abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2006 @ 18:39:14 #126
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35296695
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

betekend "talk to the hand" denk je nu echt dat ie daar tegenaan praat ?
Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor niets <- *ik lig dubbel*
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35296945
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef Mabelle het volgende:

[..]

Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor niets <- *ik lig dubbel*
alle begin is moeilijk
waar is die kutkip??
  maandag 20 februari 2006 @ 18:49:15 #128
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35297086
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef kukeleku het volgende:

[..]

alle begin is moeilijk
Ja da's zeker waar
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  maandag 20 februari 2006 @ 22:42:44 #129
242 Pinball
Electric Monk
pi_35308452
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.

Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.

Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35308734
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.

Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.

Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Voor mij ben je niet boeiend voor de groep
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:50:08 #131
242 Pinball
Electric Monk
pi_35308816
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voor mij ben je niet boeiend voor de groep
Dan negeer je me toch gewoon.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35308970
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dan negeer je me toch gewoon.
Doe niet zo irrationeel man
  maandag 20 februari 2006 @ 22:57:40 #133
242 Pinball
Electric Monk
pi_35309200
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:

Doe niet zo irrationeel man
Ik vond mijn PI beter.
pi_35309346
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik vond mijn PI beter.
Ik denk dat Roel die PI ook irrationeel gevonden zou hebben
pi_35311444
Gaaf ff die streamverslagen lezen , ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35311655
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
Gaaf ff die streamverslagen lezen , ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Wat houd je tegen
pi_35312370
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat houd je tegen
Helemaal niks, ben druk aan het lezen
pi_35346592
Hoi Roel
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 17:46:08 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35372743
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.

Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
Man, ik heb een keer 's nachts met tientallen andere streamers zitten kijken wat ze allemaal met elkaar uitspookten. Niks jaloers, ik heb ze luidkeels aangemoedigd! (dat vond m'n eigen wijffie wel raar trouwens. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35374114
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
Man, ik heb een keer 's nachts met tientallen andere streamers zitten kijken wat ze allemaal met elkaar uitspookten. Niks jaloers, ik heb ze luidkeels aangemoedigd! (dat vond m'n eigen wijffie wel raar trouwens. )
Gheghe , jij en vele anderen
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:20:01 #141
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35379106
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 20:45:38 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35380457
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.
Hé, wie van ons is er hier nou 40+ en kalend?

Gert:
40+
Kalend:

Jappie:
... ach weet je wat, ik ga je hier voor behoeden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:47:54 #143
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35380602
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Hé, wie van ons is er hier nou 40+ en kalend?

Gert:
40+
Kalend:

Jappie:
... ach weet je wat, ik ga je hier voor behoeden.
Tis nu echt begonnen....laters......
pi_35477586
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:

Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
gebruik nooit meer drugs dan strict noodzakelijk!!!
pi_35477726
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef deMachinist het volgende:

[..]
Roel, het is gebruikelijk na of voor een quote iets nieuws te posten......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_35477748
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef farceman het volgende:

[..]

Blijf het toch vreemd verhaal vinden....

Hoe verklaar je dan dat er in huis amper tongzoentje vanaf kon ?
was ze soms bang voor reaktie's thuis, van familie of van de medebewoners ?!
Vond haar echt een beetje koud overkomen richting jou
Fart man....Geloof me... Heb echt de tijd van me leven!!!!!!!!!! Dat had ik in het huis al door trouwens... Ik hoor juist veel gezeik over het plakken tussen Died en mij...
gebruik nooit meer drugs dan strict noodzakelijk!!!
pi_35477805
Ben erg benieuwd naar je reactie op de vraag van Pinball......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:26:51 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_35477899
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef deMachinist het volgende:

Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
Bedankt.
Niet dat ik er wakker van lag, maar ik heb het niet zo vaak bij het rechte eind, dus die keren koester ik.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:27:43 #149
242 Pinball
Electric Monk
pi_35477920
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben erg benieuwd naar je reactie op de vraag van Pinball......
Als je zijn post vergelijkt met de mijne zie je dat er een stuk bij is gekomen, dat is het antwoord van Roel zeg maar.
pi_35478067
Ah, ok!

Overtuigend bewijs dat hij het is, hoor ! Leuk, Roel, wat zijn je gevoelens nu naar het BB5-programma toe ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')