iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Dragman het volgende:
sommige mensen hebben blijkbaar een heel andere idee over de relevantie van dat soort doorstart-bands...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef Dragman het volgende:
We hadden met Drag ook gewoon moeten stoppen toen Marco Koops erbij weg ging
Whehe, ja dat was best een goed idee geweest!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en dan weer met veel bombarie beginnen (aankondigen in de aardschok enzo)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef Dragman het volgende:
[..]
Whehe, ja dat was best een goed idee geweest!
We gaan overigens volgende week zondag beginnen met het opnemen van de drums voor 4 nummers!
Er is een demo in de maak
Prima!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jeej
Ik wil wel graag een exemplaar als hij er is
![]()
(mijn cd collectie is in beheer van BF dus mocht hij af zijn voordat ik er weer ben kun je haar er 1 geven)
je kunt beter proefpersoon zijn voor obscure medicijnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef Dragman het volgende:
ha, en ik ga ook meedoen als testpersoon aan een onderzoek van de RUG. Ze zoeken vooral nog mannen, onderzoekje duurt 45 minuten en je krijgt er 5 euro voor, in Groningen.
Geen naalden enzo
Ik word nog rijk van de wetenschap!
Die handentest?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef Dragman het volgende:
ha, en ik ga ook meedoen als testpersoon aan een onderzoek van de RUG. Ze zoeken vooral nog mannen, onderzoekje duurt 45 minuten en je krijgt er 5 euro voor, in Groningen.
Geen naalden enzo
Ik word nog rijk van de wetenschap!
Betaald trippen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je kunt beter proefpersoon zijn voor obscure medicijnendan krijg je zo een paar duizend euro
mag je hopen dat je placebo's krijgt
quote:
neeeeeeeeeeee vos hou je mond ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
Dinsdag is de 'intocht' van Ireen Wüst. Is het heel fout om daar naartoe te gaan?
Als ik in de buurt woonde was ik 100% heen gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
Dinsdag is de 'intocht' van Ireen Wüst. Is het heel fout om daar naartoe te gaan?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee vos hou je mond ....
De GSKGP'OE Topic [deel I]-eerste en laatste deel!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Dragman het volgende:
ik ben even niet meer op de hoogte van wie die kloon is?
trouwens die tierce quote in de openingquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De GSKGP'OE Topic [deel I]-eerste en laatste deel!
zekerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Dragman het volgende:
whehe, goed topic was dat. Fanatieke tijden ook!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef Dragman het volgende:
nou weet ik het alleen nog steeds niet...
P_Pquote:
Nee!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Dragman het volgende:
jullie zitten natuurlijk allemaal te springen
Ze beginnen pas als Ireen er is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:44 schreef Dragman het volgende:
[..]
Goed punt!
Maar moet jij niet alvast heel erg hard carnaval gaan vieren ofzo?
"uhuh"quote:Wanneer de mogelijkheid bestaat dat de computer de berekening al uitvoert, terwijl de computer in werkelijkheid de berekening niet heeft uitgevoerd, is het mogelijk dat het resultaat van een berekening bekend wordt zonder de berekening te starten. De wetenschappers ontwikkelden een optische kwantumcomputer om dit effect te demonstreren.
De kwantumcomputer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Leen. het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/41291
[..]
"uhuh"
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De kwantumcomputer.
Waar alle Pentium's op aarde een jaar over doen, doet een kwamtumcomputer een seconden over.
Wat niet wegneemt dat ik geen ene malle zak begrijp van wat ze daar "uitleggen"!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De kwantumcomputer.
Waar alle Pentium's op aarde een jaar over doen, doet een kwamtumcomputer een seconden over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |