ik dacht eerst dattie engels zongquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden!
Die jongen is niet te verstaan, hij kent zn tekst niet en het lijkt helemaal nergens op.
Waarom zit hij er nog in??????
Ik ook Markiequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
best of all: Female Idol
Mensen met zo'n smaak moeten vooral niet stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:06 schreef manou het volgende:
jammer!!! ik had nog wel een stem uitgebracht op harm...ik had nog nooit gestemd!....niet vor herhaling vatbaar dus....
Mensen die van muziek houden gaan geen Idols kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Mensen met zo'n smaak moeten vooral niet stemmen.![]()
Laat ik het daar helemaal mee eens zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef -Hans- het volgende:
Terecht eruit. Wel jammer, ik mocht die Harm wel. Ik vind Harm niet zo'n standaard Idols type, en dat mag ik wel. Het is geen geweldige zanger, maar als persoon is hij denk ik niet verkeerd. Leuke opmerkingen/humor etc, en qua look vond ik het ook wel leuk.
Zijn ADHD verhaal vond ik dapper, je moet het maar willen delen met de rest van TV kijkend Nederland. Ik vind het ook wel eerlijk dat hij dat pas vertelde na het sluiten van de lijnen. Sympathieke gast die Harm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |