Wilde t net zeggen, hij vond het helemaal niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lul![]()
is idd alleen maar voordelig voor haar geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
Weet je, het zo me niet eens verbazen als ze ver komt, al was het alleen maar om de hele heisa die rond haar is losgebarsten.
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het verontrustend als ik zeg dat ik voor Raffaela vrees aanstaande zaterdag?![]()
.
Ik blijf voor Ellen vrezen. Maar ik zou niet echt kunnen zeggen wie van de overgebleven kandidaten nou het slechtste is en eruit zal vliegen. Van Floortje verwacht ik wel dat ze doorgaat, maar tussen Angelique, Ellen en Raffaela durf ik echt niet te zeggen wie er uit zal gaan zaterdag. (wel gedaan voor de prono natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik zie wel, ik blijf gewoon hopen dat ze door gaat, 4 maart moet ze er nog inzitten.
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
Wat een saai mens is het ook hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou potverdomme zeg! Beetje lopen bashen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |