abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71631540
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ook dit seizoen gewoon een middenmoter of zal Haarlem vrezen voor degradatie?
drollenbegroting wel leuke spelers, who knows?!?!
pi_71631684
Geoffrey Meije speelt komend seizoen ook bij Haarlem. Aardige verdediger om erbij te hebben.

Maar post eens niet teveel hier, want anders klopt de TT binnenkort niet meer .
pi_71655200
Toch mooi dat ze Wilmer Kousemaker hebben kunnen houden. Als die nog zo'n aardig seizoen draait, dan moet die hogerop kunnen. Net als Benjamin van den Broek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71662281
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef Bjoro het volgende:
Ajax verhuurt Edgar Manucharyan aan Haarlem !

Bron: TT pag 803
Goede speler voor Haarlem

Hopelijk komt hij weer terug op zijn oude niveau en blijft hij fit.
pi_71748886
quote:
Verregaande samenwerking Ajax en Haarlem

10/08/2009 00:01

EXCLUSIEF - Ajax en Haarlem gaan de handen ineen slaan. De twee profclubs hebben hun eerdere samenwerkingverband herzien en plannen gemaakt voor verregaande intensivering.

De vernieuwde samenwerking kent vier kernpunten. Ajax verhuurt per seizoen minimaal één en maximaal vier spelers aan het eerste elftal van de Haarlemmers. Het betreft hier spelers voor wie de stap van Jong Ajax naar het Amsterdamse A-elftal nog te groot is. In dat kader vertrok vorige week aanvaller Edgar Manucharyan al op huurbasis naar de club uit de Jupiler League.

Daarnaast krijgt Ajax zeggenschap over het transferbeleid, de aanstelling van trainers en over de speelwijze in de jeugdopleiding bij Haarlem. Bovendien neemt de huidige koploper in de Eredivisie met minimaal één en maximaal twee personen zitting in de Haarlemse Raad van Commissarissen.

Tot slot gaat Ajax Haarlem ook financieel steunen. Naast een vast jaarbedrag deelt Haarlem in de toekomst mee in de transferinkomsten van spelers die bij de Eerstedivisionist zijn opgeleid en na een eventuele doorbraak bij Ajax worden verkocht.

De oorspronkelijke samenwerking tussen de twee clubs stamt uit 2001 en betrof vooral het uitwisselen van jeugdspelers. De laatste acht jaar vertrokken zodoende twintig talenten uit de jeugdopleiding van Haarlem naar die van Ajax. De Amsterdammers willen dat gemiddelde opschroeven.

Ook op het gebied van (jeugd)scouting gaan de clubs intensiever samenwerken. Namens Ajax gaat Cock Jol zich met het samenwerkingsverband bezig houden, Haarlem schuift hoofdtrainer Jan Zoutman naar voren. Begin deze week verwachten de clubs toestemming van de KNVB, waarna de contracten zullen worden ondertekend.
pi_71765230
Ben wel benieuwd op welke spelers ze zich dan gaan richten. Manucharyan dus al, maar verder? Bodul, Van der Heijden willen ze in de Eredivisie verhuren volgens mij. Misschien Daley Blind?
www.thuisuiteten.nl
pi_71774758
Als Ajax wat aan die samenwerking wil hebben, zal Haarlem er toch in moeten blijven.

Ik zou Bodul, van der Heijden, Blind, Martina, Supusepa, Lazic, Schell en Danilo verhuren. Dan draait Haarlem sowieso mee in het lijkerrijtje en misschien kunnen ze er na een goed seizoen 1 of 2 verkopen.
pi_71791941
Voor Van der Heijden lijkt het niveau me net iets te laag, die zou je beter in de Eredivisie kunnen stallen. Die andere spelers zijn prima opties inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_71792448
Ik verwacht niet veel van deze hernieuwde samenwerking. Waarom zou het nu wel iets opleveren?
pi_71799919
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:45 schreef methodmich het volgende:
Voor Van der Heijden lijkt het niveau me net iets te laag, die zou je beter in de Eredivisie kunnen stallen. Die andere spelers zijn prima opties inderdaad.
Ik denk dat hij beter in de top van de JL kan spelen en af en toe met Ajax kan trainen dan bijvoorbeeld met RKC een heel jaar tegen degradatie vechten.
pi_71800395
Leuk dat Manucharyan nu wel speeltijd krijgt, vanwege zijn overstap naar Haarlem.
Alleen jammer dat hij bij Ajax ( als hij fit was ) nooit een echte kans heeft gehad. Eeuwig jammer.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_71800452
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Leuk dat Manucharyan nu wel speeltijd krijgt, vanwege zijn overstap naar Haarlem.
Alleen jammer dat hij bij Ajax ( als hij fit was ) nooit een echte kans heeft gehad. Eeuwig jammer.
Kansen moet je afdwingen en dat heeft hij kennelijk niet gedaan.
pi_71800485
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kansen moet je afdwingen en dat heeft hij kennelijk niet gedaan.
Als je de kans niet krijgt, valt er niets af te dwingen.

