Ah wel interessant dus. Draait hij al in Nederland of heb je hem ergens op internet gevonden?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Behoorlijk. Veel nieuws bevatte het niet, maar er werd goed in beeld gebracht hoe verpletterend pientere propaganda werkt.
komt dat op Holland Doc ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Behoorlijk. Veel nieuws bevatte het niet, maar er werd goed in beeld gebracht hoe verpletterend pientere propaganda werkt.
Ik heb hem in Den Haag gezien, in het Kijkhuis.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah wel interessant dus. Draait hij al in Nederland of heb je hem ergens op internet gevonden?
Nee, maar die zitten er nog wel. Als al die mensen die huilen bij 'maar ik wil niet de school van Taïda betalen' eens zouden kijken naar de hoeveelheid miljarden die er gefraudeerd worden in faillisementen (ja, de belastingdienst betaalt de fraudeur ook weer terug, en dat is dus al dan niet indirect van iedereen), zou men spontaan naar GTST zappen, ik ook trouwens. Wat een beerput.quote:
Ik heb nog steeds nergens een betrouwbaar bericht gehoord danwel gelezen waaruit blijkt dat Taïda een deel van die 7000 euro premie heeft gehad. Tot die tijd hou ik mijn mond erover. Maar ik lijk 1 van de weinige.quote:[..]
Is prima. Maar wat vind je nu precies van de Taida-zaak?
da's een leuk zaaltjequote:Op zondag 19 februari 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb hem in Den Haag gezien, in het Kijkhuis.
Hmm Filmhuis. Leuk die alternatieve(re) films alleen is de bioscoop in Rotterdam waar ze dat draaien echt prehistorisch krap en klein.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb hem in Den Haag gezien, in het Kijkhuis.
Nou ja, zoals ik al zei; wat betreft de feiten is er niet veel nieuws voor de betere amateur (ik miste ook Goebbels' reactie op bv. de Rijksdagbrand, Stalingrad en de aanslag op Hitler), maar de gekozen beelden zijn heel verhelderend. Zo zie je hoe Hitler gefilmd wordt tijdens een autorit langs publiek en wordt de ''totale oorlog''-redevoering afgewisseld met fragmenten uit het dagboek die daarop betrekking hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
da's een leuk zaaltje
Was de film wat?
Cinerama? Ze hadden er ook affiches van Goodnight and Good luck, die wil ik ook nog wel zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm Filmhuis. Leuk die alternatieve(re) films alleen is de bioscoop in Rotterdam waar ze dat draaien echt prehistorisch krap en klein.
Misschien helpt het dat Goebbels een beetje het meelopertje was en geen charismatisch figuur was zoals bijvoorbeeld Speer? Ik vind / vond Goebbels altijd een beetje een grijze muis.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei; wat betreft de feiten is er niet veel nieuws voor de betere amateur (ik miste ook Goebbels' reactie op bv. de Rijksdagbrand, Stalingrad en de aanslag op Hitler), maar de gekozen beelden zijn heel verhelderend. Zo zie je hoe Hitler gefilmd wordt tijdens een autorit langs publiek en wordt de ''totale oorlog''-redevoering afgewisseld met fragmenten uit het dagboek die daarop betrekking hebben.
Mwuhah. Zo'n gezicht op dat moment zou boekdelen spreken.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat Goebbels een beetje het meelopertje was en geen charismatisch figuur was zoals bijvoorbeeld Speer? Ik vind / vond Goebbels altijd een beetje een grijze muis.
Wat ik wel grappig vond, het schijnt dat hij gewoon in het telefoonboek stond. Toen de Russen op zo'n 30 km van Berlijn waren genaderd, hebben ze 'm opgebeld om hem te vertellen dat ze 'm kwamen halen ()
ik heb het ergens eens gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind Goebbels veel charismatischer dan Speer, anders. Is dat echt waar, van dat telefoonboek?
Ja cinerama inderdaad. Laatste keer dat ik daar was draaide ze Goodbye Lenin, goede film overigensquote:Op zondag 19 februari 2006 18:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Cinerama? Ze hadden er ook affiches van Goodnight and Good luck, die wil ik ook nog wel zien.
Hij was een kreupele dwerg, daarbij bepaald lelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind Goebbels een van de meest weerzinwekkende figuren uit die tijd. Op een of andere manier heel eng mannetje. Nu waren er wel meer enge mannetjes maar hij spant mi toch wel de kroon.
Ook wel:quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie is zij en wat heeft ze op haar tong
Wel een beetje een loederke...
Mooi kruisje.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook wel:
'een sletje'
Wat een leuke ketting heeft ze om, trouwens.
Ik vind het haast jammer als mensen gereformeerd zijn. Ik bedoel, woon je in zo'n vrij land, ga je allemaal fijn dingen niet doen. Maargoed, het mág natuurlijk wel, ik doe niet aan opdringen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi kruisje.....![]()
Dan kan je beter grrrfmrd zijn
Dan blijft de vraag, wie is zij?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind het haast jammer als mensen gereformeerd zijn. Ik bedoel, woon je in zo'n vrij land, ga je allemaal fijn dingen niet doen. Maargoed, het mág natuurlijk wel, ik doe niet aan opdringen.
Dat is verder niet zo boeiend, sletjes op beurzen aan de andere kant, wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |