn basketball-gedoe enzo, zijn 'speciale' band met Lance enzo, dan, mag je toch wel verwachten dat hij een beetje Engels kan.
Ongetwijfeld kan hij ook wel een beetje Engels.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mart met zijn basketball-gedoe enzo, zijn 'speciale' band met Lance enzo, dan, mag je toch wel verwachten dat hij een beetje Engels kan.
Ah, gelukkig. Je bent het met me eens dat je triest bent. Heb je toch nog iets verstandigs gepost vandaag!quote:
Maar natuurlijk Metal_Mart. Mart. Je neemt het op voor een voornaamgenoot?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Je bent het met me eens dat je triest bent. Heb je toch nog iets verstandigs gepost vandaag!![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Metal_Mart. Mart. Je neemt het op voor een voornaamgenoot?
Die kerel moet áltijd Engels spreken. Of Amerikaans. Maar die sukkel, aarggh ..quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef For_Her_Only het volgende:
[..]
Ongetwijfeld kan hij ook wel een beetje Engels.
Maar hier versprak/vergiste hij zich inderdaad even. Schande.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ook geen Engelse woorden uitspreken ofzo?
Maar Mart is erger.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:44 schreef ScudRaket het volgende:
Senk joe![]()
Sowieso is het Nederlandse accent wat bij 99% van onze landgenoten aanwezig is wanneer men in het Engels spreekt net zo gruwelijk als dat van Mart Smeets.
* ScudRaket spreekt Engels net zo makkelijk als het Nederlands. Zonder dat irritante accent overigens.
Jij vindt dat M. Smeets geen Engels kan spreken, doordat hij een aantal woorden niet zo goed uitspreekt. Ik vind dat onzin. Vandaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom neem je het zo krampachtig op voor die kerel!?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |