Dan nog...tijdens al dat werk...altijd fulltime en succesvol gestudeerd... Dus luilak?...bullshit! Ik snap wel dat mensen die de livestreams aan het kijken frustrerend vinden als ik alleen maar tukkies lig te doen, maar ik heb nooit doorgehad dat er zoveel!!! mensen de livestreams aan het kijken waren...dacht serieus dat dat er enkele waren, die ook nog eens zonder geluid aan het kijken waren... Ik was compleet BB naief het huis ingegaan! BB analfabeet... Misschien had ik dingen wel anders gedaan als je weet dat er op een willekeurig moment duizenden mensen livestreams aan het kijken zijn... en dan ga ik een tukkie doen...haha, moet er ook wel om lachen, maar toch...had ik het maar geweten... Om een donsje in de Fokkers reet te steken... iemand die BB ingaat zal ik in het vervolg aanraden om met mensen van FOK te gaan chatten... en laten vertellen hoe het echt gevolgd wordt...
Ik snap ook wel dat de tegenstrijdige meningen ook van verschillende mensen komen, maar toch vind ik het opmerkelijk hoe uit eenlopend de mening over eenzelfde persoon kan zijn... echt van extreem positief tot mensen die me levend willen begraven...hehe...echt waar te bont... Ehhhm verder nog iets... Oja...Anneloes G-spot: slappe toestand zegt geen fuk, en had je geen elegantere screanshot kunnen nemen..hehe..tering...Ik sta er echt niet altijd zo vertyfd op...Als ik vrijgezel was geweest had ik op zeker zelf een naaktfoto opgestuurd...hehe.. Ja mijn image vind ik best boeiend... Nu heb ik toch (een DIK tevreden!) Dido.. Dat gaat perfect! Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal...
![]()
.. Raad vanaf nu elk nieuw stelletje aan om eerst drie maanden van elkaar af te blijven, om dan vervolgens... Nou ja jullie snappen het wel...
Oja...ik intolerant tegenover homoos....BULLSHIT!!! Omdat ik het niet leuk vind om opgemaakt in een jurk voor een miljoen mensen op de homo top 100 te dansen/?...laat me niet lachen zeg... Ik heb genoeg homo vrienden... Ik werd ook pissig op Joost zijn nominatie omdat hij me op mijn tolerantie aanviel...Ik woon al jarenlang met de grootste wierdoos in kraakpanden... maakt mij echt niet wat je hobbies of fetish is...als je gelukkig mee word en niemand mee lastig valt..veel plezier!!! ....
hehe...dat voelde goed !!! zo kan wel effe weer... Komop figuren met het harde commentaar... Ik nodig jullie uit voor een goede chat... Geen gescheld... gewoon inhoudelijke argumenten slingeren...
Oja...iemand vond dat ik een achterlijke mening over drugsgebruik had...die wil ik ook uitnodigen. ben afgestudeerd biologisch en cognitief psycholoog met als specialiteit -jawel drugsverslaving-...heb net 9 maanden onderzoek gedaan in verschillende drugklinieken door zuid-holland... Kan mijn stellingen prima onderbouwen...ben zeker geen hersenloze gebruiker.....nou ben benieuwd!!! Leuke reacties zijn ook welkom tu'lijk...hehe
Laterzzz greetz Roeland de 'Machinist" 24-maart-live-set in de Now&Wow...avond met Tekno en Drum&Base