Ik kan me nog een invalbeurt van hem tegen Heerenveen herinneren. Het was zo ontzettend saai in de Arena, maar toen hij er in kwam, veranderde het compleet. Dreigend, fantastische voorzetten, een aantal kiezelharde en mooie pegels. En ik geloof dat hij die wedstrijd ook nog scoorde.
Dat hij daarna dan weinig kansen meer krijgt kan hij niet aan doen. Dat hij zoveel geblesseerd is geweest, is echt triest, want hij had al veel verder in zijn ontwikkeling kunnen staan.
pi_71800516
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:

[..]

Als je de kans niet krijgt, valt er niets af te dwingen.

Hij heeft toch mee mogen trainen, bij Jong Ajax mee mogen doen en af en toe mogen invallen?
pi_71800609
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij heeft toch mee mogen trainen, bij Jong Ajax mee mogen doen en af en toe mogen invallen?
Manucharyan ontstijgt het niveau van de meeste Ajax-spelers. Het eerste elftal heb ik het dan natuurlijk over.
pi_71800726
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:

[..]

Manucharyan ontstijgt het niveau van de meeste Ajax-spelers. Het eerste elftal heb ik het dan natuurlijk over.
Daarom speelt hij nu ook bij Haarlem in plaats van bij Ajax. Misschien dat ze Demy de Zeeuw en Luis Suarez ook kunnen uitlenen aan Haarlem zodat ze op niveau kunnen spelen.
pi_71811412
De Zeeuw is overigens wel echt een overschatte voetballer.
Als Manucharyan het niveau van Ajax echt zou ontstijgen zou hij niet bij Haarlem gaan spelen. Je kan wel een trainer tegen je hebben, maar dan zijn er altijd nog andere mensen die het eventueel wle in je zien zitten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71822790
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij beter in de top van de JL kan spelen en af en toe met Ajax kan trainen dan bijvoorbeeld met RKC een heel jaar tegen degradatie vechten.
Vertonghen en Vermaelen werden ook niet slechter van knokken met RKC. Sowieso is de JL niet echt een competitie voor een speler als Van der Heijden die het van techniek en voetbal moet hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_71843597
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vertonghen en Vermaelen werden ook niet slechter van knokken met RKC. Sowieso is de JL niet echt een competitie voor een speler als Van der Heijden die het van techniek en voetbal moet hebben.
Als je het van techniek en voetbal moet hebben, moet je juist niet bij een degradatiekandidaat gaan spelen. Voor verdedigers ligt dat wat anders.

Ajax zou van der Heijden moeten uitlenen aan een ploeg die top 8 speelt en die zitten (nog) niet te wachten op van der Heijden. Dan is een versterkt Haarlem nog niet eens zo´n slechte optie.
pi_72851440
Zit hier iemand die geabonneerd is op het Noord Hollands Dagblad? Zo ja, kan je zo'n 30-50 euro per week verdienen als je me wekelijks wat info over Haarlem en Volendam stuurt.
PM me maar even als je interesse hebt.
pi_72854383
Na Telstar ook Haarlem? Alle clubs hebben een topic hoor, spam lekker even verder zou ik zeggen .
pi_72915785
TVP!
pi_72916111
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:39 schreef frenzy2003 het volgende:
weet je hoe lang dit topic er als is .
3 jaar, 7 maanden, 1 dag, 2 uur en 22 minuten.
pi_72920486
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Na Telstar ook Haarlem? Alle clubs hebben een topic hoor, spam lekker even verder zou ik zeggen .
Zie je het verband niet? Dit gaat alleen om het Noord Hollands Dagblad. En het is overigens niet eens voor mezelf, ik help hier een vriend mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')