Daarom heb ik nou een hekel aan gay-culture.quote:
Moet je wel ook van de leuke mutsjes voor iedereen regelen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey Cai, zullen we er vrijdag een zwemfeestje van maken?
Neem ik de ballonnen wel mee
En dat ie dan een enorme jurk aandoet waar we dan allemaal met vlinderslag onder vandaan komenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je wel ook van de leuke mutsjes voor iedereen regelen hoor
dat is echt de finishing touch![]()
Jan Aertzen, of weet ik hoe je dat schrijft heeft toch nog wel zo'n zwart/witte liggen die ooit eens op het songfestival geweest is.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ie dan een enorme jurk aandoet waar we dan allemaal met vlinderslag onder vandaan komen
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey Cai, zullen we er vrijdag een zwemfeestje van maken?
Neem ik de ballonnen wel mee
daar moet het sexy heteromannetje werkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me erg verstandigVoor het testosterongehalte dan he
Ik heb verdorie een feest afgezegd in de grote zaal van de Effenaar so it BETTER BE DAMN COOL at your party!!!!!!!
Het sexy heteromannetje werkt altijd op nichtenfeesten?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:25 schreef Cairon het volgende:
[..]
daar moet het sexy heteromannetje werken
hij werkt in de Effenaarquote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het sexy heteromannetje werkt altijd op nichtenfeesten?
Ben je er ooit geweest? Niemand draagt daar te kleine suggestieve kleding hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij werkt in de Effenaar![]()
schande wat die hun personeel aandoen. Die kleding! Allemaal tig maten te klein en suggestief gevormd enzo. SCHANDE!
wanneer leren ze toch eens dat mannen geen lustobjecten zijn en dat wij ook gevoelens en emoties hebben!
nog nooit...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Niemand draagt daar te kleine suggestieve kleding hoordus dat zal dan zijn eigen hetero-keuze wel zijn
Omigad hes teh r0xx0r, i tottarly <3 him, dinosaurxgunxbangbangxxquote:Op zondag 19 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
<3 Trent <3
whahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omigad hes teh r0xx0r, i tottarly <3 him, dinosaurxgunxbangbangxx
Geef mij maar: Vanessa Mae - Toccata en Fugue en D Minorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Bach - Organ Fugue in G Minor (Little Fugue).mp3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |