Zeker turks?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:01 schreef saban het volgende:
zal wel komen door het feit dat ik geen rijbewijs heb
Maar door een steentje krijg je toch wel een kras oid ?quote:
Drol. Rijbewijs behaal ik volgende week.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "ik-ben-stoer-want-rijd-rond-in-kleine-autotje-maar-heb-geen-rijbewijs-zuig-me-pls-topic"
Mja, het is me nog steeds een raadsel hoe die deukje daar gekomen is ..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
gasten die kleine deukjes (1cm) in jouw auto maken
Boete is geloof ik 280,-quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:40 schreef SuperBosch het volgende:
Wist je dat je een flinke boete kan krijgen en rij-ontzegging als de politie je pakt vanwege rijden zonder rijbewijs?
Dan hoop ik dat je zakt... er vanuit gaan dat je het haald, wat een arrogantie, als er een kind voor springt zak je als nog hoor..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef saban het volgende:
[..]
Drol. Rijbewijs behaal ik volgende week.
Het is geen klein auto.
En stoer ben ik zowiezo al![]()
Sjah, tuurlijk ga ik er vanuit dat ik het haal..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef Giem het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zakt... er vanuit gaan dat je het haald, wat een arrogantie, als er een kind voor springt zak je als nog hoor..![]()
Niet waar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:41 schreef saban het volgende:
[..]
Boete is geloof ik 280,-
Rij-ontzegging komt er niet zomaar, enkel bij een aanrijding oid. Of als je meerdere keren wordt aangehouden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef Providentia het volgende:
[..]
Niet waar.
Als jij gepakt word, krijg je een boete van meer dan 500 euro en mag je de 1e 5 jaar GEEN rijlessen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |