En hele verschillende, dus het is nog interessant genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou, de 4 die nog over zijn, zijn ook hele eigen persoonlijkheden hoor.
Je moet wel realistisch blijven hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zorgt gewoon voor een totale comeback van de disco-sound. En wordt het boegbeeld van jonge moeders mét een carrière!
Dat ben ik. En hoopvol.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven hoor.
En ze onthouden hun tekstenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hele verschillende, dus het is nog interessant genoeg.
Ja, maar ook het bier daarna is duur.quote:
ja, iedereen was ineens in shock, zag je oook gewoon niet aankomen, ik had al wel een vermoeden, maar zxeker weten deed ik het niet, en als de krukken dus wel voor de mensen met het laagste percentage stmmen waren geweest, was dat gewoon...zwaar onterecht geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze weten zelf heus niets van de procedure hoor. Ze waren heilig ervan overtuigd dat het gewoon zo liep, omdat het vorige week ook al zo 'vreemd' verliep met Serges exit. Zag die schokgolf door de zaal toen Floortje op de kruk moest.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben maar aan de port geslagen, ter nagedachtenis aan onze anti-idol.
Verschrikkelijk persoon?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik erger me sinds de audities al kapot aan Hermanus. Bah, wat een verschrikkelijk persoon is het toch ook.
Dat type staat me totaal niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk persoon?
Leuk persoon. Alleen moet ie niet zingen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het voor het eerst wereldwijd dat de top 4 vrouw is?
Volgens mij wel
Girl Power!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het voor het eerst wereldwijd dat de top 4 vrouw is?
Volgens mij wel
Farce is een tof woord, maar ik denk dat iedereen die nu over is goed genoeg is om te winnen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
De enige van deze vier die mag winnen is Angelique. Elke andere winnaar maakt deze versie van idols tot een farce
Veel heel veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij zit daar toch dan? Hoeveel heb je er voor over om dat kind eruit te zien vliegen?
Correctie: Floortje..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
De enige van deze vier die mag winnen is Angelique. Elke andere winnaar maakt deze versie van idols tot een farce
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu ik bovenaan sta i/d prono is de topictitel helemaal leuk
Niet mee eens. We hebben 4 goede zangeressen over, en 2 potentiële idolen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?
quote:Wat moet je voor deze achtste finaleshow voorspellen?Welke 2 finalisten zullen er deze week in de gevarenzone komen?!
Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige die t nu niet meer verdiend is Ellen
En dan bedoel ik je voorspelling dat het allemaal omgedraaid was he, winnars op kruk, verliezer op bankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?
Hmm, voor Angelique vind ik My Old Piano wel een goeie. En Gloria Estefan voor Floortje.. voor die andere twee weet ik t nog niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ing_keuze_kijker.xml
Allemaal stemmen!
De vorige Ilse de Lange was niet zo'n succesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ilse DeLange![]()
Alleen of Raf dat zo goed kan....
Ellen: John Lennon's Imagine en ze gaat weer een ronde verder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ing_keuze_kijker.xml
Allemaal stemmen!
Ik wou het net zeggen. Lijkt me geen verstandige keuze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vorige Ilse de Lange was niet zo'n succes.
Het is toch voor de liveshow op 4 maart? Die haalt ze niet eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ellen: John Lennon's Imagine en ze gaat weer een ronde verder.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De vijf meest favoriete liedjes van Floortje:
Celine Dion (+Bee Gees) - Immortality
Gloria Estefan - Can’t Stay Away From You
Irene Cara - Flashdance (What A Feeling)
Maria McKee - Show Me Heaven
Olivia Newton John - Hopelessly Devoted To You
De vijf meest favoriete liedjes van Angelique:
Des’ree - Feel so high
Diana Ross - My old piano
India Arie - Video
Mantronix (Liberty X) - Got to have your love
Randy Crawford & The Crusaders - Streetlife
De vijf meest favoriete liedjes van Raffaëla:
Beyoncé - Crazy
Oleta Adams - New York State Of Mind
Ilse DeLange - Living On Love