Wat wil je met maar 20 actieve users.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:32 schreef PJORourke het volgende:
Het heet Voorbij Fok! en dat is precies wat het is: een forum waar zonder kinderachtige moderatie gewoon over alles gediscussieerd kan worden.
Kijk maar eens op dat forumpje, je herkent de namen vast welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef N.icka het volgende:
Wie zijn het dan? Ik ken ze niet, vertel eens wat over ze , sch
Jij bent schattig.quote:
oh dát forumpje!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk maar eens op dat forumpje, je herkent de namen vast wel![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef livEliveD het volgende:
net een groep vliegtuigspotters die over het geluid van Schiphol zit te klagen.
De frustratie op de Forumpje leest wel heerlijk weg, net een groep vliegtuigspotters dat over het geluid van Schiphol zit te klagen.
De frustratie op de Forumpje leest wel heerlijk weg, net een groep vliegtuigspotters dat over het geluid van Schiphol zit te klagen.
maar toch geen ttt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef yvonne het volgende:
Ah SCH, dit is wel een leuk topicje.
Wat zeg ik?
Een tvp waardig!
Mwoah, bijna!quote:
Het blijft SCH natuurlijkquote:
Tuttuttutquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef yvonne het volgende:
Ah SCH, dit is wel een leuk topicje.
Wat zeg ik?
Een tvp waardig!
de relatie tussen mij en yvonne is uitermate weersbestendigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
gooit ie weer zijn eigen glazen in
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
gooit ie weer zijn eigen glazen in
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk jij ook maar uit, straks gaan ze op dat krulspeldenforum ook over jou roddelen.
SCH had er ook al een fantopic.
Een kleine website waar vijf paranoïde en schizofrene volwassen mannen de hele dag schelden en vloeken op een forum waar ze nooit meer willen komen, waar ze geen interesse meer in hebben, en dat hen absoluut niet meer boeit, vergelijken met een inrichting, dat is beledigend voor de psychiatrische beroepsgroep.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens wel genoeg zo. Die speedverslaafde en aaahikkongeenusername verzinnen blijven daar maar lekker in hun inrichtinkje.
Helden uit ONZ.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:
En weer een held uit ONZ.Je weet niet waar je het over hebt man.
Tja, wie niet. De halve crew en elke user die iets aan de linkerkant van de VVD zit.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een kleine website waar vijf paranoïde en schizofrene volwassen mannen de hele dag schelden en vloeken op een forum waar ze nooit meer willen komen, waar ze geen interesse meer in hebben, en dat hen absoluut niet meer boeit, vergelijken met een inrichting, dat is beledigend voor de psychiatrische beroepsgroep.
Achgossie, het is meteen weer duidelijk wie hier zijn 'internetleven' te serieus neemt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:
En weer een held uit ONZ.Je weet niet waar je het over hebt man.
Dat was mijn verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
Most users ever online was 34 on Mon Aug 22, 2005 21:27 pm
![]()
Sticky?quote:
Ja, ik slaap ook al weken niet van ellendequote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Over jou is ook veel te lezen![]()
deze quote ga ik inlijstenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef livEliveD het volgende:
Oh shit, moet ik toch echt eens bijlezen maar vond het altijd zo slaapverwekkend saai. Ik word toch hopelijk wel voor pedofiel uitgemaakt? Anders beschouw ik het project als mislukt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |