Meet!!quote:
quote:Kalfsoester geserveerd met gemarineerde rosevalkrieltjes,
broccoli, bloemkool en een pommodori-basilicumsaus
Da's hipquote:
Geef Chowi eens snel wat te eten !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
"Mag ik uw bestelling opnemen?"
"Nee."
"".
55 euro voor de carpaccio,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Asics het volgende:
een lekkere carpaccio vooraf, Biefstuk met friet als hoofdgerecht en cappucino na alstublieft
* BrauN constateert een poging om er een góed topic van te maken en juicht dit initiatief toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
"Mag ik uw bestelling opnemen?"
"Nee."
"".
Ik heb maar 20 piek bij mequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
55 euro voor de carpaccio,
bierstuk met friet 41,64euro.
cappucino 6 euro
das dan 102,64 euro in totaal aub
Ik zie het als mijn taak, B.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
* BrauN constateert een poging om er een góed topic van te maken en juicht dit initiatief toe.
dat is dan afwassenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb maar 20 piek bij me
* TLK knalt personeel omver met zijn shotgun en smeert hem via het raam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat is dan afwassen![]()
of ff naar het achterkamertje
Vandaar kwam ie er achter dat hij losse flodders had geschoten,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* TLK knalt personeel omver met zijn shotgun en peert hem via het raam.
Omfg doe het dan ook meteen goed hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef Roellio het volgende:
Ik weet nog wel een leuke matige grap voor als je in het ONZ restaurant bent.
Het gaat zo.
Je besteld zo de soep van de week en de Canneloni gevuld met zalm geserveerd met spinaziesalade en Thaise currysaus.
Dat wordt gebracht en je smikkelt het allemaal op. Vervolgens vraag je de rekening, en je betaald.
Dan kijk je dat mannetje aan en steekt je vinger in je strot en kotst de hele zooi zó over tafel heen!!!![]()
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn eten wat doe je?!![]()
!! )
jij zo van ja heb hem Het toch gekocht he! hehehehe!
!
!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef Roellio het volgende:
Het gaat zo.
Je besteld zo de soep van de week en de Canneloni gevuld met zalm geserveerd met spinaziesalade en Thaise currysaus.
Dat wordt gebracht en je smikkelt het allemaal op. Vervolgens vraag je de rekening, en je betaald.
Dan kijk je dat mannetje aan en steekt je vinger in je strot en kotst de hele zooi zó over tafel heen!!!![]()
!! )
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe!
!
!
Dat klopt niet, want ik was ondertussen op bezoek gegaan bij Jettquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaar kwam ie er achter dat hij losse flodders had geschoten,
hierbij zag het personeel kans om de politie te alarmeren.
je peert hem uit het raam waarbij je een been brak,
je bent opgepakt en moet afwassen en Nadat je been weer goed is naar het achterkamertje![]()
Je besteld? Je betaald? Ga eerst maar eens je woordpakketten leren, knul, dan kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef Roellio het volgende:
Het gaat zo.
!! )
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe!
!
!
Jett houdt van Kotssex,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want ik was ondertussen op bezoek gegaan bij Jett
[afbeelding]
Die woont daar om de hoek,
Roellio is toch een leraarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je besteld? Je betaald? Ga eerst maar eens je woordpakketten leren, knul, dan kijken we wel verder..
Ik heb iets gemist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jett houdt van Kotssex,
hierbij heb je al je bewijs gekost over Jett,
de politie kon je niks meer maken![]()
O I C.quote:
nee hoorquote:
Jett in Den Haag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want ik was ondertussen op bezoek gegaan bij Jett
[afbeelding]
Die woont daar om de hoek,
1. Ik geef Engelsquote:
Het zij je vergeven. Als je dan ook nog eens Nederlands zou geven was het écht een schande.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
1. Ik geef Engels
2. Ik weet dat ik niet altijd foutloos Nederlands schrijf
3. Nederlands is niet mijn moedertaal
Pretty please with a cherry on top?
ya rly!quote:
Yes wai.quote:
ja Nederlands in ook niet mijn moedertaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
1. Ik geef Engels
2. Ik weet dat ik (met betrekking tot de grammaticale spelling) niet altijd foutloos Nederlands schrijf
3. Nederlands is niet mijn moedertaal
Pretty please with a cherry on top?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja Nederlands in ook niet mijn moedertaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |