Dat was nog vreemder dan die scène in de rechtbank.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Maar hij mag nog even thuis spullen ophalen en de politieagenten wachten braaf tot hij uitgepraat is met z'n vrouw.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Agrippina het volgende:
Wel slim van de VARA dat ze de DVD al verkopen voordat mensen weten hoe zwak het einde is.
Dat was inderdaad ook al zo dom, dat hele rechtzaak gebeuren in de serie was jammer dat van vorige week ook al.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Maravilla het volgende:
En Sander die Ferdi gewoon mag neerslaan in een rechtbank? En vervolgens gewoon mag blijven zitten!![]()
Aah daar hebben we Nataleequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Zou dit eigenlijk geschreven zijn voor of na de verdwijning van Natalee Holloway?
Dat vond ik ook zo vreemd. Het was toch een paars hemdje die ze vonden? Maar misschien had die paragnost het mis, en heeft yasmin toch het hemdje verstopt, en leek t dus of die paragnost geen nepperd wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Agrippina het volgende:
Yasmin hoorde van de paragnost en het hemdje en had toen nog alle tijd om haren van Peer uit de auto te stelen en het hemdje ongezien op 't strand te verstoppen. Wat begrijp ik hier niet?![]()
Het was de vader van Joran!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Aah daar hebben we NataleeNa een verblijf in Afghanistan waar ze zwart werkte in een schattig hotelletje in Kabul is ze weer back in the uss...
En ze wijst met een beschuldigend vingertje naar....ach wat, het zal die gladde Peer wel weer geweest zijn
Ja, maar ik vind op een of andere manier niet dat ze op deze manier geloofwaardig overkomt. Ik weet niet precies wat dat is, ze past gewoon niet bij dit soort series.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het hysterische is ze anders heel goed in.![]()
Nee die was volgens mij wel wit dat gevonden hemdje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo vreemd. Het was toch een paars hemdje die ze vonden? Maar misschien had die paragnost het mis, en heeft yasmin toch het hemdje verstopt, en leek t dus of die paragnost geen nepperd was.
Osman was idd heel erg sterkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef Dada het volgende:
-knip-
Ja vond ik ook heel anders dan zijn vorige rollen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Osman was idd heel erg sterk.
Ja, goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:30 schreef Agrippina het volgende:
En de wijze les uit dit alles is dat je als ouders je kinderen allemaal gelijk moet behandelen.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:30 schreef Agrippina het volgende:
En de wijze les uit dit alles is dat je als ouders je kinderen allemaal gelijk moet behandelen.![]()
Vermoord door Yasmin, nadat ze erachter kwam dat het hele verhaal is begonnen door zijn actiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef Noorman het volgende:
[..]
!
Krijgen we Vuurzee 2, Waar is Deniz?![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik ben wel blij dat het is afgelopen, want ik kan niet zo goed tegen wachten enzo.
[..]
Vermoord door Yasmin, nadat ze erachter kwam dat het hele verhaal is begonnen door zijn actie![]()
Trouwens waar slaat Vuurzee nu dan op?
Ik denk toch dat gedoe met die ovensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik ben wel blij dat het is afgelopen, want ik kan niet zo goed tegen wachten enzo.
[..]
Vermoord door Yasmin, nadat ze erachter kwam dat het hele verhaal is begonnen door zijn actie![]()
Trouwens waar slaat Vuurzee nu dan op?
Nou ik vind het een plan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Noorman het volgende:
[..]
, zullen we 't schrijven? We zijn toch beter.
![]()
Vooral... Merel?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef PeRi het volgende:
Misschien komt er wel een Vuurzee 2 voor de open eindes.
JA!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:06 schreef PeRi het volgende:
Zullen we ze mailen Airelle, dat we een Vuurzee 2 eisen?.
Één keer met een bevredigend einde zou ook leuk geweest zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
Dit concept moet je niet gaan uitmelken. Een keer is leuk
Dat is tofquote:
Dat vermoeden ze welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Airelle het volgende:
Was het nou zelfmoord?
Gaan we dan door de duinen struinen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
Zullen we een Fok!-meet in Boedzand organiseren?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gaan we dan door de duinen struinen?.
Hij mag niet meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zolang er geen verkrachtingen aan te pas komen....
http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi/waar.pl?actie=plaats&zoek=boedzandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
Zullen we een Fok!-meet in Boedzand organiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |