abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35483819
Men mag eventueel wel blijven posten.
pi_35484097
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
quote:
Last year, Nintendo gave the world a brief glimpse at their new single handed controller. Have you had the chance to see it yet?

Yes, and the beauty of the new Revolution controller is that the possibilities for new game ideas are limitless. I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games. Our developers are inspired and excited by the new controller’s features.
TOUCH SENSITIVITY!?
pi_35484594
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
TOUCH SENSITIVITY!?
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:57:38 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35484682
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
het is wel handig als een knop reageert als je hem indrukt
The line is a dot to you!
pi_35485072
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
Daar maak je geen game omheen, chap.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:12:37 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35485194
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Daar maak je geen game omheen, chap.
wat loop je dan te schreeuwen
The line is a dot to you!
pi_35485272
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef kepler het volgende:

[..]

wat loop je dan te schreeuwen

Lees je eigenlijk wel wat ik post?
quote:
I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games.
welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ?
pi_35485662
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
volgens mij wel iets, die touch sensivity:
http://revolution.ign.com/articles/673/673534p1.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Tware op 25-02-2006 19:31:18 ]
#winning
pi_35485827
Vedacht... die website is nu opeens down...

Wie zei dat trouwens?
pi_35486480
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Daar maak je geen game omheen, chap.
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
pi_35494246
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
Juist!
pi_35496097
Maar touch sensitivity is toch helemaal standaard in de laatste generatie controllers? In ieder geval in de shoulder buttons van de GC controller. Of wordt er meer mee bedoeld?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35496159
Triggers komen in de buurt, maar bij de PS2 waren de 'normale' knoppen ook analoog. Het maakte dus verschil of je de X knop hard indrukte of een beetje slapjes indrukte. Ik denk dat ze dat bedoelen.
pi_35496303
Nadeel is wel dat je soms niet echt doorhad hoe hard je drukte, en wat ik irritant vond bij één of ander race spel bijvoorbeeld (naam vergeten) dat je X de hele tijd keihard in moest drukken anders gaste je niet hard genoeg. :s De gewone knoppen hoeven van mij niet analoog te zijn. Bij de A en B knop van de Revolution zou het op zich goed kunnen werken maar dan moet je het ook echt voelen als je een knop harder indrukt.
pi_35496386
BIj MGS werkte het anders wel heel fijn. Door voorzichtig de [] knop los te laten kon je je hand rustig van de trekker halen en schoot je niet. Dat voelde best realistisch aan .
  zondag 26 februari 2006 @ 00:01:07 #216
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_35496574
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35499945
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet!
pi_35503655
Dat waar jullie het nu over hebben zat in de Xbox, maar niet in de 360. Lijkt me dus niet dat dat iets is om iets omheen te bouwen. Maarja
  zondag 26 februari 2006 @ 12:00:34 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505248
Pro Evo toch ook?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:02:54 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35505326
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Pro Evo toch ook?
Voetbalschoen controller?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 26 februari 2006 @ 12:03:53 #221
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505350
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Voetbalschoen controller?
Nee, die maakte dacht ik ook gebruik van drukgevoelige knoppen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_35505461
Ja dat klopt. Best irritant als je eindelijk een gat in de verdediging had gevonden en snel op schieten drukte. Ver over
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 26 februari 2006 @ 13:12:35 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35507393
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
  zondag 26 februari 2006 @ 14:09:15 #225
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35508921
Sorry.
pi_35511859
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
Ja, om te zien hoe je vooral geen nieuws berichten moet maken
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35513803
Leuk journalistiek stukje:
quote:
De strijd rondom het next-gen console geweld lijkt vooral te gaan tussen Sony en Microsoft met hun PS3 en 360. Nintendo wordt nogal eens vergeten. Erg is dit echter zeker niet. Misschien komt het Nintendo zelfs juist ten goede…

1. De Revolution is anders en kent totaal nieuwe gameplay mogelijkheden. Het systeem is zelfs zo anders, dat veel mensen met een 360 of PS3 zullen overwegen een Revolution binnen te halen naast hun ‘base-console’. Zeker wanneer de console gunstig geprijsd is, zal dit Nintendo helpen. Waar men eerst koos voor een PS2 of GameCube, daar kan nu de Revolution ook profiteren van mensen die al een console in huis hebben staan.
verder
pi_35513979
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
De Revolution heeft trouwens imho alles in zich om een succes te worden, maar dat wordt het denk ik alleen ALS het product goed aan de man wordt gebracht, en daar ben ik bij Nintendo niet zo zeker van. Temeer omdat ze in tegendeel tot bij de DS niet beginnen vanuit een positie als marktleider.
pi_35514206
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Retuobak het volgende:
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
ja
Maar dacht ach, het is op een rustige zondag middag in een uitgestorven topic!
pi_35520557
quote:
Er mag gereageerd worden overigens
pi_35521458
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Oksel het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/hoe_sony_de_revo_killt.html

Wordt iemand gebashed. En terecht!
Ik las het ook echte mainstreamgamers die makers van die website.
pi_35535106
quote:
Three New Revolution Games Announced

Crossbeam Entertainment has announced they're currently working on three titles for the Nintendo Revolution. The titles under development include Orb, Thorn and Darkness. Orb seems to be the farthest along in development, and we can expect to see a demo of the game at E3 albeit running on PC hardware. Details on two of the titles are as follows:



Orb
Genre: Action/Adventure
Platform: Nintendo Revolution

Planned Features:
~A vast world to explore, make discoveries, form alliances, uncover the secrets hidden deep in the past.
~A storyline featuring over a dozen main characters with over a hundred supporting roles.
~Innovative 'non-elemental' magic system incorporated into the very fabric of the game world.
~Customizeable weapon system with hundreds of possible combinations.

Storyline:
In ages past, the great army of the Kulon raged a terrible war with the people of this great land of Delphire. They came from shadow, and destroyed everything in their path. Men, women, children, all dead in their wake. That was all long ago... however, the ancient army of the Kulon have risen again from the mists of time, and one of their fiercest warriors has just crowned himself ruler and has started a battle for all out control over the people of this ravaged land.
His evil plot calls for the abduction of one of the world's Imanti, the so called 'guardians of the faith' to the people of Delphire. However, the guardian they abduct on one night has three students, and they will not let him go so easily.
So begins a quest through the land of Delphire, through ancient ruins and thriving towns, through the frozen wastes and the tropical beaches, even through time itself. As you quest, you'll find out that your teacher is just the beginning, that much more hangs in the balance than anyone suspects. Things are happening here that nobody understands, and the greatest discovery of this land, has yet to be made.



Thorn
Genre: Action/Adventure
Platfom: Nintendo Revolution

Planned Features:
~A futuristic world steeped in paranoia and the occult.
~A storyline exploring the occult underworld
~Innovative controls designed from the ground up for the Revolution Free Hand Controller

Storyline:
Explore the dark underworld of a planet on the fringes of human colonization. After retiring from the Earth Defense Forces three years ago you have received a strange message from your former squad mate. They seem to be on their death bed on a planet lost to the depths of the bureaucracy. You arrive after many days travel to find his body missing, yourself a fugitive, and the situation falling apart very quickly around you.



Details on the third title, Darkness are still forthcoming, but rest assured as soon as they are available, we'll have them for you.

http://www.crossbeamstudios.com/projects.shtml
3 zelfs Demo op e3 Crossbeam Entertainment

[ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-02-2006 10:07:07 ]
pi_35535147
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

3 zelfs Demo op e3 Crossbeam Entertainment
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_35536833
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken
FLIPENDO!

Ik ben ook benieuwd, action adventures zijn okee.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35538323
Hier staat meer info/interview/screens:
http://games.blog.nl/nint(...)_revolution_game_orb

Was trouwens geen nieuw nieuws van dat spel, maar nu is er meer info.
pi_35539272
Klinkt goed.. heel goed!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:10:49 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_35539499
Nu al bijna meer adventures dan op de GC .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35539698
En al meer shooters
Houd van een lijntje.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:59:58 #239
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35544703
quote:
EA woordvoerder verklapt laatste Revolution geheim?
Een werknemer van Electronic Arts kan wellicht het laatste geheim rond de Revolution controller van Nintendo hebben verklapt.

In een interview met de Canadese site NintendoRevolution zou de woordvoerder enthousiast hebben gepraat over de mogelijkheden van de controller. "Ik weet zeker dat Nintendo een hoeveelheid fenomenale concepten heeft gebouwd rondom het 3D richten of de aanraakmogelijkheden van hun first party titels."

Ho, wacht even. Dat 3D richten wisten we al, maar aanraakmogelijkheden (touch sensitivity), say again? Of de woordvoerder heeft zich versproken (kan ons allemaal wel eens gebeuren) of is behoorlijk uit de school geklapt.

Het wachten is op de totale ontkenning van Nintendo. Wedden?
bron
pi_35544721
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

bron
OUD.
Bovenaan de pagina
  maandag 27 februari 2006 @ 16:08:29 #241
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35544975
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

OUD.
Bovenaan de pagina
Ik zie het..
  maandag 27 februari 2006 @ 16:10:09 #242
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35545033
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

OUD.
Bovenaan de pagina
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?

zo bijzonder is dat dus niet. Wat ze ermee gaan doen natuurlijk wel, maar dat heeft niks met de hardware te maken.
The line is a dot to you!
pi_35545064
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef kepler het volgende:

[..]

nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?
Wie weet kepler, ik heb geen idee

Zou best kunnen, onder de A knop. Omdat je daar toch meest je duim op hebt liggen. Misschien soort feedback achtig iets.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:13:40 #244
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35545154
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
The line is a dot to you!
pi_35545225
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef kepler het volgende:
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
1. Je weet niet of ze dat bedoelt
2. Jawel, want was nog niet bekend en zat niet in de cube controller.

  maandag 27 februari 2006 @ 16:54:17 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_35546554
Ik denk dat ie het gewoon over de touchpad van de DS heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35547781
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
#winning
pi_35548499
Dat klinkt ook wel logisch tware
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:01:48 #249
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35548732
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:31 schreef Tware het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
The line is a dot to you!
pi_35548746
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:

[..]

je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Ja, ik zie er ook niks nieuws aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')