Whatever bakkes of bakkus het signaal is duidelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
Het is bakkes.
Jim meent ook nog echt dat ie kan dansen dat ie 1 x in een prog heeft staan prutsen, hij meent ook dat ie kan zingen, dat ie 1x in een zangshow heeft gestaan...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:27 schreef Devil020 het volgende:
Jim Bakkes gatverdamme! Kijk je naar Van Duin en zo op Kwalpa, hoor je hem iets vertellen: "waar ik het meest om moest lachen toen Van Duin dit en dat...".... Toen Van Duin die sketch deed was Jimmy the Willy niet eens geboren!!! Gatverdamme! Wat een onzin die reviews van zogenaamde sterren. Ik kotste al op Jim nu al helemaal en dankzij mijn andere kotsparameter nog veel meer! Bleh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, Jim is een homosterretje wannabe! Zelfs dat heeft ie verloren van Jamai anaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
- Idols
- Jim Bakkum
- Spelfouten
- Talpa
- Van Duin
- Televisie
- Gothics
jim bakkesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:40 schreef DjDev het volgende:
Wie?
Nee sorry...die ken ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:41 schreef Devil020 het volgende:
[..]
jim bakkesdat wannabe bn-ertje, getverdemme, bleh
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:41 schreef Devil020 het volgende:
[..]
jim bakkesdat wannabe bn-ertje, getverdemme, bleh
O ja want alle beroemde mensen hebben het puur aan hun kwaliteiten te danken en zijn op geen andere manieren geholpen aan de top te komen! Ik vraag me af welke kwaliteiten Jerney Kaagman, Beau van Erven Dorens, Gordon, Gerard Joling, Viola Holt, [insert hier de rest van beroemd nederland] dan in godsnaam bezitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Alle mensen die het via idols 'gemaakt' hebben zijn kansloos. Als ze echt zo goed waren hadden ze idols niet nodig.
En je denkt dat dat bij wereldsterren als Michael Jackson, Britney Spears, (vroeger) Macauley Culkin etc niet zo is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik bedoel alleen dat het lompe aan idols is dat je een beetje moet kunnen zingen en vervolgens voor een commercieel karretje wordt gespannen en de makers lekker achterover leunen en het geld binnenhalen.
1) Asterixquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan heb ik nog slecht nieuws voor jullie: hij gaat een stemmetje doen in de nieuwe Asterix-film.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Maar uiteindelijk is dit van toepassing op belachelijk veel artiesten. Sommigen zullen ook wel echt kwaliteiten hebben, maar er hangt echt veel af van hoe je jezelf (of anderen jou) kunnen verkopen, hoeveel geld erin wordt gepompt en meer van dat soort dingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
En bijvoorbeeld de spice girls. Dat ze op zoek zijn naar 5 meiden die in een groep willen zingen die al helemaal van tevoren is bepaald. Het imago is al besloten etc. Leuk voor hun dat ze dat willen, maar ga dan niet doen alsof je een echte musicus bent. Het enige wat ze doen is zingen wat ze voorgehouden wordt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
- Idols
- Jim Bakkum
- Spelfouten
- Talpa
- Van Duin
- Televisie
- Gothics
|
Forum Opties | |
---|---|