Ik schrok echt toen Angelique naast d'r moestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Andiyan het volgende:
En Beev, niet meer zo negatief over Raf, ze was zelfs geen één-na-laatste.
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraaktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Danzig het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hoe je over Rafealla denkt![]()
Ja dat was echt eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela was zo leif toen ze met z'n drieen op de kruk zaten, en ze zei "nu is het zeker" ze dacht echt dat ze weg moest.
Want brave mensen hebben geen sex?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraakt![]()
Ja dat is lief! Sommige zien dat als nep, maar ik zie dat liever dan iemand die bij een mooi nummer een beetje emo wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja dat was echt eenRaf
momentje. Ze zat er helemaal in. Ik vind het ook echt grappig dat je het nooit aan haar ziet dat ze in spanning zit.
eehhhh, onbevlekte ontvangenis (ofzoiets)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraakt![]()
Whehe ik wilde het net postenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Want brave mensen hebben geen sex?
Ach meid het is toch watquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Floor heeft maar twee keer opgetreden vanavond heur.
Ja, het was ook geen verjaardag, maar je zei dat je voor de uitslag weg zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Die verjaardag is op 4 maart.
En ja, ik ga zo uit, maar het duurde wat lang daarzo, dus ben pas rond 23:15 weg ofzo.
Nou ja, Harms exit maakt zoooooveel goed.
Laat maar zitten, op het moment dat ik het typte leek het heel lgisch en leuk, nu niet meer zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Want brave mensen hebben geen sex?
Toen Angelique naast haar ging zitten wist ik het eigenlijk al. Het kon gewoon niet waar zijn. Alleen toen begon de ergere spanning voor mij, want de slechtste van de avond mocht serieus NIET van de beste van de avond winnen. En zo geschiedde gelukkig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik schrok echt toen Angelique naast d'r moest.
Jaa, idd. *Basht Floortje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is lief! Sommige zien dat als nep, maar ik zie dat liever dan iemand die bij een mooi nummer een beetje emo wordt.
Ik wist het pas bij Floortjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Toen Angelique naast haar ging zitten wist ik het eigenlijk al. Het kon gewoon niet waar zijn. Alleen toen begon de ergere spanning voor mij, want de slechtste van de avond mocht serieus NIET van de beste van de avond winnen. En zo geschiedde gelukkig.
Aan de ene kant wel ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef manou het volgende:
jammer dat harm weg is
quote:
Ik dacht juist dat ze zelf dacht van "Wij zijn door, het gaat om degenen op de bank"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela was zo leif toen ze met z'n drieen op de kruk zaten, en ze zei "nu is het zeker" ze dacht echt dat ze weg moest.
Nee, haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze zelf dacht van "Wij zijn door, het gaat om degenen op de bank"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |