TOUCH SENSITIVITY!?quote:Last year, Nintendo gave the world a brief glimpse at their new single handed controller. Have you had the chance to see it yet?
Yes, and the beauty of the new Revolution controller is that the possibilities for new game ideas are limitless. I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games. Our developers are inspired and excited by the new controller’s features.
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
TOUCH SENSITIVITY!?
het is wel handig als een knop reageert als je hem indruktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]
TOUCH SENSITIVITY!?
Daar maak je geen game omheen, chap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
wat loop je dan te schreeuwenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daar maak je geen game omheen, chap.
quote:
welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ?quote:I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games.
volgens mij wel iets, die touch sensivity:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]
TOUCH SENSITIVITY!?
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Daar maak je geen game omheen, chap.
Juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Voetbalschoen controller?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Pro Evo toch ook?
Ja, om te zien hoe je vooral geen nieuws berichten moet makenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
verderquote:De strijd rondom het next-gen console geweld lijkt vooral te gaan tussen Sony en Microsoft met hun PS3 en 360. Nintendo wordt nogal eens vergeten. Erg is dit echter zeker niet. Misschien komt het Nintendo zelfs juist ten goede…
1. De Revolution is anders en kent totaal nieuwe gameplay mogelijkheden. Het systeem is zelfs zo anders, dat veel mensen met een 360 of PS3 zullen overwegen een Revolution binnen te halen naast hun ‘base-console’. Zeker wanneer de console gunstig geprijsd is, zal dit Nintendo helpen. Waar men eerst koos voor een PS2 of GameCube, daar kan nu de Revolution ook profiteren van mensen die al een console in huis hebben staan.
jaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Retuobak het volgende:
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
Ik las het ook echte mainstreamgamers die makers van die website.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Oksel het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/hoe_sony_de_revo_killt.html
Wordt iemand gebashed. En terecht!
3 zelfsquote:Three New Revolution Games Announced
Crossbeam Entertainment has announced they're currently working on three titles for the Nintendo Revolution. The titles under development include Orb, Thorn and Darkness. Orb seems to be the farthest along in development, and we can expect to see a demo of the game at E3 albeit running on PC hardware. Details on two of the titles are as follows:
Orb
Genre: Action/Adventure
Platform: Nintendo Revolution
Planned Features:
~A vast world to explore, make discoveries, form alliances, uncover the secrets hidden deep in the past.
~A storyline featuring over a dozen main characters with over a hundred supporting roles.
~Innovative 'non-elemental' magic system incorporated into the very fabric of the game world.
~Customizeable weapon system with hundreds of possible combinations.
Storyline:
In ages past, the great army of the Kulon raged a terrible war with the people of this great land of Delphire. They came from shadow, and destroyed everything in their path. Men, women, children, all dead in their wake. That was all long ago... however, the ancient army of the Kulon have risen again from the mists of time, and one of their fiercest warriors has just crowned himself ruler and has started a battle for all out control over the people of this ravaged land.
His evil plot calls for the abduction of one of the world's Imanti, the so called 'guardians of the faith' to the people of Delphire. However, the guardian they abduct on one night has three students, and they will not let him go so easily.
So begins a quest through the land of Delphire, through ancient ruins and thriving towns, through the frozen wastes and the tropical beaches, even through time itself. As you quest, you'll find out that your teacher is just the beginning, that much more hangs in the balance than anyone suspects. Things are happening here that nobody understands, and the greatest discovery of this land, has yet to be made.
Thorn
Genre: Action/Adventure
Platfom: Nintendo Revolution
Planned Features:
~A futuristic world steeped in paranoia and the occult.
~A storyline exploring the occult underworld
~Innovative controls designed from the ground up for the Revolution Free Hand Controller
Storyline:
Explore the dark underworld of a planet on the fringes of human colonization. After retiring from the Earth Defense Forces three years ago you have received a strange message from your former squad mate. They seem to be on their death bed on a planet lost to the depths of the bureaucracy. You arrive after many days travel to find his body missing, yourself a fugitive, and the situation falling apart very quickly around you.
Details on the third title, Darkness are still forthcoming, but rest assured as soon as they are available, we'll have them for you.
http://www.crossbeamstudios.com/projects.shtml
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3 zelfsDemo op e3
Crossbeam Entertainment
![]()
FLIPENDO!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken![]()
bronquote:EA woordvoerder verklapt laatste Revolution geheim?
Een werknemer van Electronic Arts kan wellicht het laatste geheim rond de Revolution controller van Nintendo hebben verklapt.
In een interview met de Canadese site NintendoRevolution zou de woordvoerder enthousiast hebben gepraat over de mogelijkheden van de controller. "Ik weet zeker dat Nintendo een hoeveelheid fenomenale concepten heeft gebouwd rondom het 3D richten of de aanraakmogelijkheden van hun first party titels."
Ho, wacht even. Dat 3D richten wisten we al, maar aanraakmogelijkheden (touch sensitivity), say again? Of de woordvoerder heeft zich versproken (kan ons allemaal wel eens gebeuren) of is behoorlijk uit de school geklapt.
Het wachten is op de totale ontkenning van Nintendo. Wedden?
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?quote:
Wie weet kepler, ik heb geen ideequote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef kepler het volgende:
[..]
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?
1. Je weet niet of ze dat bedoeltquote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef kepler het volgende:
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:31 schreef Tware het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
Ja, ik zie er ook niks nieuws aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |